Το 2016 ήταν μία «κακή» χρονιά για την κατανάλωση που μειώθηκε 8,9% στα σουπερ μάρκετ
«Συναγερμός» σήμανε στις αλυσίδες σουπερ μάρκετ μετά τη βουτιά που σημείωσε η πτώση της κατανάλωσης στα επίπεδα το 7% τον Ιανουάριο, όπως αποκάλυψε στις 16/2/2017 το bankingnews.
Πρόκειται για βουτιά ρεκόρ σε μηνιαία βάση σε όλη την περίοδο της κρίσης και αποδόθηκε κυρίως σ την αβεβαιότητα που δημιουργεί η πορεία της διαπραγμάτευσης με τους θεσμούς.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της αγοράς υποστηρίζει ότι τα αιτία της πτώσης πρέπει να αντιμετωπισθούν διότι από τις ταμειακές μηχανές των σουπερ μάρκετ μαζεύονται λιγότερα χρήματα ημερησίως.
Ένα συνοικιακό σουπερ μάρκετεμφανίζει εισπράξεις μικρότερες των 20.000 ευρώ και θεωρείται μία κακή ημέρα.
Μία «καλή» ημέρα και ειδικότερα το Σάββατο θα είναι επιτυχία όταν το ταμείο μαζέψει πάνω από 80.000 ευρώ.
Στις «καλές» εποχές και στο ξεκίνημα της κρίσης τα ημερήσια έσοδα ξεπερνούσαν τις 40.000 ευρώ ενώ οι εισπράξεις το Σάββατο έφθαναν τις 150.000 ευρώΤα στοιχεία του Ιανουαρίου όμως έφεραν αναστάτωση όπως και τα ημερήσια στοιχεία του Φεβρουαρίου που προβληματίζουν έντονα τα επιτελεία των σουπερ μάρκετ.
Άλλωστε το 2016 ήταν μία «κακή» χρονιά για την κατανάλωση που μειώθηκε 8,9% στα σουπερ μάρκετ.
Στο τραπέζι πέφτουν εισηγήσεις να πιέσουν τους προμηθευτές να σηκώσουν ένα μέρος της πτώσης δίνοντας καλύτερες τιμές ή να προχωρήσουν σε αύξηση των τιμών των προϊόντων αρχικά σε αυτά που έχουν ζήτηση και στο ενδεχόμενο να παραταθεί η αβεβαιότητα και συνεχισθεί η πτώση να προχωρήσουν σε πιο δραστικά μέτρα.
Ανάμεσα σε αυτά είναι μερική αναδιάρθρωση καταστημάτων.
Όσα δεν αποδίδουν και σε μηνιαία βάση προσθέτουν ζημιές στο σύνολο της αλυσίδας,πιθανόν να κατεβάσει ρολά.
Οι πιο ψύχραιμοι λένε ότι είναι νωρίς για αποφάσεις ελπίζονταςότι θα αναστραφεί το κλίμα τους επόμενους μήνες θυμίζοντας όμως ότι η αγορά του λιανεμπορίου έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από την κρίση προσδοκώντας ότι έχει πιάσει «πάτο».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά είναι έτοιμη να υποδεχθεί την υλοποίηση της συμφωνίας του ομίλου Σκλαβενίτη με το Μαρινόπουλο.
Θέμα ημερών είναι να πέσουν οι υπογραφές μετά την νομική τακτοποίηση της αρχικής σύμβασης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τις αρχές Μαρτίου τα καταστήματα της Μαρινόπουλος σταδιακά θα αλλάζουν ταμπέλες εντασσόμενα στο νέο σχήμα.
Στο Κολονάκι το κατάστημα της Μαρινόπουλος επαναλειτουργεί κανονικά διαθέτοντας σχεδόν το σύνολο των προϊόντων που πρέπει να έχει ένα κατάστημα ελπίζοντας στην προσέλκυση πελατείας,.
Οι τιμές στα ράφια είναι ανταγωνιστικές και ικανές να επαναφέρουν τους πελάτες που είχαν φύγει λόγω των γνωστών προβλημάτων που είχαν προκύψει. Τέλος να σημειωθεί ότι το δικαίωμα των τριτανακοπών στην υπόθεση της Μαρινόπουλος λήγει τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.
Το στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι ότι αρκετοί πιστωτές δεν εμφανίζονται στη πίνακα των προμηθευτών με αποτέλεσμα να χάνουν κάθε δικαίωμα αποπληρωμής των οφειλών του 50% όπως προβλέπει η συμφωνία.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Πρόκειται για βουτιά ρεκόρ σε μηνιαία βάση σε όλη την περίοδο της κρίσης και αποδόθηκε κυρίως σ την αβεβαιότητα που δημιουργεί η πορεία της διαπραγμάτευσης με τους θεσμούς.
Υψηλόβαθμο στέλεχος της αγοράς υποστηρίζει ότι τα αιτία της πτώσης πρέπει να αντιμετωπισθούν διότι από τις ταμειακές μηχανές των σουπερ μάρκετ μαζεύονται λιγότερα χρήματα ημερησίως.
Ένα συνοικιακό σουπερ μάρκετεμφανίζει εισπράξεις μικρότερες των 20.000 ευρώ και θεωρείται μία κακή ημέρα.
Μία «καλή» ημέρα και ειδικότερα το Σάββατο θα είναι επιτυχία όταν το ταμείο μαζέψει πάνω από 80.000 ευρώ.
Στις «καλές» εποχές και στο ξεκίνημα της κρίσης τα ημερήσια έσοδα ξεπερνούσαν τις 40.000 ευρώ ενώ οι εισπράξεις το Σάββατο έφθαναν τις 150.000 ευρώΤα στοιχεία του Ιανουαρίου όμως έφεραν αναστάτωση όπως και τα ημερήσια στοιχεία του Φεβρουαρίου που προβληματίζουν έντονα τα επιτελεία των σουπερ μάρκετ.
Άλλωστε το 2016 ήταν μία «κακή» χρονιά για την κατανάλωση που μειώθηκε 8,9% στα σουπερ μάρκετ.
Στο τραπέζι πέφτουν εισηγήσεις να πιέσουν τους προμηθευτές να σηκώσουν ένα μέρος της πτώσης δίνοντας καλύτερες τιμές ή να προχωρήσουν σε αύξηση των τιμών των προϊόντων αρχικά σε αυτά που έχουν ζήτηση και στο ενδεχόμενο να παραταθεί η αβεβαιότητα και συνεχισθεί η πτώση να προχωρήσουν σε πιο δραστικά μέτρα.
Ανάμεσα σε αυτά είναι μερική αναδιάρθρωση καταστημάτων.
Όσα δεν αποδίδουν και σε μηνιαία βάση προσθέτουν ζημιές στο σύνολο της αλυσίδας,πιθανόν να κατεβάσει ρολά.
Οι πιο ψύχραιμοι λένε ότι είναι νωρίς για αποφάσεις ελπίζονταςότι θα αναστραφεί το κλίμα τους επόμενους μήνες θυμίζοντας όμως ότι η αγορά του λιανεμπορίου έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από την κρίση προσδοκώντας ότι έχει πιάσει «πάτο».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά είναι έτοιμη να υποδεχθεί την υλοποίηση της συμφωνίας του ομίλου Σκλαβενίτη με το Μαρινόπουλο.
Θέμα ημερών είναι να πέσουν οι υπογραφές μετά την νομική τακτοποίηση της αρχικής σύμβασης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τις αρχές Μαρτίου τα καταστήματα της Μαρινόπουλος σταδιακά θα αλλάζουν ταμπέλες εντασσόμενα στο νέο σχήμα.
Στο Κολονάκι το κατάστημα της Μαρινόπουλος επαναλειτουργεί κανονικά διαθέτοντας σχεδόν το σύνολο των προϊόντων που πρέπει να έχει ένα κατάστημα ελπίζοντας στην προσέλκυση πελατείας,.
Οι τιμές στα ράφια είναι ανταγωνιστικές και ικανές να επαναφέρουν τους πελάτες που είχαν φύγει λόγω των γνωστών προβλημάτων που είχαν προκύψει. Τέλος να σημειωθεί ότι το δικαίωμα των τριτανακοπών στην υπόθεση της Μαρινόπουλος λήγει τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.
Το στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι ότι αρκετοί πιστωτές δεν εμφανίζονται στη πίνακα των προμηθευτών με αποτέλεσμα να χάνουν κάθε δικαίωμα αποπληρωμής των οφειλών του 50% όπως προβλέπει η συμφωνία.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών