Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Υπηρεσίες «έξυπνης» ενέργειας από την Αvocado της Μυτιληναίος - Ποια τα σχέδια;

Υπηρεσίες «έξυπνης» ενέργειας από την Αvocado της Μυτιληναίος - Ποια τα σχέδια;
Με 500 χιλ. ευρώ επενδεδυμένα κεφάλαια η τεχνολογική ενεργειακή Start up της Μυτιληναίος φιλοδοξεί να δημιουργήσει η ίδια την νέα αγορά που προκύπτει από τις ταχύτατες αλλαγές στο χώρο της ενέργειας
Σχετικά Άρθρα
Στους μεγάλους εταιρικούς πελάτες με υποδομές, τους δήμους - αλλά και οποιαδήποτε οργανισμό που επιδιώκει οφέλη σε διαχείριση, εξοικονόμηση αλλά και πώληση ενέργειας- στοχεύει η νέα εταιρεία της Mυτιληναίος Avocado.
Η τελευταία συνδυάζει την τεχνολογία της τεχνητής  νοημοσύνης (ΑΙ) με κάθε διάσταση της ενέργειας προκειμένου να επωφελούνται οι χρήστες.
Με 500 χιλ. ευρώ επενδεδυμένα κεφάλαια η τεχνολογική ενεργειακή Start up της Μυτιληναίος υπό την ονομασία Avocado φιλοδοξεί να δημιουργήσει η ίδια την νέα αγορά που προκύπτει από τις ταχύτατες αλλαγές στο χώρο της ενέργειας, (καταναλώση- παραγωγή – αποθήκευση - πώληση και στο εξωτερικό ανταλλαγή ενεργείας).
Σε χθεσινή παρουσίαση της Avocado, ο γενικός διευθυντής οικονομικών υπηρεσιών της Μυτιληναίος κ. Γ. Καλαφατάς ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Avocado κ. Π. Κανελλόπουλος και ο συνιδρυτής Β. Κανελλόπουλος
ανακοίνωσαν τα τρία νέα προϊόντα της εταιρείας:

Πρώτον, την Avocs μια ψηφιακή πλατφόρμα η οποία θα διαχειρίζεται για λογαριασμό εταιρικών πελατών την παραγωγή ενέργειας, την κατανάλωση, την αποθήκευση, την πώληsh, αλλά κα την εξοικονόμηση.
Δεύτερο προϊόν είναι μια εργαλειοθήκη αλγορίθμων, μέσω της οποίας πραγματοποιείται πρόβλεψη κατανάλωσης ενέργειας για την επόμενη ημέρα, πρόβλεψη παραγωγής φωτοβολταϊκών. κα
H υπηρεσία αυτή της Avocado παρέχεται με προμήθεια και αφορά κυρίως λιανικές αλυσίδες, εταιρίες ακινήτων και οποιοσδήποτε επιχειρήσεις με εγκαταστάσεις στις οποίες χρειάζεται να γίνει εξοικονόμηση ενέργειας και παράλληλα να πωλείται ενέργεια με όφελος.

Ήδη η εταιρεία έχει ως πελάτη την Protergia, αλλά και δήμους στους οποίους ήδη έχει παρουσιαστεί το project της έξυπνης πόλης στα Άσπρα Σπίτια.
Τρίτο προϊόν είναι η υπηρεσία είναι η avocs, δηλαδή ένα software με αλγόριθμους το οποίο κάνει τις συσκευές αποθήκευσης πιο “έξυπνες”, δηλαδή αποφασίζει την φόρτιση και την εκφόρτιση της αποδίδοντας οφέλη στους χρήστες (λογαριασμούς και εισόδημα).
Πλεονέκτημα και “προίκα” της θυγατρικής είναι η παρουσία της μητρικής σε 39 χώρες καθώς ήδη από την ίδρυση της, έχει αποκτήσει πρόσβαση και επαφές με όλες τις επιχειρήσεις τις οποίες ήδη συνεργάζεται η Μυτιληναίος. Προς, το παρόν, παρόλο που η εταιρεία διαθέτει ως “μαγιά” τους 500 χιλ. οικιακούς πελάτες της Protergia, αλλά αρχικά θα επιχειρηθεί η διείσδυση στους B2B πελάτες και όχι στους οικιακούς.

Δημήτρης Παφίλας
dpafilas@yahoo.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης