Περαιτέρω αύξηση εσόδων αναμένει ο επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ
Την αναβάθμιση των παλαιότερων μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων προαναγγέλλει ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. Γιώργος Θωμόπουλος, στην κατεύθυνση της καλύτερης εξυπηρέτησης των επιβατών του μετρό, ενώ παραδέχεται ότι την εισιτηριοδιαφυγή δεν μπορεί να την εξαλείψει κανένα σύστημα.
Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δοκιμές διαλειτουργικότητας των παλιών μηχανημάτων οι οποίες ήταν επιτυχείς.
Σύμφωνα με τον κ. Θωμόπουλο, το πρόβλημα με τις ουρές για την έκδοση εισιτηρίων μετρό εντοπίζεται, σε αυτή τη φάση, στις πρώτες ημέρες κάθε μήνα όταν οι επιβάτες σπεύδουν μαζικά να ανανεώσουν τις κάρτες ή τα πολλαπλά εισιτήρια που χρησιμοποιούν.
«Σε κάθε περίπτωση», υποστηρίζει, «οριστικό τέλος στις ουρές θα μπει όταν μπορέσουμε να εξοικειωθούμε πλήρως εμείς αλλά και οι επιβάτες μας με την εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου».
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ αναφέρει ότι τα μηνιαία έσοδα από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχουν αυξηθεί κατά 10% με 12,5% ακολουθώντας αυξητική τάση.
Σε ό,τι αφορά στην εισιτηριοδιαφυγή τονίζει ότι πλήρης εξάλειψή της δεν μπορεί να υπάρξει με κανένα σύστημα, καθώς είναι πρακτικά αδύνατον να ελέγχονται όλοι οι επιβάτες και οι όποιοι έλεγχοι θα είναι πάντοτε δειγματοληπτικοί.
«Με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου μειώθηκε σημαντικά η λαθρεπιβίβαση, αλλά χρειάζεται να ενταθούν περαιτέρω οι έλεγχοι και προς τούτο απαιτείται αύξηση του αριθμού των ελεγκτών, τόσο στη ΣΤΑΣΥ όσο και κυρίως στην ΟΣΥ» υποστηρίζει.
Σε σχέση με τα αραιά δρομολόγια το Σαββατοκύριακο στις γραμμές 2 και 3, ο κ. Θωμόπουλος επισημαίνει ότι «πάντα τα Σαββατοκύριακα τα δρομολόγια είναι αραιότερα σε σχέση με τις καθημερινές, καθώς και η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη κατά περίπου 40% και αυτό συμβαίνει σε όλα τα μετρό του κόσμου».
Ανεξαρτήτως, πάντως, από αυτό, προσθέτει, «είναι γεγονός ότι υπάρχουν ελλείψεις σε οδηγούς και τα κενά καλύπτονται εκ των ενόντων και κυρίως με υπερωρίες των εργαζομένων.
Ελπίζουμε, καθώς εντός του 2019 θα ενταχθούν στη γραμμή 3 και τρεις νέοι σταθμοί σε Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια, ότι θα μας επιτραπεί η προκήρυξη διαγωνισμού για την πρόσληψη οδηγών».
Επιβεβαιώνει εξάλλου ότι η ΣΤΑΣΥ εξετάζει τις δυνατότητες (οικονομικές και τεχνικές) επέκτασής της και στο σιδηροδρομικό δίκτυο αξιοποιώντας την εμπειρία της.
Εξηγεί δε ότι ήδη η εταιρεία συμμετέχει στον διεθνή διαγωνισμό για την κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία μιας νέας γραμμής ελαφρού μετρό στην πόλη της Ιερουσαλήμ.
Επίσης ανακοινώνει ότι αυτή την περίοδο εξετάζεται από την ΣΤΑΣΥ η στοχευόμενη αναβάθμιση υποσυστημάτων των συρμών της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) που έχουν εξαντλήσει το όριο της ζωής τους, με τρόπο ώστε αυτός να παραταθεί για τουλάχιστον 15 με 20 χρόνια.
Παράλληλα, εξετάζεται η αναβάθμιση της γραμμής από το Νέο Φάληρο μέχρι τον σταθμό του Πειραιά και η μερική υπογειοποίησή της.
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δοκιμές διαλειτουργικότητας των παλιών μηχανημάτων οι οποίες ήταν επιτυχείς.
Σύμφωνα με τον κ. Θωμόπουλο, το πρόβλημα με τις ουρές για την έκδοση εισιτηρίων μετρό εντοπίζεται, σε αυτή τη φάση, στις πρώτες ημέρες κάθε μήνα όταν οι επιβάτες σπεύδουν μαζικά να ανανεώσουν τις κάρτες ή τα πολλαπλά εισιτήρια που χρησιμοποιούν.
«Σε κάθε περίπτωση», υποστηρίζει, «οριστικό τέλος στις ουρές θα μπει όταν μπορέσουμε να εξοικειωθούμε πλήρως εμείς αλλά και οι επιβάτες μας με την εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου».
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ αναφέρει ότι τα μηνιαία έσοδα από την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου έχουν αυξηθεί κατά 10% με 12,5% ακολουθώντας αυξητική τάση.
Σε ό,τι αφορά στην εισιτηριοδιαφυγή τονίζει ότι πλήρης εξάλειψή της δεν μπορεί να υπάρξει με κανένα σύστημα, καθώς είναι πρακτικά αδύνατον να ελέγχονται όλοι οι επιβάτες και οι όποιοι έλεγχοι θα είναι πάντοτε δειγματοληπτικοί.
«Με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου μειώθηκε σημαντικά η λαθρεπιβίβαση, αλλά χρειάζεται να ενταθούν περαιτέρω οι έλεγχοι και προς τούτο απαιτείται αύξηση του αριθμού των ελεγκτών, τόσο στη ΣΤΑΣΥ όσο και κυρίως στην ΟΣΥ» υποστηρίζει.
Σε σχέση με τα αραιά δρομολόγια το Σαββατοκύριακο στις γραμμές 2 και 3, ο κ. Θωμόπουλος επισημαίνει ότι «πάντα τα Σαββατοκύριακα τα δρομολόγια είναι αραιότερα σε σχέση με τις καθημερινές, καθώς και η επιβατική κίνηση είναι μειωμένη κατά περίπου 40% και αυτό συμβαίνει σε όλα τα μετρό του κόσμου».
Ανεξαρτήτως, πάντως, από αυτό, προσθέτει, «είναι γεγονός ότι υπάρχουν ελλείψεις σε οδηγούς και τα κενά καλύπτονται εκ των ενόντων και κυρίως με υπερωρίες των εργαζομένων.
Ελπίζουμε, καθώς εντός του 2019 θα ενταχθούν στη γραμμή 3 και τρεις νέοι σταθμοί σε Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια, ότι θα μας επιτραπεί η προκήρυξη διαγωνισμού για την πρόσληψη οδηγών».
Επιβεβαιώνει εξάλλου ότι η ΣΤΑΣΥ εξετάζει τις δυνατότητες (οικονομικές και τεχνικές) επέκτασής της και στο σιδηροδρομικό δίκτυο αξιοποιώντας την εμπειρία της.
Εξηγεί δε ότι ήδη η εταιρεία συμμετέχει στον διεθνή διαγωνισμό για την κατασκευή, συντήρηση και λειτουργία μιας νέας γραμμής ελαφρού μετρό στην πόλη της Ιερουσαλήμ.
Επίσης ανακοινώνει ότι αυτή την περίοδο εξετάζεται από την ΣΤΑΣΥ η στοχευόμενη αναβάθμιση υποσυστημάτων των συρμών της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) που έχουν εξαντλήσει το όριο της ζωής τους, με τρόπο ώστε αυτός να παραταθεί για τουλάχιστον 15 με 20 χρόνια.
Παράλληλα, εξετάζεται η αναβάθμιση της γραμμής από το Νέο Φάληρο μέχρι τον σταθμό του Πειραιά και η μερική υπογειοποίησή της.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών