Οι διοργανωτές του Παρισιού έχουν δεσμευτεί να μειώσουν στο μισό την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα
Στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, δεν θα μπορείτε να φέρετε πλαστικά μπουκάλια.
Αλλά η Coca-Cola, η οποία έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα πώλησης ποτών στους αγώνες, μπορεί να σας πουλήσει ένα ποτό από ένα τέτοιο μπουκάλι.
Η διαφορετική μεταχείριση δεν είναι μια προσπάθεια να βγάλει η Coca-Cola περισσότερα χρήματα, αλλά μάλλον για να συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των Ολυμπιακών Αγώνων.
Οι διοργανωτές του Παρισιού έχουν δεσμευτεί να μειώσουν στο μισό την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα από τη μαζική παγκόσμια συνάντηση σε σύγκριση με τους πρόσφατους (μη πανδημικούς) θερινούς αγώνες του 2016 και του 2012.
Και ένα σημαντικό μέρος αυτού του σχεδίου είναι η αντικατάσταση των πλαστικών δοχείων μίας χρήσης με ποτήρια πολλαπλών χρήσεων.
Ωστόσο, ενώ οι θεατές θα πρέπει να τηρούν αυτό το πρότυπο, η Coca-Cola θα σερβίρει «περισσότερα από τα μισά από τα 18 εκατομμύρια αναμενόμενα ποτά» χωρίς πλαστικό μιας χρήσης, δήλωσε η εταιρεία στο POLITICO.
Αυτό αφήνει εκατομμύρια ποτά - περίπου 6,4 εκατομμύρια, σύμφωνα με εκπρόσωπο της οργανωτικής επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων - όπως σερβίρονται από πλαστικά μπουκάλια.
Από την άποψη της Coca-Cola, αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει.
Η υλικοτεχνική υποδομή απλώς απαγόρευσε στην εταιρεία να χρησιμοποιεί παντού σιντριβάνια ή γυάλινα μπουκάλια που επιστρέφονται, όπως είπε.
Ωστόσο, για τους ακτιβιστές του κλίματος, πρόκειται για καθαρή οικολογικό ξέπλυμα: οι Αγώνες του Παρισιού διατυμπανίζουν θριαμβευτικά την απαγόρευση των πλαστικών μιας χρήσης, ενώ ο εταιρικός χορηγός τους χρησιμοποιεί σιωπηλά εκατομμύρια από αυτά.
«Μας απογοήτευσε το γεγονός ότι πολλά από τα ποτά που θα χυθούν σε επαναχρησιμοποιούμενα ποτήρια στους αγώνες θα είναι από πλαστικά μπουκάλια μίας χρήσης, και θέλουμε να το δούμε να συμβαίνει λιγότερο στο μέλλον», δήλωσε η Dana Miller, διευθύντρια στρατηγικών πρωτοβουλιών για την Ευρώπη στην παγκόσμια ομάδα προστασίας της θάλασσας Oceana.
www.bankingnews.gr
Αλλά η Coca-Cola, η οποία έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα πώλησης ποτών στους αγώνες, μπορεί να σας πουλήσει ένα ποτό από ένα τέτοιο μπουκάλι.
Η διαφορετική μεταχείριση δεν είναι μια προσπάθεια να βγάλει η Coca-Cola περισσότερα χρήματα, αλλά μάλλον για να συμβάλει στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των Ολυμπιακών Αγώνων.
Οι διοργανωτές του Παρισιού έχουν δεσμευτεί να μειώσουν στο μισό την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα από τη μαζική παγκόσμια συνάντηση σε σύγκριση με τους πρόσφατους (μη πανδημικούς) θερινούς αγώνες του 2016 και του 2012.
Και ένα σημαντικό μέρος αυτού του σχεδίου είναι η αντικατάσταση των πλαστικών δοχείων μίας χρήσης με ποτήρια πολλαπλών χρήσεων.
Ωστόσο, ενώ οι θεατές θα πρέπει να τηρούν αυτό το πρότυπο, η Coca-Cola θα σερβίρει «περισσότερα από τα μισά από τα 18 εκατομμύρια αναμενόμενα ποτά» χωρίς πλαστικό μιας χρήσης, δήλωσε η εταιρεία στο POLITICO.
Αυτό αφήνει εκατομμύρια ποτά - περίπου 6,4 εκατομμύρια, σύμφωνα με εκπρόσωπο της οργανωτικής επιτροπής των Ολυμπιακών Αγώνων - όπως σερβίρονται από πλαστικά μπουκάλια.
Από την άποψη της Coca-Cola, αυτό είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνει.
Η υλικοτεχνική υποδομή απλώς απαγόρευσε στην εταιρεία να χρησιμοποιεί παντού σιντριβάνια ή γυάλινα μπουκάλια που επιστρέφονται, όπως είπε.
Ωστόσο, για τους ακτιβιστές του κλίματος, πρόκειται για καθαρή οικολογικό ξέπλυμα: οι Αγώνες του Παρισιού διατυμπανίζουν θριαμβευτικά την απαγόρευση των πλαστικών μιας χρήσης, ενώ ο εταιρικός χορηγός τους χρησιμοποιεί σιωπηλά εκατομμύρια από αυτά.
«Μας απογοήτευσε το γεγονός ότι πολλά από τα ποτά που θα χυθούν σε επαναχρησιμοποιούμενα ποτήρια στους αγώνες θα είναι από πλαστικά μπουκάλια μίας χρήσης, και θέλουμε να το δούμε να συμβαίνει λιγότερο στο μέλλον», δήλωσε η Dana Miller, διευθύντρια στρατηγικών πρωτοβουλιών για την Ευρώπη στην παγκόσμια ομάδα προστασίας της θάλασσας Oceana.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών