γράφει : Ελένη Μπότα
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η παράδοση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Κιάτο – Αίγιο – Ροδοδάφνη
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η παράδοση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Κιάτο – Αίγιο – Ροδοδάφνη, μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής άσκησης για την αντιμετώπιση συμβάντος στη Σήραγγα Μελισσίου.
Η προηγούμενη άσκηση, στη Σήραγγα Τραπέζης, είχε πραγματοποιηθεί στις 26/2, ενώ η άσκηση στη Σήραγγα Μελισσίου είχε προγραμματιστεί από την ΕΡΓΟΣΕ για τα τέλη Μαρτίου, ωστόσο δεν κατέστη δυνατή η διοργάνωσή της λόγω των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημία του ιού Covid-19.
Με τη σταδιακή άρση των μέτρων, η εταιρία προέβη άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες συντονισμού όλων των εμπλεκόμενων φορέων και αρχών ώστε να πραγματοποιηθεί η άσκηση το συντομότερο δυνατό.
Λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προάσπιση της υγείας των συμμετεχόντων από τον Κορωνοϊό, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκλήρωσε χτες με απόλυτη επιτυχία και αυτή την άσκηση, στην οποία συμμετείχαν ο ΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ανάδοχος κατασκευαστική εταιρία ΜΕΤΚΑ Α.Ε., καθώς και κλιμάκια των αρμόδιων υπηρεσιών δικαιοδοσίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, της Πυροσβεστικής, της Ελληνικής Αστυνομίας και του ΕΚΑΒ.
Αναφορικά με το έργο, σημειώνεται ότι η ΕΡΓΟΣΕ έχει παραδώσει από τον περασμένο Ιανουάριο το σύνολο της Επιδομής της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής που έχει σχεδιαστεί για ταχύτητες συρμών έως 200 χλμ/ώρα.
Το εν λόγω τμήμα έχει μήκος 71 χλμ, ενώ η σιδηροδρομική σήραγγα Μελισσίου έχει μήκος 1.815 μ. και διαθέτει σήραγγα διαφυγής μήκους 300 μ.
Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 920 εκατ. ευρώ, που ξεκίνησε το 2006 και θα έπρεπε να ολοκληρωθεί μέχρι τον Αύγουστο του 2019, ύστερα από σειρά παρατάσεων. Ωστόσο λόγω των αλλεπάλληλων καθυστερήσεων, η ΕΡΓΟΣΕ βρέθηκε αντιμέτωπη με το ενδεχόμενο επιστροφής ευρωπαϊκών κονδυλίων ύψους 240 εκατ. ευρώ, κίνδυνος που τελικά αποφεύχθει.
Τα δρομολόγια πάντως θα πραγματοποιούνται με ντιζελοκίνητα τρένα τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της γραμμής αφού μέχρι σήμερα εκκρεμεί ο διαγωνισμός για το έργο της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη λόγω δικαστικών προσφυγών των συμμετεχουσών εταιρειών.
Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του έργου, που θα διαθέτει, μεταξύ άλλων, έξι σήραγγες συνολικού μήκους 11.000 μέτρων, προβλέπονται ταχύτητες 200 χλμ./ώρα για το τμήμα Κιάτο - Λυκοποριά και 150 χλμ./ώρα από τη Λυκοποριά έως τη Ροδοδάφνη.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Η προηγούμενη άσκηση, στη Σήραγγα Τραπέζης, είχε πραγματοποιηθεί στις 26/2, ενώ η άσκηση στη Σήραγγα Μελισσίου είχε προγραμματιστεί από την ΕΡΓΟΣΕ για τα τέλη Μαρτίου, ωστόσο δεν κατέστη δυνατή η διοργάνωσή της λόγω των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημία του ιού Covid-19.
Με τη σταδιακή άρση των μέτρων, η εταιρία προέβη άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες συντονισμού όλων των εμπλεκόμενων φορέων και αρχών ώστε να πραγματοποιηθεί η άσκηση το συντομότερο δυνατό.
Λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προάσπιση της υγείας των συμμετεχόντων από τον Κορωνοϊό, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκλήρωσε χτες με απόλυτη επιτυχία και αυτή την άσκηση, στην οποία συμμετείχαν ο ΟΣΕ, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η ανάδοχος κατασκευαστική εταιρία ΜΕΤΚΑ Α.Ε., καθώς και κλιμάκια των αρμόδιων υπηρεσιών δικαιοδοσίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, της Πυροσβεστικής, της Ελληνικής Αστυνομίας και του ΕΚΑΒ.
Αναφορικά με το έργο, σημειώνεται ότι η ΕΡΓΟΣΕ έχει παραδώσει από τον περασμένο Ιανουάριο το σύνολο της Επιδομής της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής που έχει σχεδιαστεί για ταχύτητες συρμών έως 200 χλμ/ώρα.
Το εν λόγω τμήμα έχει μήκος 71 χλμ, ενώ η σιδηροδρομική σήραγγα Μελισσίου έχει μήκος 1.815 μ. και διαθέτει σήραγγα διαφυγής μήκους 300 μ.
Πρόκειται για ένα έργο προϋπολογισμού 920 εκατ. ευρώ, που ξεκίνησε το 2006 και θα έπρεπε να ολοκληρωθεί μέχρι τον Αύγουστο του 2019, ύστερα από σειρά παρατάσεων. Ωστόσο λόγω των αλλεπάλληλων καθυστερήσεων, η ΕΡΓΟΣΕ βρέθηκε αντιμέτωπη με το ενδεχόμενο επιστροφής ευρωπαϊκών κονδυλίων ύψους 240 εκατ. ευρώ, κίνδυνος που τελικά αποφεύχθει.
Τα δρομολόγια πάντως θα πραγματοποιούνται με ντιζελοκίνητα τρένα τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της γραμμής αφού μέχρι σήμερα εκκρεμεί ο διαγωνισμός για το έργο της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη λόγω δικαστικών προσφυγών των συμμετεχουσών εταιρειών.
Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του έργου, που θα διαθέτει, μεταξύ άλλων, έξι σήραγγες συνολικού μήκους 11.000 μέτρων, προβλέπονται ταχύτητες 200 χλμ./ώρα για το τμήμα Κιάτο - Λυκοποριά και 150 χλμ./ώρα από τη Λυκοποριά έως τη Ροδοδάφνη.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών