Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Άρειος Πάγος: Τσουχτερό πρόστιμο 297.000 ευρώ σε αλυσίδα σούπερ για χιλιάδες «μαϊμού» απορρυπαντικά ρούχων Ariel

Άρειος Πάγος: Τσουχτερό πρόστιμο 297.000 ευρώ σε αλυσίδα σούπερ για χιλιάδες «μαϊμού» απορρυπαντικά ρούχων Ariel
Τότε κατασχέθηκαν 4.460 φιάλες απορρυπαντικών ρούχων, τα οποία ήταν προϊόντα μαϊμού, καθώς επίσης 22.000 φιαλίδια καλλυντικών (τζελ, αφροί, κ.ά.)

Πρόστιμο 297.000 ευρώ υποχρεούται να καταβάλει ο ιδιοκτήτης της κλειστής πλέον αλυσίδας σούπερ - μάρκετ « Αρβανιτίδης» στην πολυεθνική Procter & Gable για απομιμήσεις προϊόντων Ariel.
Σύμφωνα με απόφαση του Εφετείου, ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας στη Βόρεια Ελλάδα είχε στήσει στη Χαλκιδική παράνομο παρασκευαστήριο απομιμητικών προϊόντων, τα οποία διοχετεύονταν στο λιανικό εμπόριο ή προορίζονταν να τεθούν προς διάθεση στο καταναλωτικό κοινό, μέσω της αλυσίδας σούπερ μάρκετ.
Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης σε έφοδο που πραγματοποίησαν, εντόπισαν χιλιάδες «μαϊμού» απορρυπαντικά ρούχων αλλά και καλλυντικών. Συγκεκριμένα, κατασχέθηκαν 4.460 φιάλες απορρυπαντικών ρούχων, τα οποία ήταν προϊόντα μαϊμού, καθώς επίσης 22.000 φιαλίδια καλλυντικών (τζελ, αφροί, κ.ά.) αναφέρει το Dnews.
Ακόμη, στις δύο αποθήκες βρέθηκαν 3 μονάδες παραγωγής και εμφιάλωσης υγρών, 19 δεξαμενές (χωρητικότητας ενός τόνου η καθεμία) που περιείχαν πρώτες ύλες για την παρασκευή των απομιμητικών προϊόντων, κενές φιάλες, ένα ανυψωτικό μηχάνημα και δελτία αποστολής της αλυσίδας των σούπερ μαρκετ για ποσότητα 5.000 φιαλών απορρυπαντικών.
Το 2013 ο 52χρονος ιδιοκτήτης της αλυσίδας σούπερ μάρκετ συνελήφθη και κατηγορήθηκε για παραβάσεις των νόμων περί σημάτων, περί αθέμιτου ανταγωνισμού, πλαστογραφία, κ.λπ.
Το εφετείο υποχρέωσε τον κατηγορούμενο να καταβάλει 297.000 ευρώ στην Procter & Η Gamble Company που είναι η αμερικανική πολυεθνική και στη θυγατρική εταιρεία της στην Ελλάδα.
Ο Άρειος Πάγος ακολούθως επικύρωσε την εφετειακή απόφαση.
Σύμφωνα με τους ανώτατους δικαστές, τα επίμαχα σήματα των προϊόντων των δυο εταιρειών (πολυεθνικής και υποκαταστήματος στην Ελλάδα) λόγω «της έντονης και αδιάλειπτης χρήσεώς τους, της ευρείας διαφήμισης, αποδοχής και εξαιρετικά υψηλής αναγνωρισιμότητας που απολαμβάνουν, έχουν καταστεί ιδιαίτερα διακριτικά γνωρίσματα, τα οποία εξατομικεύουν τα προϊόντα τους ως προερχόμενα από αυτές».

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης