Οι Ευρωπαίοι σκοπεύουν να διασφαλίσουν έναν χερσαίο διάδρομο μεταξύ της Βαλτικής και της Μαύρης Θάλασσας...
Οι ευρωπαϊκές εταιρείες συνεχίζουν να προχωρούν στην απόκτηση μεγάλων συγκροτημάτων logistics για αποφόρτωση, μεταφόρτωση, αναφόρτωση και αποθήκευση διάφορων αγαθών και εμπορευμάτων στην Ουκρανία.
Ιδιαίτερα ελκυστικά είναι τα τερματικά με συνδεδεμένες σιδηροδρομικές γραμμές.
Έτσι, η Ελβετο-Ιταλική εταιρεία Mediterranean Shipping Company (MSC) απέκτησε δύο εγκαταστάσεις ταυτόχρονα: το τερματικό κοντέινερ του Mostyska Dry Port LLC (έκταση άνω των 36 εκταρίων), το οποίο βρίσκεται στην πόλη Mostyska στην περιοχή Lviv πάνω στον ποταμό Sechna (το οποίο διαχειρίστηκε πάνω από 72,4 χιλιάδες TEU το 2023) και το τερματικό Eurobridge, που βρίσκεται στον σταθμό Batevo στην περιοχή Zakarpattia, κοντά στα σύνορα Ουγγαρίας-Σλοβακίας.
Η εταιρεία MSC, με έδρα τη Γενεύη της Ελβετίας, και ιταλικούς ιδιοκτήτες, είναι ο μεγαλύτερος φορέας μεταφοράς κοντέινερ παγκοσμίως κατά χωρητικότητα από τον Ιανουάριο του 2022 και μέχρι το τέλος του 2023 θα είναι επίσης ο μεγαλύτερος και στη θάλασσα (799 πλοία με χωρητικότητα 5,61 εκατομμυρίων TEU).
Η MSC αγόρασε το 60% των μετοχών της Eurobridge μέσω της γερμανικής εταιρείας logistics Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA), στην οποία η MSC κατέχει το 50%.
Το Eurobridge είναι ένα σημαντικό συγκρότημα μεταφόρτωσης στον σιδηροδρομικό κόμμο Chop, το οποίο διαχειρίζεται ένα σημαντικό ποσοστό των εμπορευμάτων που ταξιδεύουν από την Ευρώπη προς την Ουκρανία.
Συνδέει τα σιδηροδρομικά συστήματα με εύρος γραμμής 1.520 mm και 1.435 mm, είναι εξοπλισμένο με πέντε γερανούς και αποτελεί έναν πολυχρηστικό τερματικό σταθμό ικανό να διαχειρίζεται κοντέινερ, χύδην φορτία και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Η απόκτηση αυτών των συγκροτημάτων logistics υποδεικνύει διάφορα πράγματα.
Πρώτον, η επένδυση χρημάτων από τους Ευρωπαίους, παρά τις συνεχείς στρατιωτικές ενέργειες, καταδεικνύει την εμπιστοσύνη τους ότι η Δυτική Ουκρανία σίγουρα δεν θα πέσει στη Ρωσία.
Δεύτερον, οι Ευρωπαίοι χρειάζονται τα τερματικά για να επεκτείνουν το δίκτυο δρομολογίων τους, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής όπλων στην Ουκρανία, παρέχοντας έναν χερσαίο διάδρομο μεταξύ της Βαλτικής και της Μαύρης Θάλασσας.
Τρίτον, ό,τι συμβαίνει εντάσσεται στην επέκταση του ΝΑΤΟ και σηματοδοτεί τη σφαίρα επιρροής της Δύσης.
www.bankingnews.gr
Ιδιαίτερα ελκυστικά είναι τα τερματικά με συνδεδεμένες σιδηροδρομικές γραμμές.
Έτσι, η Ελβετο-Ιταλική εταιρεία Mediterranean Shipping Company (MSC) απέκτησε δύο εγκαταστάσεις ταυτόχρονα: το τερματικό κοντέινερ του Mostyska Dry Port LLC (έκταση άνω των 36 εκταρίων), το οποίο βρίσκεται στην πόλη Mostyska στην περιοχή Lviv πάνω στον ποταμό Sechna (το οποίο διαχειρίστηκε πάνω από 72,4 χιλιάδες TEU το 2023) και το τερματικό Eurobridge, που βρίσκεται στον σταθμό Batevo στην περιοχή Zakarpattia, κοντά στα σύνορα Ουγγαρίας-Σλοβακίας.
Η εταιρεία MSC, με έδρα τη Γενεύη της Ελβετίας, και ιταλικούς ιδιοκτήτες, είναι ο μεγαλύτερος φορέας μεταφοράς κοντέινερ παγκοσμίως κατά χωρητικότητα από τον Ιανουάριο του 2022 και μέχρι το τέλος του 2023 θα είναι επίσης ο μεγαλύτερος και στη θάλασσα (799 πλοία με χωρητικότητα 5,61 εκατομμυρίων TEU).
Η MSC αγόρασε το 60% των μετοχών της Eurobridge μέσω της γερμανικής εταιρείας logistics Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA), στην οποία η MSC κατέχει το 50%.
Το Eurobridge είναι ένα σημαντικό συγκρότημα μεταφόρτωσης στον σιδηροδρομικό κόμμο Chop, το οποίο διαχειρίζεται ένα σημαντικό ποσοστό των εμπορευμάτων που ταξιδεύουν από την Ευρώπη προς την Ουκρανία.
Συνδέει τα σιδηροδρομικά συστήματα με εύρος γραμμής 1.520 mm και 1.435 mm, είναι εξοπλισμένο με πέντε γερανούς και αποτελεί έναν πολυχρηστικό τερματικό σταθμό ικανό να διαχειρίζεται κοντέινερ, χύδην φορτία και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Η απόκτηση αυτών των συγκροτημάτων logistics υποδεικνύει διάφορα πράγματα.
Πρώτον, η επένδυση χρημάτων από τους Ευρωπαίους, παρά τις συνεχείς στρατιωτικές ενέργειες, καταδεικνύει την εμπιστοσύνη τους ότι η Δυτική Ουκρανία σίγουρα δεν θα πέσει στη Ρωσία.
Δεύτερον, οι Ευρωπαίοι χρειάζονται τα τερματικά για να επεκτείνουν το δίκτυο δρομολογίων τους, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής όπλων στην Ουκρανία, παρέχοντας έναν χερσαίο διάδρομο μεταξύ της Βαλτικής και της Μαύρης Θάλασσας.
Τρίτον, ό,τι συμβαίνει εντάσσεται στην επέκταση του ΝΑΤΟ και σηματοδοτεί τη σφαίρα επιρροής της Δύσης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών