Βάσει νόμου που υπέγραψε ο πρόεδρος Trump, δεν θα επιβάλλονται πλέον πρόστιμα για μη συμμόρφωση με τους κανόνες κατανάλωσης καυσίμου από το 2022 και μετά
Η Stellantis -μητρική της Chrysler- κατέβαλε 190,6 εκατ. δολάρια το 2025 σε πρόστιμα επειδή δεν πληρούσε τα πρότυπα κατανάλωσης καυσίμου στις ΗΠΑ, σύμφωνα με κυβερνητική έκθεση και επιβεβαίωση της ίδιας της εταιρείας.
Συνολικά, από το 2018 η εταιρεία έχει καταβάλει 773,5 εκατ. δολάρια σε αντίστοιχα πρόστιμα.
Επισημαίνεται ότι τον περασμένο μήνα, η NHTSA (Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας) ενημέρωσε τις αυτοκινητοβιομηχανίες ότι, βάσει νόμου που υπέγραψε ο πρόεδρος Donald Trump, δεν θα επιβάλλονται πλέον πρόστιμα για μη συμμόρφωση με τους κανόνες κατανάλωσης καυσίμου από το 2022 και μετά.
Η νομοθεσία του Trump για φόρους και προϋπολογισμό κατήργησε τις ποινές που προβλέπονταν στο πλαίσιο του νόμου του 1975 για την Ενέργεια και τους κανόνες CAFE (Corporate Average Fuel Economy).
Η αλλαγή στο καθεστώς προστίμων είναι μία από τις αποφάσεις της Ουάσιγκτον που διευκολύνουν τους κατασκευαστές να συνεχίσουν την παραγωγή οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ενδεικτικά, η General Motors είχε πληρώσει νωρίτερα 128,2 εκατ. δολάρια για παραβάσεις των ετών 2016 και 2017.
Το 2024 η Tesla ανακοίνωσε ότι απέσπασε 2,8 δισ. δολάρια σε έσοδα από την πώληση ρυθμιστικών πιστώσεων που κερδίζει χάρη στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, τις οποίες μεταπωλεί σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που δυσκολεύονται να πιάσουν τους στόχους.
www.bankingnews.gr
Συνολικά, από το 2018 η εταιρεία έχει καταβάλει 773,5 εκατ. δολάρια σε αντίστοιχα πρόστιμα.
Επισημαίνεται ότι τον περασμένο μήνα, η NHTSA (Εθνική Υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας) ενημέρωσε τις αυτοκινητοβιομηχανίες ότι, βάσει νόμου που υπέγραψε ο πρόεδρος Donald Trump, δεν θα επιβάλλονται πλέον πρόστιμα για μη συμμόρφωση με τους κανόνες κατανάλωσης καυσίμου από το 2022 και μετά.
Η νομοθεσία του Trump για φόρους και προϋπολογισμό κατήργησε τις ποινές που προβλέπονταν στο πλαίσιο του νόμου του 1975 για την Ενέργεια και τους κανόνες CAFE (Corporate Average Fuel Economy).
Η αλλαγή στο καθεστώς προστίμων είναι μία από τις αποφάσεις της Ουάσιγκτον που διευκολύνουν τους κατασκευαστές να συνεχίσουν την παραγωγή οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ενδεικτικά, η General Motors είχε πληρώσει νωρίτερα 128,2 εκατ. δολάρια για παραβάσεις των ετών 2016 και 2017.
Το 2024 η Tesla ανακοίνωσε ότι απέσπασε 2,8 δισ. δολάρια σε έσοδα από την πώληση ρυθμιστικών πιστώσεων που κερδίζει χάρη στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, τις οποίες μεταπωλεί σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που δυσκολεύονται να πιάσουν τους στόχους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών