Όπως φάνηκε από το πρωτότυπο αυτό πείραμα, χρειάστηκαν 3 μήνες μέχρι να βρεθεί κάποιος που θα μπει στον κόπο να διαβάσει το συνοπτικό κείμενο ενημέρωσης για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων
Υπάρχει κάποιος που διαβάζει τις Πολιτικές Απορρήτου που αναρτώνται στους ιστοτόπους;
Το ερώτημα αυτό απασχόλησε τους υπευθύνους του βρετανικού think tank Tax Policy Associates, οι οποίοι σκέφτηκαν να κάνουν ένα πείραμα: να προσθέσουν σε τυχαίο σημείο της Πολιτικής Απορρήτου τους την εξής φράση: «Θα στείλουμε ένα μπουκάλι καλό κρασί στο πρώτο πρόσωπο που θα διαβάσει αυτό».
Η προσθήκη της φράσης έγινε τον Φεβρουάριο του 2024 και μόλις πριν από λίγες ημέρες εμφανίστηκε το πρόσωπο που θα διεκδικούσε και θα παραλάμβανε τελικώς το δώρο. Όπως φάνηκε από το πρωτότυπο αυτό πείραμα, χρειάστηκαν 3 μήνες μέχρι να βρεθεί κάποιος που θα μπει στον κόπο να διαβάσει το συνοπτικό κείμενο ενημέρωσης για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.
Η εμφάνιση του νικητή ανακοινώθηκε από τον επικεφαλής του think tank Dan Neidle, με ανάρτησή του στο Χ.
Ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως, όπως δήλωσε ο κος Neidle στο BBC, το πρόσωπο που του έστειλε μήνυμα για να ενημερώσει πως είχε διαβάσει τη φράση τού εκμυστηρεύτηκε πως δεν είχε διαβάσει το κείμενο θέλοντας να ενημερωθεί για τους όρους επεξεργασίας των δεδομένων του, αλλά επειδή αναζητούσε ιδέες προκειμένου να συντάξει μια Πολιτική Απορρήτου!
Μετά την ολοκλήρωση του πειράματος, η επίμαχη φράση έχει αποσυρθεί. Όπως μπορεί κανείς να διαπιστώσει, στο σημείο αυτό αναφέρεται πλέον πως: «Γνωρίζουμε ότι κανένας δεν διαβάζει το παρόν, διότι τον Φεβρουάριο προσθέσαμε πως θα στείλουμε ένα μπουκάλι καλό κρασί στο πρώτο πρόσωπο που θα επικοινωνήσει μαζί μας και μόλις τον Μάιο πήραμε απάντηση».
www.bankingnews.gr
Το ερώτημα αυτό απασχόλησε τους υπευθύνους του βρετανικού think tank Tax Policy Associates, οι οποίοι σκέφτηκαν να κάνουν ένα πείραμα: να προσθέσουν σε τυχαίο σημείο της Πολιτικής Απορρήτου τους την εξής φράση: «Θα στείλουμε ένα μπουκάλι καλό κρασί στο πρώτο πρόσωπο που θα διαβάσει αυτό».
Η προσθήκη της φράσης έγινε τον Φεβρουάριο του 2024 και μόλις πριν από λίγες ημέρες εμφανίστηκε το πρόσωπο που θα διεκδικούσε και θα παραλάμβανε τελικώς το δώρο. Όπως φάνηκε από το πρωτότυπο αυτό πείραμα, χρειάστηκαν 3 μήνες μέχρι να βρεθεί κάποιος που θα μπει στον κόπο να διαβάσει το συνοπτικό κείμενο ενημέρωσης για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.
Η εμφάνιση του νικητή ανακοινώθηκε από τον επικεφαλής του think tank Dan Neidle, με ανάρτησή του στο Χ.
Ακόμη πιο ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως, όπως δήλωσε ο κος Neidle στο BBC, το πρόσωπο που του έστειλε μήνυμα για να ενημερώσει πως είχε διαβάσει τη φράση τού εκμυστηρεύτηκε πως δεν είχε διαβάσει το κείμενο θέλοντας να ενημερωθεί για τους όρους επεξεργασίας των δεδομένων του, αλλά επειδή αναζητούσε ιδέες προκειμένου να συντάξει μια Πολιτική Απορρήτου!
Μετά την ολοκλήρωση του πειράματος, η επίμαχη φράση έχει αποσυρθεί. Όπως μπορεί κανείς να διαπιστώσει, στο σημείο αυτό αναφέρεται πλέον πως: «Γνωρίζουμε ότι κανένας δεν διαβάζει το παρόν, διότι τον Φεβρουάριο προσθέσαμε πως θα στείλουμε ένα μπουκάλι καλό κρασί στο πρώτο πρόσωπο που θα επικοινωνήσει μαζί μας και μόλις τον Μάιο πήραμε απάντηση».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών