γράφει : Ελένη Μπότα
Το έργο της υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Σαλαµίνας-Περάµατος αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας μήκους περίπου 1,1 χλµ µε τις εκατέρωθεν προσβάσεις της
Οι εταιρείες ΜΕΤΚΑ, η ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία των εταιριών Vinci Consessions-Vinci Highways-ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, αναμένεται να κονταροχτυπηθούν μέσα στο επόμενο διάστημα για ένα από τα μεγαλύτερα έργα που θα ξεκινήσει, τη Ζεύξη Σαλαμίνας - Περάματος, προϋπολογισμού 450 εκατ. ευρώ.
Σήμερα 15/6/2020 ολοκληρώθηκε η διαβούλευση μεταξύ φορέων, υπουργείου και συμμετεχόντων ενώ λήφθηκε και η απαραίτητη έγκριση από την υπηρεσία αρχαιολογικής τεκμηρίωσης.
Εν συνεχεία η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που θα σταλεί για έγκριση στο ΥΠΕΝ και εν συνεχεία όλα θα είναι έτοιμα για το άνοιγμα των τεχνικών και οικονομικών προσφορών και η ανάδειξη αναδόχου για την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης και την έναρξη υλοποίησης του έργου.
Το έργο της υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Σαλαµίνας-Περάµατος αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας μήκους περίπου 1,1 χλµ µε τις εκατέρωθεν προσβάσεις της (συνολικό µήκος έργου περί τα 3χλµ) από τον ανισόπεδο κόμβο Περάµατος µέχρι τoν ανισόπεδο κόμβο Παλουκίων. Περιλαμβάνει και τα οδικά τµήµατα παράκαµψης των πόλεων Περάµατος και Σαλαµίνας µήκους περίπου 14,5 χλµ.
Το οδικό τμήμα θα εκτείνεται από την υπάρχουσα Λεωφόρου Σχιστού-Σκαραµαγκά, µε την οποία συνδέεται µε ανισόπεδο κόµβο, οδεύει εντός της περιοχής του Ναυτικού Οχυρού Σκαραµαγκά και µέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάµατος όπου δηµιουργείται κόµβος για τη σύνδεσή του µε την υφιστάµενη οδό Περάµατος-Κερατσινίου-Πειραιά.
Ακολουθεί η υποθαλάσσια ζεύξη µε οδική σήραγγα και στη συνέχεια όδευση επί της νήσου του Αγίου Γεωργίου κατ’ επέκταση της υπάρχουσας οδικής σύνδεσης της νήσου Αγίου Γεωργίου µε τον Ναύσταθµο.
Στην περιοχή των Παλουκίων προβλέπεται η δηµιουργία κόµβου για τη σύνδεση µε την υπάρχουσα οδό Παλουκίων-Αµπελακίων/Σαλαµίνας, καθώς και µε τον Ναύσταθµο. Θα διατηρηθεί και η σύνδεση της οδού Αµπελακίων/Σαλαµίνας µε τον Ναύσταθµο. Στη συνέχεια ακολουθεί όδευση Βόρεια του οικισµού των Παλουκίων και δηµιουργία δεύτερου κόµβου εισόδου προς τον Ναύσταθµο.
Σήμερα με τα φέρι μποτ η σύνδεση Περάματος-Σαλαμίνας διαρκεί 15 με 20 λεπτά.
Όταν θα ολοκληρωθεί η κατασκευή της υποθαλάσσιας σήραγγας η σύνδεση Περάματος-Σαλαμίνας θα πραγματοποιείται σε λιγότερο από 5 με 6 λεπτά.
Η πορθμειακή γραμμή θα παραμείνει ως εναλλακτική πιο οικονομική επιλογή.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σήμερα 15/6/2020 ολοκληρώθηκε η διαβούλευση μεταξύ φορέων, υπουργείου και συμμετεχόντων ενώ λήφθηκε και η απαραίτητη έγκριση από την υπηρεσία αρχαιολογικής τεκμηρίωσης.
Εν συνεχεία η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που θα σταλεί για έγκριση στο ΥΠΕΝ και εν συνεχεία όλα θα είναι έτοιμα για το άνοιγμα των τεχνικών και οικονομικών προσφορών και η ανάδειξη αναδόχου για την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης και την έναρξη υλοποίησης του έργου.
Το έργο της υποθαλάσσιας οδικής ζεύξης Σαλαµίνας-Περάµατος αφορά στην κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας μήκους περίπου 1,1 χλµ µε τις εκατέρωθεν προσβάσεις της (συνολικό µήκος έργου περί τα 3χλµ) από τον ανισόπεδο κόμβο Περάµατος µέχρι τoν ανισόπεδο κόμβο Παλουκίων. Περιλαμβάνει και τα οδικά τµήµατα παράκαµψης των πόλεων Περάµατος και Σαλαµίνας µήκους περίπου 14,5 χλµ.
Το οδικό τμήμα θα εκτείνεται από την υπάρχουσα Λεωφόρου Σχιστού-Σκαραµαγκά, µε την οποία συνδέεται µε ανισόπεδο κόµβο, οδεύει εντός της περιοχής του Ναυτικού Οχυρού Σκαραµαγκά και µέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου Περάµατος όπου δηµιουργείται κόµβος για τη σύνδεσή του µε την υφιστάµενη οδό Περάµατος-Κερατσινίου-Πειραιά.
Ακολουθεί η υποθαλάσσια ζεύξη µε οδική σήραγγα και στη συνέχεια όδευση επί της νήσου του Αγίου Γεωργίου κατ’ επέκταση της υπάρχουσας οδικής σύνδεσης της νήσου Αγίου Γεωργίου µε τον Ναύσταθµο.
Στην περιοχή των Παλουκίων προβλέπεται η δηµιουργία κόµβου για τη σύνδεση µε την υπάρχουσα οδό Παλουκίων-Αµπελακίων/Σαλαµίνας, καθώς και µε τον Ναύσταθµο. Θα διατηρηθεί και η σύνδεση της οδού Αµπελακίων/Σαλαµίνας µε τον Ναύσταθµο. Στη συνέχεια ακολουθεί όδευση Βόρεια του οικισµού των Παλουκίων και δηµιουργία δεύτερου κόµβου εισόδου προς τον Ναύσταθµο.
Σήμερα με τα φέρι μποτ η σύνδεση Περάματος-Σαλαμίνας διαρκεί 15 με 20 λεπτά.
Όταν θα ολοκληρωθεί η κατασκευή της υποθαλάσσιας σήραγγας η σύνδεση Περάματος-Σαλαμίνας θα πραγματοποιείται σε λιγότερο από 5 με 6 λεπτά.
Η πορθμειακή γραμμή θα παραμείνει ως εναλλακτική πιο οικονομική επιλογή.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών