Η Viva είχε κάνει αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά των SoftOne και EnterSoft
Η Viva είχε κάνει αίτηση ασφαλιστικών μέτρων και απορρίφθηκε η αίτηση προσωρινής διαταγής, καθώς η δικαστής δέχτηκε τους ισχυρισμούς των εταιρειών SoftOne – EnterSoft.
Τι ανέφερε το bankingnews.gr από 1η Οκτωβρίου 2024
Entersoft και Softone «γλεντούν» τη Viva - Τα αποκαλυπτικά εξώδικα περί «αθέμιτου ανταγωνισμού»
Πόλεμο κατά των εταιριών Entersoft και Softone κήρυξε η Viva αποστέλλοντας εξώδικο το οποίο κοινοποιεί σε όλο το φάσμα του ανταγωνισμού αλλά και σε κρατικές αρχές ισχυριζόμενη ότι δεν τηρούν τους κανόνες ανταγωνισμού και επιβάλλουν μεγάλες χρεώσεις για τη διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές στους πελάτες της ενώ δεν το κάνουν για τους πελάτες των Euronet ( epay) και Worldline με αποτέλεσμα να χάνει … πελάτες.
Το εντυπωσιακό όμως είναι ότι η Viva δεν περιορίστηκε στην αποστολή εξωδίκου αλλά έστειλε και στους πελάτες της επιστολή στην οποία αφού αναφέρει ότι τα POS της είναι συμβατά με τις απαιτήσεις του νόμου επισημαίνει τα εξής»
«Δεχόμαστε καταγγελίες»
«Δεχόμαστε καταγγελίες από πελάτες μας πως οι εταιρείες λογισμικού Softone, Entersoft (στις οποίες συμμετέχει ο Όμιλος Olympia Group) και οι συνεργάτες τους, τους εκβιάζουν με υπέρογκες χρεώσεις προκειμένου να διασυνδέσουν τερματικά πληρωμών στα συστήματά τους, και πως επιπλέον τους εξωθούν στην απόκτηση τερματικών και υπηρεσιών των εταιρειών Worldline και Epay.
Οι εν λόγω εκβιαστικές πρακτικές επιβολής υπέρογκων χρεώσεων, είναι καταχρηστικές και συνιστούν αθέμιτο ανταγωνισμό.
Τα ανωτέρω έχουν ήδη γνωστοποιηθεί στην ΑΑΔΕ, στο Υπουργείο Οικονομικών, στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στις αρμόδιες αρχές και αναμένεται η άμεση παρέμβασή τους.
Συνδράμοντας στις ενέργειές μας, παρακαλούμε όπως μας γνωστοποιήσετε άμεσα στο kataggelia@viva.com αν έχετε υποστεί παρόμοιες πρακτικές, με αναφορά στην εταιρεία λογισμικού και στον συνεργάτη της.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας μας, και για όσο διάστημα συνεχίζουν να εφαρμόζονται, από τις ανωτέρω εταιρείες και τους συνεργάτες τους, πολιτικές διαφοροποιημένης τιμολόγησης ανά πάροχο πληρωμών, μπορείτε να μας αποστέλλετε τα σχετικά τιμολόγια ετήσιας συνδρομής διασύνδεσης στο kataggelia@viva.com και να καταχωρίσετε αίτημα για την αποζημίωσή σας προς εξέταση από την εταιρία μας».
Θέλει να κάνει αυτό που καταγγέλλει;
Δηλαδή με λίγα λόγια η εταιρία του κ. Καρώνη και της JP Morgan με την οποία βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη αφού στην αρχή καταγγέλλει τις δύο εταιρίες για αθέμιτο ανταγωνισμό στη συνέχεια ζητεί από τους πελάτες της να στείλουν τιμολόγια και να κάνουν αίτημα … αποζημίωσης!!!
Και μπορεί να μην διευκρινίζει τι εννοεί με την έννοια υπέρογκη χρέωση (είναι άραγε τα 40 ευρώ υπέρογκη χρέωση) αλλά από την άλλη πλευρά μπροστά στην πίεση που δέχεται από το πελατολόγιό της εμμέσως πλην σαφώς δείχνει ότι επιχειρεί εκ των υστέρων να καλύψει το κόστος το οποίο όμως έχει καταγγείλει ως αθέμιτη πρακτική.
Αφού δεν τα βρήκαν καταγγέλλουν
Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι η απάντηση των Softone και Entersoft ήταν άμεση.
Η μεν Entersoft μάλιστα αναφέρει ότι δεν έχει συμφωνία με την Worldline.
Πέραν αυτού τόσο η Softone όσο και η Entersoft αναφέρουν ότι έχει συμφωνία με τους παρόχους να απορροφήσουν αυτοί το κόστος της διασύνδεσης για λογαριασμό των πελατών τους και αποκαλύπτουν ότι:
1. Προ μηνών είχε γίνει διαπραγμάτευση για αντίστοιχη συνεργασία με την Viva και
2. Ή Viva «από όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, η εταιρεία σας έχει συνάψει και ανακοινώσει συνεργασίες με άλλες εταιρείες λογισμικού για την προνομιακή αντιμετώπιση των πελατών τους. Προξενεί συνεπώς ακόμη μεγαλύτερη εντύπωση πώς μας καλείτε να σταματήσουμε μια πρακτική, η οποία, εκτός του ότι είναι καθόλα νόμιμη και προς το συμφέρον των εμπόρων, εφαρμόζεται από εσάς τους ίδιους»
«Οι πελάτες χάνονται από τις χρεώσεις σας»
Επίσης η Entersoft αναφορικά με τον αθέμιτο ανταγωνισμό για τον οποίο κάνει λόγο η Viva αναφέρουν ότι» Όπως γνωρίζετε πολύ καλά, ο κρισιμότερος, αν όχι ο μοναδικός, παράγοντας για την αλλαγή παρόχου πληρωμών από έναν επαγγελματία, είναι η εμπορική πολιτική χρεώσεων των συναλλαγών κάθε παρόχου (η οποία είναι πάντοτε ποσοστό επί της αξίας των συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω του POS και δύναται να ξεπεράσει τα 1.000 Ευρώ ανά 100.000 Ευρώ αξίας συναλλαγών) και όχι φυσικά ένα ετήσιο σταθερό κόστος της τάξεως των 50 Ευρώ ανά POS!
Από αυτό δηλαδή προκύπτει ότι το υπέρογκο ποσό που αναφέρει στο εξώδικο η Viva είναι τα 50 ευρώ ετησίως για την Enetrsoft ενώ για την Softone όπως η ίδια αναφέρει στη δική της εξώδικη απάντηση κυμαίνεται μεταξύ 25 και 50 ευρώ ετησίως.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών