H Google εργάστηκε πάνω σε ένα εμπορικό πρότζεκτ για τη Meta που ήταν σχεδιασμένο να στοχεύσει χρήστες του YouTube ηλικίας 13 έως 17 ετών
Συγκεκριμένα, η Google εργάστηκε πάνω σε ένα εμπορικό πρότζεκτ για τη Meta που ήταν σχεδιασμένο να στοχεύσει χρήστες του YouTube ηλικίας 13 έως 17 ετών με διαφημίσεις που προωθούσαν το Instagram.
Η καμπάνια για το Instagram στόχευε σκόπιμα μια ομάδα χρηστών που χαρακτηρίζονται ως «οι άγνωστοι», με τη Google, ωστόσο, να γνωρίζει ότι πρόκειται κυρίως για ηλικίες κάτω των 18. Παράλληλα, έγιναν βήματα προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δεν θα γινόταν σαφής ο πραγματικός στόχος της διαφημιστικής εκστρατείας.
Το πρότζεκτ παραβιάζει κανόνες της Google που απαγορεύουν τις προσωποποιημένες και στοχευμένες διαφημίσεις σε χρήστες κάτω των 18 ετών. Eπίσης, η εταιρεία έχει πολιτικές ενάντια στην παράκαμψη των κανόνων της ή στη «στόχευση δι’ αντιπροσώπου».
Η καμπάνια της Meta στο YouTube που είχε στόχο να προσελκύσει νεότερους σε ηλικία χρήστες στο Instagram, βρισκόταν ήδη σε εξέλιξη τον περασμένο Ιανουάριο, όταν ο Mark Zuckerberg εμφανίστηκε ενώπιον του αμερικανικού Κογκρέσου και απολογήθηκε στις οικογένειες παιδιών που είχαν πέσει θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης και κακοποίησης στις διαδικτυακές του πλατφόρμες.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών