Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Από αναβολή σε αναβολή η επιστροφή του Τραμ στο ΣΕΦ - Πως οι 45 ημέρες έγιναν 10 μήνες

tags :
Από αναβολή σε αναβολή η επιστροφή του Τραμ στο ΣΕΦ - Πως οι 45 ημέρες έγιναν 10 μήνες
Από αναβολή σε αναβολή οδεύει η επιστροφή του Τραμ στο ΣΕΦ
Από αναβολή σε αναβολή οδεύει η επιστροφή του Τραμ στο ΣΕΦ, λόγω και των συνεχών παρατάσεων στο χρονοδιάγραμμα των έργων που εκτελεί η περιφέρεια Αττικής στον Φαληρικό όρμο.
Να σημειωθεί ότι στα τέλη Νοεμβρίου με αφορμή την επιστροφή των δρομολογίων του Τραμ στο Σύνταγμα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής είχε δηλώσει πως ολοκληρώνονται οι εργασίες μεταφοράς της γραμμής του Τραμ στον Φαληρικό Όρμο.
«Αφού πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες δοκιμές το τμήμα Μπάτης – ΣΕΦ του Τραμ αναμένεται να ανοίξει μέσα στο Δεκέμβριο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το τμήμα είχε κλείσει τον περασμένο Μάρτιο με στόχο να ανοίξει μέσα σε 45 μέρες.

Ζήσε Μάη μου

Σύμφωνα με την αρχική ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, η διακοπή των δρομολογίων του Τραμ στο ΣΕΦ ξεκίνησε στις 16 Μαρτίου του 2020 εξ αιτίας της ανακατασκευής (μετατόπισης) της γραμμής, στο πλαίσιο του έργου της Περιφέρειας Αττικής, για την ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου.
Το χρονοδιάγραμμα του έργου της Περιφέρειας Αττικής, το οποίο περιλαμβάνει επίσης την καθαίρεση και ανακατασκευή των στάσεων «Τζιτζιφιές», «Καλλιθέα» και «Μοσχάτο» προβλέπει 45 ημέρες κατασκευαστικών εργασιών και 15 ημέρες δοκιμών.
Ως εκ τούτου η επανέναρξη της εμπορικής λειτουργίας του Τραμ, στο υπό διακοπή τμήμα του, προσδιοριζόταν για τις 16 Μαΐου 2020.

Χωρίς χρονοδιάγραμμα

Εννέα μήνες μετά δεν υπάρχει ακόμη σχετικό χρονοδιάγραμμα, με τις πληροφορίες να υποστηρίζουν ότι η επιστροφή του Τραμ στο ΣΕΦ εκτιμάται στα τέλη Ιανουαρίου 2021.
Να σημειωθεί ότι με την ολοκλήρωση των παραπάνω εργασιών θα γίνει δυνατή η παράδοση και της επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά.
Η Επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό «Αγία Μαρίνα-Πειραιάς», η οποία βρίσκεται σε προχωρημένη φάση κατασκευής, περιλαμβάνει σήραγγα μήκους 7,6 χλμ. και 6 νέους σύγχρονους σταθμούς (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο).
Ήδη στις 6 Ιουλίου 2020 παραδόθηκαν προς χρήση στο επιβατικό κοινό οι 3 πρώτοι σταθμοί Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια.
Το σύνολο της Επέκτασης της Γραμμής 3 αναμένεται να δοθεί σε εμπορική λειτουργία εντός του καλοκαιριού του 2022.
Με την ολοκλήρωση του έργου και τη θέση σε λειτουργία και των σταθμών Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο προβλέπεται αύξηση της συνολικής επιβατικής κίνησης στο δίκτυο του Μετρό σε 132.000 πολίτες ημερησίως, μειώνοντας τόσο την κυκλοφορία των Ι.Χ. οχημάτων κατά 23.000 ημερησίως, ενώ ο συνολικός χρόνος από το Λιμάνι έως το Αεροδρόμιο θα διανύεται με το Μετρό σε μόλις 55 λεπτά.
Με την ολοκλήρωση του έργου στο Σταθμό Πειραιά προβλέπεται να δημιουργηθεί ένα Συγκοινωνιακό Κέντρο, συνενώνοντας λειτουργικά δυο γραμμές Μετρό (Γραμμές 1 και 3), το Λιμάνι, τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο και την Επέκταση του Τραμ προς Πειραιά (5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμοί), διευκολύνοντας έτσι τις μετεπιβιβάσεις μεταξύ όλων των μέσων μεταφοράς.
Επιπλέον, η σύνδεση που θα προκύψει μεταξύ του Λιμανιού του Πειραιά και του Αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» μέσω της Γραμμής 3 του Μετρό, θα προσδώσει ιδιαίτερα αναπτυξιακά οφέλη τόσο στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και του Πειραιά.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης