Το 50ετές έργο των αδερφών Taviani, διαπέρασαν οι εντυπωσιακές πολιτιστικές αλλαγές που συνέβαιναν στην Ιταλία
Ο Paolo Taviani πέθανε σήμερα σε νοσοκομείο της Ρώμης, ύστερα από σύντομη ασθένεια.
Μεγαλούργησε στον καλλιτεχνικό χώρο της Ιταλίας ως σκηνοθέτης, σεναριογράφος, ηθοποιός και συγγραφέας.
Ο αδελφός του, Vittorio, πέθανε το 2018, στα 88 του χρόνια.
Ανάμεσα στα πιο γνωστά έργα των αδελφών Ταβιάνι είναι το «Ο Σαν Μικέλε είχε έναν κόκορα» (1972), το «Αλονζανφάν»- που γυρίστηκε δυο χρόνια αργότερα με τους Marcello Mastroianni, Laura Betti και Lea Massari- και το «Πατέρας Αφέντης» (1977), που απέσπασε τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών.
Οι αδελφοί Taviani βραβεύθηκαν με τη Χρυσή Άρκτο του Φεστιβάλ Βερολίνου το 2012, για το «Ο Καίσαρας πρέπει να πεθάνει», στο οποίο έπαιζαν κρατούμενοι των φυλακών της Ρώμης.
Το 50ετές έργο τους, διαπέρασαν οι εντυπωσιακές πολιτιστικές αλλαγές που συνέβαιναν στην Ιταλία.
Το έργο τους επηρεάστηκε από τον νεορεαλισμό.
«Οι αδελφοί Taviani συνεργάστηκαν με απόλυτη αρμονία, τόσο που ήταν αδύνατον να ξεχωρίσει κανείς τις σκηνές που γύρισε ο Paolo από εκείνες του Vittorio», επισημαίνει η La Repubblica, σημειώνοντας ότι «κινήθηκαν με απόλυτη άνεση σε όλα τα είδη του κινηματογράφου: με έμπνευση από την επικαιρότητα, την Ιστορία (συχνά με μεταφορική σημασία) και τη λογοτεχνία».
www.bankingnews.gr
Μεγαλούργησε στον καλλιτεχνικό χώρο της Ιταλίας ως σκηνοθέτης, σεναριογράφος, ηθοποιός και συγγραφέας.
Ο αδελφός του, Vittorio, πέθανε το 2018, στα 88 του χρόνια.
Ανάμεσα στα πιο γνωστά έργα των αδελφών Ταβιάνι είναι το «Ο Σαν Μικέλε είχε έναν κόκορα» (1972), το «Αλονζανφάν»- που γυρίστηκε δυο χρόνια αργότερα με τους Marcello Mastroianni, Laura Betti και Lea Massari- και το «Πατέρας Αφέντης» (1977), που απέσπασε τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών.
Οι αδελφοί Taviani βραβεύθηκαν με τη Χρυσή Άρκτο του Φεστιβάλ Βερολίνου το 2012, για το «Ο Καίσαρας πρέπει να πεθάνει», στο οποίο έπαιζαν κρατούμενοι των φυλακών της Ρώμης.
Το 50ετές έργο τους, διαπέρασαν οι εντυπωσιακές πολιτιστικές αλλαγές που συνέβαιναν στην Ιταλία.
Το έργο τους επηρεάστηκε από τον νεορεαλισμό.
«Οι αδελφοί Taviani συνεργάστηκαν με απόλυτη αρμονία, τόσο που ήταν αδύνατον να ξεχωρίσει κανείς τις σκηνές που γύρισε ο Paolo από εκείνες του Vittorio», επισημαίνει η La Repubblica, σημειώνοντας ότι «κινήθηκαν με απόλυτη άνεση σε όλα τα είδη του κινηματογράφου: με έμπνευση από την επικαιρότητα, την Ιστορία (συχνά με μεταφορική σημασία) και τη λογοτεχνία».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών