Η μάχη με έναν εχθρό που μπορεί πραγματικά να αντισταθεί ήταν μια βαθιά καταστροφική εμπειρία για το Ναυτικό των ΗΠΑ
Στις 12 Ιουλίου, το ειδησεογραφικό πρακτορείο Associated Press (AP) δημοσίευσε ένα εκτεταμένο ρεπορτάζ, σχετικά με την επιστροφή των πιλότων μαχητικών του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ στη Βιρτζίνια μετά από εννέα μήνες αποτυχίας να εμποδίσουν τον αποκλεισμό κατά της γενοκτονίας των πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα από τον Ansar Allah της Υεμένης.
Το άρθρο προσπαθούσε να παρουσιάσει την άφιξη των πιλότων στην Πολιτεία ως ηρωική επιστροφή στην πατρίδα για θαρραλέους Αμερικανούς ιπτάμενους ήρωες.
Στην πραγματικότητα, οι θανάσιμες αδυναμίες της (πάλαι ποτέ...) Αυτοκρατορίας και η δραστικά συνεχώς μειωμένη ισχύς της, αποκαλύφθηκαν σε μεγάλο βαθμό.
Το AP σημείωσες για τους πιλότους ότι «αισθάνονται ανακούφιση…μετά από μήνες κατάρριψης πυραύλων και μη επανδρωμένων αεροσκαφών που εκτοξεύτηκαν από τους Houthi στα ανοικτά των ακτών της Υεμένης στην πιο έντονη θαλάσσια μάχη που έχει αντιμετωπίσει το Ναυτικό από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο».
Οι συνοδευτικές φωτογραφίες τους απεικόνιζαν να αγκαλιάζουν τις γυναίκες τους και τα παιδιά να ανεμίζουν το Star Spangled Banner.
Ένας πιλότος καυχήθηκε ότι «δεν θα μπορούσε να είναι πιο περήφανος για την ομάδα του» - την ομάδα κρούσης του αεροπλανοφόρου USS Dwight D. Eisenhower - και «όλα όσα συνεπάγονταν για τη δράση τους οι τελευταίοι εννέα μήνες».
Ο πιλότος προσδοκούσε να περάσει χρόνο με την οικογένειά του και να προσπαθήσει να «αναπληρώσει τους εννέα μήνες του χαμένου χρόνου».
Η σύζυγος ενός υπολοχαγού του Πολεμικού Ναυτικού και πιλότου θρηνούσε ότι «αρχικά πίστευε ότι αυτή η αποστολή θα ήταν σχετικά εύκολη» - «θα ήταν, αν μπορούσατε να το πείτε, μια διασκεδαστική αποστολή όπου θα πήγαινε να επισκεφτεί πολλά λιμάνια»,
Όπως και να έχει, το USS Eisenhower μπλέχτηκε σε ένα βάναυσο, ασύλληπτο τέλμα και «τα σχέδια συνέχισαν να αλλάζουν».
Η δραστική παράταση της ανάπτυξης του συζύγου της «επιδεινώθηκε» λόγω της γνώσης «ότι η οργάνωση Ansar Allah - «[ήθελε] να πλήξει το πλοίο».
Αναγκάστηκε να συμβουλευτεί «συμβούλους που παρείχε το Πολεμικό Ναυτικό» και δεν ήταν μόνη.
Το AP καταγράφει «ότι οι μήνες των θερμών αντιπαραθέσεων προκάλεσαν επιπλέον άγχος σε περίπου 7.000 ναυτικούς και τις οικογένειές τους».
Οι αξιωματούχοι του Πενταγώνου διερευνούν τώρα πώς να φροντίζουν τους πιλότους και τους ναυτικούς «όταν επιστρέφουν στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένης της παροχής συμβουλών και θεραπείας για πιθανό μετατραυματικό στρες».
Το Χάρο με τα μάτια τους …
Ήταν μια σκληρή δοκιμασία για το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ στην Ερυθρά Θάλασσα, η αντιπαράθεση με τους Παρτιζάνους του Θεού [μετάφραση του Ansar Allah].
Το AP σημειώνει ότι ο Eisenhower και τα συνοδευτικά του πλοία έχουν πληγεί ανηλεώς από drones, βαλλιστικούς πυραύλους καθώς και πυραύλους cruise.
Συχνά, αυτές οι επιθέσεις έχουν διεισδύσει σε πολλαπλά στρώματα άμυνας του πλοίου, κάτι που είναι εντελώς άνευ προηγουμένου στη σύγχρονη ιστορία του αμερικανικού ναυτικού.
Το AP αναφέρει ότι πολλοί ναυτικοί «έχουν δει πυραύλους που εκτοξεύονται από τους Houthi να πλησιάζουν το πλοίο δευτερόλεπτα πριν καταστραφούν από τα αμυντικά συστήματα του πλοίου τους» - βλέπουν δηλαδή καθημερινά το χάρο με τα μάτια τους.
Η μάχη με έναν εχθρό που μπορεί πραγματικά να αντισταθεί ήταν μια βαθιά καταστροφική εμπειρία για το Ναυτικό των ΗΠΑ.
Ένας πιλότος παρατήρησε, «οι περισσότεροι από τους ναύτες… δεν ήταν συνηθισμένοι να πυροβολούνται, δεδομένων των προηγούμενων στρατιωτικών περιπετειών τις τελευταίες δεκαετίες».
Περιέγραψε την εμπειρία ως «απίστευτα διαφορετική», «τραυματική για την ομάδα» και αυτό είναι «κάτι που δεν σκεφτόμαστε πολύ» συμπλήρωσε.
Μπορεί να είναι μια νέα εμπειρία - αλλά είναι μια στην οποία ο στρατός των ΗΠΑ θα χρειαστεί να προσαρμοστεί άμεσα και μόνιμα.
Τουλάχιστον 65 κράτη έχουν επηρεαστεί
Δεδομένου του ρυθμού με τον οποίο εξελίσσονται τα γεγονότα σε αυτήν την εποχή, πολλοί μπορεί να έχουν ξεχάσει τις τρομερές φανφάρες που συνόδευσαν την έναρξη της Επιχείρησης Prosperity Guardian τον Δεκέμβριο του 2023.
Αυτό ακολούθησε μια καταιγίδα αναποτελεσματικών, χαλαρών βρετανικών και αμερικανικών αεροπορικών επιδρομών στην Υεμένη. Α
ξιωματούχοι στην Ουάσιγκτον ανακοίνωσαν βομβιστικά ότι ένας συνασπισμός πολλών χωρών υπό την ηγεσία των ΗΠΑ, αποτελούμενος από το Μπαχρέιν, τη Βρετανία, τον Καναδά, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, τις Σεϋχέλλες και την Ισπανία θα αποσταλεί στην Ερυθρά Θάλασσα, για να τερματίσει αποφασιστικά τη μάχη του Ανσάρ Αλλάχ. αποκλεισμό και διασφάλιση της «ελευθερίας του εμπορίου».
Σχεδόν αμέσως όμως, ο πολυδιαφημισμένος συνασπισμός διαλύθηκε.
Η Γαλλία, η Ιταλία και η Ισπανία ανακοίνωσαν ότι δεν θα λάβουν μέρος στην πράξη.
Παρά αυτό το δυσοίωνο ντεμπούτο, όταν εμφανίστηκαν πλάνα ενός μεγάλου διεθνούς ναυτικού στολίσκου που φεύγει δραματικά προς την περιοχή, πολλοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης φώναξαν ότι οι αντιστασιακοί της Υεμένης επρόκειτο να ανακαλύψουν γιατί οι Αμερικανοί δεν απολαμβάνουν καθολική υγειονομική περίθαλψη.
Γρήγορα τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, και η Υπηρεσία Πληροφοριών Άμυνας των ΗΠΑ (DIA) δημοσίευσε μια έκθεση σχετικά με τον αντίκτυπο των «επιθέσεων του AnsarAllah στο διεθνές εμπόριο».
Το πλήγμα στο διεθνές εμπόριο
Διαπίστωσε ότι η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μέσω της Ερυθράς Θάλασσας, η οποία συνήθως αντιπροσωπεύει περίπου το 10-15% του διεθνούς θαλάσσιου εμπορίου, είχε μειωθεί κατά περίπου 90% από την έναρξη της Επιχείρησης Prosperity Guardian.
Λόγω της αδυσώπητης επίθεσης του Ansar Allah κατά των εταιρειών και των χωρών που υποστήριζαν τη γενοκτονία της Γάζας, πολλά πλοία αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν εναλλακτικές διαδρομές γύρω από την Αφρική, προσθέτοντας περίπου 11.000 επιπλέον ναυτικά μίλια, έως και δύο εβδομάδες επιπλέον χρόνο διέλευσης και περίπου 1 εκατομμύριο δολάρια σε επιπλέον κόστος καυσίμων για κάθε ταξίδι:
«Για πολλές ναυτιλιακές εταιρείες, το συνδυασμένο κόστος των μπόνους του πληρώματος, της ασφάλισης κινδύνου πολέμου (περίπου 1000% μεγαλύτερπ από τα προπολεμικά επίπεδα) και των τελών διέλευσης του Σουέζ καθιστούν λιγότερο ακριβό το επιπλέον χρόνο και το οικονομικό κόστος ταξιδιού στην Αφρική. σύγκριση…
Οι απειλές για τις διαμετακομίσεις στην Ερυθρά Θάλασσα επιδεινώνουν τη συνεχιζόμενη πίεση στην παγκόσμια θαλάσσια ναυτιλία…
Τα ασφάλιστρα για τις διαμετακομίσεις στην Ερυθρά Θάλασσα έχουν αυξηθεί στο 0,7-1,0% της συνολικής αξίας ενός πλοίου, σε σύγκριση με λιγότερο από 0,1% πριν από τον Δεκέμβριο του 2023».
Η DIA υπολογίζει ότι «τα συμφέροντα τουλάχιστον 65 χωρών έχουν επηρεαστεί» από τις ενέργειες της Ansar Allah και «τουλάχιστον 29 μεγάλες εταιρείες ενέργειας και ναυτιλίας έχουν αλλάξει τις διαδρομές τους για να αποφύγουν τις επιθέσεις των Houthi».
Και αυτό ενώ οι αντιναυτιλιακές αεροπορικές επιδρομές τους έχουν υποστεί ανελέητο βομβαρδισμό από αμερικανικούς πυραύλους και πιλότους.
Στις 15 Ιουλίου, λίγες μέρες αφότου το Associated Press παρουσίασε τα.... συντρίμμια της Επιχείρησης Prosperity Guardian, η Ansar Allah ανακοίνωσε τρεις ξεχωριστές επιχειρήσεις ως απάντηση στη σφαγή της σιωνιστικής οντότητας στον προσφυγικό καταυλισμό του ΟΗΕ al-Mawasi Khan Yunis.
Αήττητοι και ακούραστοι, οι «Παρτιζάνοι του Θεού» δεν κάνουν πίσω και δεν πάνε πουθενά...
www.bankingnews.gr
Το άρθρο προσπαθούσε να παρουσιάσει την άφιξη των πιλότων στην Πολιτεία ως ηρωική επιστροφή στην πατρίδα για θαρραλέους Αμερικανούς ιπτάμενους ήρωες.
Στην πραγματικότητα, οι θανάσιμες αδυναμίες της (πάλαι ποτέ...) Αυτοκρατορίας και η δραστικά συνεχώς μειωμένη ισχύς της, αποκαλύφθηκαν σε μεγάλο βαθμό.
Το AP σημείωσες για τους πιλότους ότι «αισθάνονται ανακούφιση…μετά από μήνες κατάρριψης πυραύλων και μη επανδρωμένων αεροσκαφών που εκτοξεύτηκαν από τους Houthi στα ανοικτά των ακτών της Υεμένης στην πιο έντονη θαλάσσια μάχη που έχει αντιμετωπίσει το Ναυτικό από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο».
Οι συνοδευτικές φωτογραφίες τους απεικόνιζαν να αγκαλιάζουν τις γυναίκες τους και τα παιδιά να ανεμίζουν το Star Spangled Banner.
Ένας πιλότος καυχήθηκε ότι «δεν θα μπορούσε να είναι πιο περήφανος για την ομάδα του» - την ομάδα κρούσης του αεροπλανοφόρου USS Dwight D. Eisenhower - και «όλα όσα συνεπάγονταν για τη δράση τους οι τελευταίοι εννέα μήνες».
Ο πιλότος προσδοκούσε να περάσει χρόνο με την οικογένειά του και να προσπαθήσει να «αναπληρώσει τους εννέα μήνες του χαμένου χρόνου».
Η σύζυγος ενός υπολοχαγού του Πολεμικού Ναυτικού και πιλότου θρηνούσε ότι «αρχικά πίστευε ότι αυτή η αποστολή θα ήταν σχετικά εύκολη» - «θα ήταν, αν μπορούσατε να το πείτε, μια διασκεδαστική αποστολή όπου θα πήγαινε να επισκεφτεί πολλά λιμάνια»,
Όπως και να έχει, το USS Eisenhower μπλέχτηκε σε ένα βάναυσο, ασύλληπτο τέλμα και «τα σχέδια συνέχισαν να αλλάζουν».
Η δραστική παράταση της ανάπτυξης του συζύγου της «επιδεινώθηκε» λόγω της γνώσης «ότι η οργάνωση Ansar Allah - «[ήθελε] να πλήξει το πλοίο».
Αναγκάστηκε να συμβουλευτεί «συμβούλους που παρείχε το Πολεμικό Ναυτικό» και δεν ήταν μόνη.
Το AP καταγράφει «ότι οι μήνες των θερμών αντιπαραθέσεων προκάλεσαν επιπλέον άγχος σε περίπου 7.000 ναυτικούς και τις οικογένειές τους».
Οι αξιωματούχοι του Πενταγώνου διερευνούν τώρα πώς να φροντίζουν τους πιλότους και τους ναυτικούς «όταν επιστρέφουν στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένης της παροχής συμβουλών και θεραπείας για πιθανό μετατραυματικό στρες».
Το Χάρο με τα μάτια τους …
Ήταν μια σκληρή δοκιμασία για το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ στην Ερυθρά Θάλασσα, η αντιπαράθεση με τους Παρτιζάνους του Θεού [μετάφραση του Ansar Allah].
Το AP σημειώνει ότι ο Eisenhower και τα συνοδευτικά του πλοία έχουν πληγεί ανηλεώς από drones, βαλλιστικούς πυραύλους καθώς και πυραύλους cruise.
Συχνά, αυτές οι επιθέσεις έχουν διεισδύσει σε πολλαπλά στρώματα άμυνας του πλοίου, κάτι που είναι εντελώς άνευ προηγουμένου στη σύγχρονη ιστορία του αμερικανικού ναυτικού.
Το AP αναφέρει ότι πολλοί ναυτικοί «έχουν δει πυραύλους που εκτοξεύονται από τους Houthi να πλησιάζουν το πλοίο δευτερόλεπτα πριν καταστραφούν από τα αμυντικά συστήματα του πλοίου τους» - βλέπουν δηλαδή καθημερινά το χάρο με τα μάτια τους.
Η μάχη με έναν εχθρό που μπορεί πραγματικά να αντισταθεί ήταν μια βαθιά καταστροφική εμπειρία για το Ναυτικό των ΗΠΑ.
Ένας πιλότος παρατήρησε, «οι περισσότεροι από τους ναύτες… δεν ήταν συνηθισμένοι να πυροβολούνται, δεδομένων των προηγούμενων στρατιωτικών περιπετειών τις τελευταίες δεκαετίες».
Περιέγραψε την εμπειρία ως «απίστευτα διαφορετική», «τραυματική για την ομάδα» και αυτό είναι «κάτι που δεν σκεφτόμαστε πολύ» συμπλήρωσε.
Μπορεί να είναι μια νέα εμπειρία - αλλά είναι μια στην οποία ο στρατός των ΗΠΑ θα χρειαστεί να προσαρμοστεί άμεσα και μόνιμα.
Τουλάχιστον 65 κράτη έχουν επηρεαστεί
Δεδομένου του ρυθμού με τον οποίο εξελίσσονται τα γεγονότα σε αυτήν την εποχή, πολλοί μπορεί να έχουν ξεχάσει τις τρομερές φανφάρες που συνόδευσαν την έναρξη της Επιχείρησης Prosperity Guardian τον Δεκέμβριο του 2023.
Αυτό ακολούθησε μια καταιγίδα αναποτελεσματικών, χαλαρών βρετανικών και αμερικανικών αεροπορικών επιδρομών στην Υεμένη. Α
ξιωματούχοι στην Ουάσιγκτον ανακοίνωσαν βομβιστικά ότι ένας συνασπισμός πολλών χωρών υπό την ηγεσία των ΗΠΑ, αποτελούμενος από το Μπαχρέιν, τη Βρετανία, τον Καναδά, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, τις Σεϋχέλλες και την Ισπανία θα αποσταλεί στην Ερυθρά Θάλασσα, για να τερματίσει αποφασιστικά τη μάχη του Ανσάρ Αλλάχ. αποκλεισμό και διασφάλιση της «ελευθερίας του εμπορίου».
Σχεδόν αμέσως όμως, ο πολυδιαφημισμένος συνασπισμός διαλύθηκε.
Η Γαλλία, η Ιταλία και η Ισπανία ανακοίνωσαν ότι δεν θα λάβουν μέρος στην πράξη.
Παρά αυτό το δυσοίωνο ντεμπούτο, όταν εμφανίστηκαν πλάνα ενός μεγάλου διεθνούς ναυτικού στολίσκου που φεύγει δραματικά προς την περιοχή, πολλοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης φώναξαν ότι οι αντιστασιακοί της Υεμένης επρόκειτο να ανακαλύψουν γιατί οι Αμερικανοί δεν απολαμβάνουν καθολική υγειονομική περίθαλψη.
Γρήγορα τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, και η Υπηρεσία Πληροφοριών Άμυνας των ΗΠΑ (DIA) δημοσίευσε μια έκθεση σχετικά με τον αντίκτυπο των «επιθέσεων του AnsarAllah στο διεθνές εμπόριο».
Το πλήγμα στο διεθνές εμπόριο
Διαπίστωσε ότι η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων μέσω της Ερυθράς Θάλασσας, η οποία συνήθως αντιπροσωπεύει περίπου το 10-15% του διεθνούς θαλάσσιου εμπορίου, είχε μειωθεί κατά περίπου 90% από την έναρξη της Επιχείρησης Prosperity Guardian.
Λόγω της αδυσώπητης επίθεσης του Ansar Allah κατά των εταιρειών και των χωρών που υποστήριζαν τη γενοκτονία της Γάζας, πολλά πλοία αναγκάστηκαν να ακολουθήσουν εναλλακτικές διαδρομές γύρω από την Αφρική, προσθέτοντας περίπου 11.000 επιπλέον ναυτικά μίλια, έως και δύο εβδομάδες επιπλέον χρόνο διέλευσης και περίπου 1 εκατομμύριο δολάρια σε επιπλέον κόστος καυσίμων για κάθε ταξίδι:
«Για πολλές ναυτιλιακές εταιρείες, το συνδυασμένο κόστος των μπόνους του πληρώματος, της ασφάλισης κινδύνου πολέμου (περίπου 1000% μεγαλύτερπ από τα προπολεμικά επίπεδα) και των τελών διέλευσης του Σουέζ καθιστούν λιγότερο ακριβό το επιπλέον χρόνο και το οικονομικό κόστος ταξιδιού στην Αφρική. σύγκριση…
Οι απειλές για τις διαμετακομίσεις στην Ερυθρά Θάλασσα επιδεινώνουν τη συνεχιζόμενη πίεση στην παγκόσμια θαλάσσια ναυτιλία…
Τα ασφάλιστρα για τις διαμετακομίσεις στην Ερυθρά Θάλασσα έχουν αυξηθεί στο 0,7-1,0% της συνολικής αξίας ενός πλοίου, σε σύγκριση με λιγότερο από 0,1% πριν από τον Δεκέμβριο του 2023».
Η DIA υπολογίζει ότι «τα συμφέροντα τουλάχιστον 65 χωρών έχουν επηρεαστεί» από τις ενέργειες της Ansar Allah και «τουλάχιστον 29 μεγάλες εταιρείες ενέργειας και ναυτιλίας έχουν αλλάξει τις διαδρομές τους για να αποφύγουν τις επιθέσεις των Houthi».
Και αυτό ενώ οι αντιναυτιλιακές αεροπορικές επιδρομές τους έχουν υποστεί ανελέητο βομβαρδισμό από αμερικανικούς πυραύλους και πιλότους.
Στις 15 Ιουλίου, λίγες μέρες αφότου το Associated Press παρουσίασε τα.... συντρίμμια της Επιχείρησης Prosperity Guardian, η Ansar Allah ανακοίνωσε τρεις ξεχωριστές επιχειρήσεις ως απάντηση στη σφαγή της σιωνιστικής οντότητας στον προσφυγικό καταυλισμό του ΟΗΕ al-Mawasi Khan Yunis.
Αήττητοι και ακούραστοι, οι «Παρτιζάνοι του Θεού» δεν κάνουν πίσω και δεν πάνε πουθενά...
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών