Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι μια πολύ δύσκολη βιομηχανία. Υπάρχουν μόνο δύο αμερικανικές εταιρείες αυτοκινήτων που δεν έχουν χρεοκοπήσει, και αυτές είναι η Ford και η Tesla, τόνισε ο μεγιστάνας Musk
Μιλώντας έξω από τα δόντια και χωρίς περιστροφές όπως πάντα ο Elon Musk, σε εμφάνισή του στο Greater Philadelphia Expo Center της κομητεία Μοντγκόμερι στην Πενσυλβάνια, στο πλαίσιο εκδήλωσης της America PAC, μιας οργάνωσης πολιτικής δράσης που ίδρυσε για την στήριξη της υποψηφιότητας του Donald Trump και μόλις 15 ημέρες πριν τις κρίσιμες αμερικανικές προεδρικές εκλογές, αποκάλυψε πως οι μόνες αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν έχουν χρεοκοπήσει ως τώρα στην Αμερική, είναι η δική του η Tesla και η Ford.
H αποκάλυψη ξεπήδησε από ερώτηση που του έθεσε μέλος του ακροατηρίου, γιατί η Tesla δεν είχε αγοράσει τον ανταγωνιστή της κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων Rivian, με τον Musk να απαντά:
"Τους εύχομαι τα καλύτερα.
Ελπίζω να τα πάνε καλά.
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι μια πολύ δύσκολη βιομηχανία.
Υπάρχουν μόνο δύο αμερικανικές εταιρείες αυτοκινήτων που δεν έχουν χρεοκοπήσει και αυτές είναι η Ford και η Tesla.
Η Rivian θα περάσει δύσκολα.
Είναι τρελά δύσκολο να ανταγωνιστείς στην αυτοκινητοβιομηχανία
Αν δεν υπήρχαν δύο σοβαρές ασυνέχειες στην τεχνολογική πορεία, η ηλεκτροκίνηση και η αυτονομία, νομίζω ότι η Tesla δεν θα μπορούσε να πετύχει χωρίς να λύσει και τις δύο.
Η Rivian είπε ότι παρέδωσε 10.018 οχήματα το τρίμηνο και παρήγαγε 13.157 μονάδες.
Αυτό απέτυχε στις εκτιμήσεις του FactSet για 12.670 παραδόσεις.
Το πρόβλημα με την Rivian είναι οι περιορισμένες επιλογές να καταστήσει προσιτή την τιμή για τα περισσότερα μοντέλα της που είναι απρόσιτα για τον μέσο καταναλωτή.
Η εταιρεία αναμένει να κυκλοφορήσει ένα μικρότερο Tesla Model Y-rivaling R2, το οποίο δεν θα κυκλοφορήσει στους αυτοκινητόδρομους των ΗΠΑ μέχρι τα τέλη του 2026 ή ακόμα και το 2027.
Τον περασμένο μήνα, ο Adam Jonas της Morgan Stanley υποβάθμισε εταιρίες όπως οι GM, Ford, Rivian, Magna International και Phinia εν μέσω της επιβράδυνσης στην αγορά αυτοκινήτων.
Σε άλλη δήλωσή του, ο MS Jonas επεσήμανε ότι οι ταλαιπωρημένες εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) θα μπορούσαν να αναπτύξουν συνεργασίες με παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανίες.
Δεν βοηθάει όταν τα υψηλά επιτόκια και οι υψηλές τιμές των οχημάτων έχουν κάνει τις μηνιαίες πληρωμές για νέα αυτοκίνητα να κινούνται σε υψηλά επίπεδα εδώ και αρκετά χρόνια.
Σε ξεχωριστό σημείωμα νωρίτερα φέτος, ο MS Jonas επεσήμανε ότι οι ταλαιπωρημένες εταιρείες EV θα μπορούσαν να αναπτύξουν συνεργασίες με παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η Rivian συνεργάστηκε πρόσφατα με τη Volkswagen, επικυρώνοντας την πρόβλεψη ενοποίησης στο χώρο.
Οι μετοχές της Rivian υποχώρησαν 57% το 2024 αγγίζοντας χαμηλά ρεκόρ.
Οι βραχυπρόθεσμοι τόκοι αγγίζουν το 16,5% ή σχεδόν 122,3 εκατ. μετοχές.
Ο πόλεμος τιμών που ξεκίνησε η Telsa πριν από λίγα μόλις χρόνια για να συντρίψει τον ανταγωνισμό, δείχνει ότι ο Musk συνεχίζει να κερδίζει.
www.bankingnews.gr
H αποκάλυψη ξεπήδησε από ερώτηση που του έθεσε μέλος του ακροατηρίου, γιατί η Tesla δεν είχε αγοράσει τον ανταγωνιστή της κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων Rivian, με τον Musk να απαντά:
"Τους εύχομαι τα καλύτερα.
Ελπίζω να τα πάνε καλά.
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι μια πολύ δύσκολη βιομηχανία.
Υπάρχουν μόνο δύο αμερικανικές εταιρείες αυτοκινήτων που δεν έχουν χρεοκοπήσει και αυτές είναι η Ford και η Tesla.
Η Rivian θα περάσει δύσκολα.
Είναι τρελά δύσκολο να ανταγωνιστείς στην αυτοκινητοβιομηχανία
Αν δεν υπήρχαν δύο σοβαρές ασυνέχειες στην τεχνολογική πορεία, η ηλεκτροκίνηση και η αυτονομία, νομίζω ότι η Tesla δεν θα μπορούσε να πετύχει χωρίς να λύσει και τις δύο.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η Rivian ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις οχημάτων για το τρίτο τρίμηνο δεν πέτυχαν τις προβλέψεις και μείωσε τις προσδοκίες παραγωγής για ολόκληρο το έτος, εν μέσω συνεχιζόμενης «έλλειψης εξαρτημάτων».?ELON MUSK: "The car industry is a very difficult industry. There are only two car companies that haven't gone bankrupt: Ford and Tesla. Rivian is going to have a hard time. It's insanely difficult to compete in the car industry.
— Autism Capital ? (@AutismCapital) October 19, 2024
If it were not for not just one, but two… pic.twitter.com/rOgdBiGJHq
Η Rivian είπε ότι παρέδωσε 10.018 οχήματα το τρίμηνο και παρήγαγε 13.157 μονάδες.
Αυτό απέτυχε στις εκτιμήσεις του FactSet για 12.670 παραδόσεις.
Το πρόβλημα με την Rivian είναι οι περιορισμένες επιλογές να καταστήσει προσιτή την τιμή για τα περισσότερα μοντέλα της που είναι απρόσιτα για τον μέσο καταναλωτή.
Η εταιρεία αναμένει να κυκλοφορήσει ένα μικρότερο Tesla Model Y-rivaling R2, το οποίο δεν θα κυκλοφορήσει στους αυτοκινητόδρομους των ΗΠΑ μέχρι τα τέλη του 2026 ή ακόμα και το 2027.
Τον περασμένο μήνα, ο Adam Jonas της Morgan Stanley υποβάθμισε εταιρίες όπως οι GM, Ford, Rivian, Magna International και Phinia εν μέσω της επιβράδυνσης στην αγορά αυτοκινήτων.
Σε άλλη δήλωσή του, ο MS Jonas επεσήμανε ότι οι ταλαιπωρημένες εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων (EV) θα μπορούσαν να αναπτύξουν συνεργασίες με παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανίες.
Δεν βοηθάει όταν τα υψηλά επιτόκια και οι υψηλές τιμές των οχημάτων έχουν κάνει τις μηνιαίες πληρωμές για νέα αυτοκίνητα να κινούνται σε υψηλά επίπεδα εδώ και αρκετά χρόνια.
Σε ξεχωριστό σημείωμα νωρίτερα φέτος, ο MS Jonas επεσήμανε ότι οι ταλαιπωρημένες εταιρείες EV θα μπορούσαν να αναπτύξουν συνεργασίες με παλαιού τύπου αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η Rivian συνεργάστηκε πρόσφατα με τη Volkswagen, επικυρώνοντας την πρόβλεψη ενοποίησης στο χώρο.
Οι μετοχές της Rivian υποχώρησαν 57% το 2024 αγγίζοντας χαμηλά ρεκόρ.
Οι βραχυπρόθεσμοι τόκοι αγγίζουν το 16,5% ή σχεδόν 122,3 εκατ. μετοχές.
Ο πόλεμος τιμών που ξεκίνησε η Telsa πριν από λίγα μόλις χρόνια για να συντρίψει τον ανταγωνισμό, δείχνει ότι ο Musk συνεχίζει να κερδίζει.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών