Η USAF προχωρά με την υπόθεση ότι η προοπτική ενός πολέμου με έναν ισχυρό αντίπαλο όπως η Ρωσία ή η Κίνα σημαίνει ότι τα φορτηγά και τάνκερ αεροπλάνα της θα χρειαστεί να κάνουν περισσότερα από απλή υλικοτεχνική υποστήριξη
Η USAF μετατρέπει τα αεροσκάφη της, όπως τα C-17 Globemaster και C-130J, σε παραδοσιακά βομβαρδιστικά εξαιτίας των όσων συμβαίνουν στον Ινδο-Ειρηνικό.
Η Ινδική Πολεμική Αεροπορία (IAF), η οποία χειρίζεται τα Globemaster και C-130J Super Hercules, αναμένεται να παρακολουθήσει στενά αυτή την εξέλιξη...
Στις 16 Μαρτίου, το C-17 της IAF πέταξε 10 ώρες στους θαλάσσιους καταδρομείς Paradrop κοντά στην Υεμένη.
Κατά τη διάρκεια μιας αντιπαράθεσης με την Κίνα το 2020 στα σύνορα των Ιμαλαΐων, οι δύο αερομεταφορείς βοήθησαν την Ινδία να μετακινήσει άνδρες και υλικό με απόλυτη αποτελεσματικότητα.
Και στο βάθος... Ρωσία
Η νέα δυνατότητα ανάπτυξης αυτών των αεροσκαφών φορτίου σε παραδοσιακά βομβαρδιστικά θα βοηθήσει τις ινδικές δυνάμεις να επεκτείνουν το φάκελο των αποστολών μεγάλης εμβέλειας στην περιοχή του Ινδικού Ωκεανού.
Η USAF προχωρά με την υπόθεση ότι η προοπτική ενός πολέμου με έναν ισχυρό αντίπαλο όπως η Ρωσία ή η Κίνα σημαίνει ότι τα φορτηγά και τάνκερ αεροπλάνα της θα χρειαστεί να κάνουν περισσότερα από απλή υλικοτεχνική υποστήριξη.
Ο αμερικανικός στρατός δείχνει ήδη στους συμμάχους πώς να χρησιμοποιούν τα φορτηγά αεροπλάνα τους με παρόμοιο τρόπο. Πολλοί σύμμαχοι των ΗΠΑ δεν έχουν βομβαρδιστικά, όπως η Ινδία, αλλά έχουν παρόμοια αεροπλάνα φορτίου και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως βομβαρδιστικά.
Η Ιαπωνία διερευνά επίσης την επιλογή χρήσης του τακτικού της μεταφορικού αεροσκάφους Kawasaki C-2 για τη ρίψη πυραύλων stand-off. Το σχέδιο είναι να βελτιώσει την άμυνα και την ικανότητα της Ιαπωνίας να διεξάγει επιχειρήσεις αντεπίθεσης.
Πρόσφατα, η Κεντρική Ομάδα Ειδικών Επιχειρήσεων της USAF και η Κεντρική Πολεμική Αεροπορία πραγματοποίησαν εκπαιδευτική άσκηση σε βάσεις βλημάτων και εκφόρτωση από MC-130J και C-17. Τα C-17 και τα MC-130J μπορούν να λειτουργούν από μεγαλύτερη εμβέλεια αεροδρομίων από τα βομβαρδιστικά και η ικανότητα ανάπτυξης πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς θα δημιουργήσει περισσότερες προκλήσεις για τον εχθρό.
Από τις αρχές του 2020, η USAF έχει πραγματοποιήσει μια σειρά από δοκιμές για να ρίξει πραγματικούς ή προσομοιωμένους πυραύλους κρουζ από αεροπλάνα φορτίου για να δει εάν θα μπορούσαν να αναπτυχθούν και να χτυπήσουν έναν στόχο.
Το έργο είναι γνωστό ως Rapid Dragon και επιβλέπεται από την Air Mobility Command, η οποία επιβλέπει τους στόλους φορτίου και δεξαμενόπλοιων της υπηρεσίας.
Το C-17 έχει αναπτύξει μέχρι στιγμής έναν πύραυλο κρουζ, με βεληνεκές 600 περίπου μιλίων. Το έργο ξεπερνά την απλή παροχή επιθετικών δυνατοτήτων στον στόλο μεταφορών, το αεροσκάφος μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα όπως αισθητήρες και παρεμβολές για ηλεκτρονικό πόλεμο.
Παραδοσιακά, τα C-17 Globemaster III και MC-130J Commando II έχουν αναπτυχθεί για τη στρατηγική και ταχεία παράδοση καυσίμων και προμηθειών μέσω airdrop. Το μεγάλο αεροσκάφος μπορεί επίσης να μεταφέρει προσωπικό. Η USAF ξεκίνησε με αυτά τα μεταφορικά, καθώς η μετατροπή τους σε βομβαρδιστικά απαιτούσε λιγότερες τροποποιήσεις και εκπαίδευση.
Το MC-130J μπορεί να σκαρφαλώσει 28.000 πόδια με ωφέλιμο φορτίο 42.000 λιβρών, έχει βεληνεκές 3.000 μίλια και μπορεί να μεταφέρει τόσα όπλα μεγάλης εμβέλειας όπως ένα B-52. Μπορεί επίσης να προσγειωθεί και να λειτουργεί από αυτοκινητόδρομους 3.000 ποδιών και αυτοσχέδιες ζώνες προσγείωσης, όπου ένα βομβαρδιστικό δεν μπορεί.
Συγκριτικά, το C-17 είναι ένα μεγαθήριο με χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου σχεδόν 171.000 λίβρες. Μπορεί να μεταφέρει τεθωρακισμένα οχήματα, φορτηγά, ρυμουλκούμενα και να εκτοξεύσει περισσότερους από 100 αλεξιπτωτιστές και τον συνοδευτικό εξοπλισμό τους. Δεδομένου του μεγέθους του, αυτό το αεροπλάνο μπορεί να μεταφέρει τρεις φορές περισσότερα πυρομαχικά ακριβείας μεγάλης εμβέλειας από ένα βομβαρδιστικό B-52.
www.bankingnews.gr
Η Ινδική Πολεμική Αεροπορία (IAF), η οποία χειρίζεται τα Globemaster και C-130J Super Hercules, αναμένεται να παρακολουθήσει στενά αυτή την εξέλιξη...
Στις 16 Μαρτίου, το C-17 της IAF πέταξε 10 ώρες στους θαλάσσιους καταδρομείς Paradrop κοντά στην Υεμένη.
Κατά τη διάρκεια μιας αντιπαράθεσης με την Κίνα το 2020 στα σύνορα των Ιμαλαΐων, οι δύο αερομεταφορείς βοήθησαν την Ινδία να μετακινήσει άνδρες και υλικό με απόλυτη αποτελεσματικότητα.
Και στο βάθος... Ρωσία
Η νέα δυνατότητα ανάπτυξης αυτών των αεροσκαφών φορτίου σε παραδοσιακά βομβαρδιστικά θα βοηθήσει τις ινδικές δυνάμεις να επεκτείνουν το φάκελο των αποστολών μεγάλης εμβέλειας στην περιοχή του Ινδικού Ωκεανού.
Η USAF προχωρά με την υπόθεση ότι η προοπτική ενός πολέμου με έναν ισχυρό αντίπαλο όπως η Ρωσία ή η Κίνα σημαίνει ότι τα φορτηγά και τάνκερ αεροπλάνα της θα χρειαστεί να κάνουν περισσότερα από απλή υλικοτεχνική υποστήριξη.
Ο αμερικανικός στρατός δείχνει ήδη στους συμμάχους πώς να χρησιμοποιούν τα φορτηγά αεροπλάνα τους με παρόμοιο τρόπο. Πολλοί σύμμαχοι των ΗΠΑ δεν έχουν βομβαρδιστικά, όπως η Ινδία, αλλά έχουν παρόμοια αεροπλάνα φορτίου και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως βομβαρδιστικά.
Η Ιαπωνία διερευνά επίσης την επιλογή χρήσης του τακτικού της μεταφορικού αεροσκάφους Kawasaki C-2 για τη ρίψη πυραύλων stand-off. Το σχέδιο είναι να βελτιώσει την άμυνα και την ικανότητα της Ιαπωνίας να διεξάγει επιχειρήσεις αντεπίθεσης.
Πρόσφατα, η Κεντρική Ομάδα Ειδικών Επιχειρήσεων της USAF και η Κεντρική Πολεμική Αεροπορία πραγματοποίησαν εκπαιδευτική άσκηση σε βάσεις βλημάτων και εκφόρτωση από MC-130J και C-17. Τα C-17 και τα MC-130J μπορούν να λειτουργούν από μεγαλύτερη εμβέλεια αεροδρομίων από τα βομβαρδιστικά και η ικανότητα ανάπτυξης πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς θα δημιουργήσει περισσότερες προκλήσεις για τον εχθρό.
Από τις αρχές του 2020, η USAF έχει πραγματοποιήσει μια σειρά από δοκιμές για να ρίξει πραγματικούς ή προσομοιωμένους πυραύλους κρουζ από αεροπλάνα φορτίου για να δει εάν θα μπορούσαν να αναπτυχθούν και να χτυπήσουν έναν στόχο.
Το έργο είναι γνωστό ως Rapid Dragon και επιβλέπεται από την Air Mobility Command, η οποία επιβλέπει τους στόλους φορτίου και δεξαμενόπλοιων της υπηρεσίας.
Το C-17 έχει αναπτύξει μέχρι στιγμής έναν πύραυλο κρουζ, με βεληνεκές 600 περίπου μιλίων. Το έργο ξεπερνά την απλή παροχή επιθετικών δυνατοτήτων στον στόλο μεταφορών, το αεροσκάφος μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα όπως αισθητήρες και παρεμβολές για ηλεκτρονικό πόλεμο.
Παραδοσιακά, τα C-17 Globemaster III και MC-130J Commando II έχουν αναπτυχθεί για τη στρατηγική και ταχεία παράδοση καυσίμων και προμηθειών μέσω airdrop. Το μεγάλο αεροσκάφος μπορεί επίσης να μεταφέρει προσωπικό. Η USAF ξεκίνησε με αυτά τα μεταφορικά, καθώς η μετατροπή τους σε βομβαρδιστικά απαιτούσε λιγότερες τροποποιήσεις και εκπαίδευση.
Το MC-130J μπορεί να σκαρφαλώσει 28.000 πόδια με ωφέλιμο φορτίο 42.000 λιβρών, έχει βεληνεκές 3.000 μίλια και μπορεί να μεταφέρει τόσα όπλα μεγάλης εμβέλειας όπως ένα B-52. Μπορεί επίσης να προσγειωθεί και να λειτουργεί από αυτοκινητόδρομους 3.000 ποδιών και αυτοσχέδιες ζώνες προσγείωσης, όπου ένα βομβαρδιστικό δεν μπορεί.
Συγκριτικά, το C-17 είναι ένα μεγαθήριο με χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου σχεδόν 171.000 λίβρες. Μπορεί να μεταφέρει τεθωρακισμένα οχήματα, φορτηγά, ρυμουλκούμενα και να εκτοξεύσει περισσότερους από 100 αλεξιπτωτιστές και τον συνοδευτικό εξοπλισμό τους. Δεδομένου του μεγέθους του, αυτό το αεροπλάνο μπορεί να μεταφέρει τρεις φορές περισσότερα πυρομαχικά ακριβείας μεγάλης εμβέλειας από ένα βομβαρδιστικό B-52.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών