γράφει : Ελένη Μπότα
Προκειμένου να αντιμετωπιστεί η συστηματική και εκτεταμένη παραβίαση των υποχρεώσεων του ΟΤΕ
Στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT) έχουν προσφύγει, σύμφωνα με πληροφορίες οι πάροχοι για την καθυστέρηση που παρατηρείται στην καθυστέρηση της αποκατάστασης των βλαβών, προκαλώντας μεγάλη ταλαιπωρία στους καταναλωτές.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες που έχουν γίνει, την τελευταία διετία οι χρόνοι αποκατάστασης είναι σταθερά εκτός των ορίων που προβλέπονται από τις συμβάσεις μεταξύ του κατόχου της γραμμής (ΟΤΕ) και των παρόχων που την ενοικιάζουν (Forthnet, Vodafone, Wind).
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι καταναλωτές να διαμαρτύρονται εντόνως για τα προβλήματα που δημιουργούνται καθώς δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν καθημερινές βασικές ανάγκες επικοινωνίας με αποτέλεσμα να έχουν και οικονομικές επιπτώσεις, ειδικά στην περίπτωση που αφορά επαγγελματίες.
Πρέπει να τονιστεί ότι για τις βλάβες που οφείλονται στο ακραίο δίκτυο ο χρόνος αποκατάστασης που προβλέπεται από τον σχετικό κανονισμό της ΕΕΤΤ και τις συμβάσεις μεταξύ των παρόχων είναι κατά μέσο όρο δύο εργάσιμες ημέρες. Όμως στο 50% των περιπτώσεων ο προβλεπόμενος χρόνος παραβιάζεται με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να μένουν χωρίς σταθερό τηλέφωνο και πρόσβαση στο internet για πάνω από τρεις ημέρες.
Τον τελευταίο χρόνο οι περιπτώσεις αυτές έχουν διπλασιαστεί σε σχέση με τον προηγούμενο χωρίς να διαφαίνεται καμία προσπάθεια για να αλλάξει η κατάσταση.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, με εξαίρεση τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο του 2017 όπου είχαμε τις πλημμύρες στην Μάνδρα με σημαντικές καταστροφές στο δίκτυο, παρατηρείται σημαντική αύξηση των καθυστερημένων βλαβών από το καλοκαίρι του 2018 και μετά.
Επίσης πρέπει να αναφερθεί ότι και οι μεμονωμένες βλάβες παρουσιάζουν σημαντικές καθυστερήσεις και πρόκειται για το μεγαλύτερο πλήθος βλαβών μιας και δεν αφορούν εκτεταμένες ζημιές στο δίκτυο. Η ίδια κατάσταση συνεχίστηκε και τον Ιανουάριο του 2019.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι πάροχοι έχουν προσφύγει στην ΕΕΤΤ ζητώντας την παρέμβαση της προκειμένου να αντιμετωπιστεί η συστηματική και εκτεταμένη παραβίαση των υποχρεώσεων του ΟΤΕ.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τις καταγγελίες που έχουν γίνει, την τελευταία διετία οι χρόνοι αποκατάστασης είναι σταθερά εκτός των ορίων που προβλέπονται από τις συμβάσεις μεταξύ του κατόχου της γραμμής (ΟΤΕ) και των παρόχων που την ενοικιάζουν (Forthnet, Vodafone, Wind).
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι καταναλωτές να διαμαρτύρονται εντόνως για τα προβλήματα που δημιουργούνται καθώς δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν καθημερινές βασικές ανάγκες επικοινωνίας με αποτέλεσμα να έχουν και οικονομικές επιπτώσεις, ειδικά στην περίπτωση που αφορά επαγγελματίες.
Πρέπει να τονιστεί ότι για τις βλάβες που οφείλονται στο ακραίο δίκτυο ο χρόνος αποκατάστασης που προβλέπεται από τον σχετικό κανονισμό της ΕΕΤΤ και τις συμβάσεις μεταξύ των παρόχων είναι κατά μέσο όρο δύο εργάσιμες ημέρες. Όμως στο 50% των περιπτώσεων ο προβλεπόμενος χρόνος παραβιάζεται με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να μένουν χωρίς σταθερό τηλέφωνο και πρόσβαση στο internet για πάνω από τρεις ημέρες.
Τον τελευταίο χρόνο οι περιπτώσεις αυτές έχουν διπλασιαστεί σε σχέση με τον προηγούμενο χωρίς να διαφαίνεται καμία προσπάθεια για να αλλάξει η κατάσταση.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, με εξαίρεση τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο του 2017 όπου είχαμε τις πλημμύρες στην Μάνδρα με σημαντικές καταστροφές στο δίκτυο, παρατηρείται σημαντική αύξηση των καθυστερημένων βλαβών από το καλοκαίρι του 2018 και μετά.
Επίσης πρέπει να αναφερθεί ότι και οι μεμονωμένες βλάβες παρουσιάζουν σημαντικές καθυστερήσεις και πρόκειται για το μεγαλύτερο πλήθος βλαβών μιας και δεν αφορούν εκτεταμένες ζημιές στο δίκτυο. Η ίδια κατάσταση συνεχίστηκε και τον Ιανουάριο του 2019.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι πάροχοι έχουν προσφύγει στην ΕΕΤΤ ζητώντας την παρέμβαση της προκειμένου να αντιμετωπιστεί η συστηματική και εκτεταμένη παραβίαση των υποχρεώσεων του ΟΤΕ.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών