Tην περίοδο 2023 -2024 η πλήρης ανάκαμψη των αεροπορικών ταξιδιών, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Turkish Airlines
Η πλήρης ανάκαμψη των αεροπορικών ταξιδιών παγκοσμίως ενδέχεται να έλθει την περίοδο 2023 -2024, καθώς ο εμβολιασμός από μόνος του δεν αρκεί για να επαναφέρει την αγορά σε επίπεδα προ πανδημίας, σύμφωνα με τον πρόεδρο της τουρκικής αεροπορικής εταιρείας Turkish Airlines.
Μιλώντας αποκλειστικά στο πρακτορείο Anadolu, ο Ilker Ayci είπε ότι το 2021 θα είναι έτος μετάβασης στον τομέα των αερομεταφορών.
Η ανάκαμψη αργεί
«Ακόμα κι αν ολόκληρος ο κόσμος εμβολιαστεί ταυτόχρονα, η αγορά δεν θα ενισχυθεί σύντομα, καθώς η οικονομική ανάκαμψη τόσο για τις εταιρείες όσο και για τους πελάτες θα χρειαστεί χρόνο», δήλωσε ο Ayci.
Στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2020, όταν άρχισε να γίνεται αισθητός ο πλήρης αντίκτυπος του Covid, η παγκόσμια αγορά εμπορευματικών μεταφορών περιορίστηκε καθώς τα αεροσκάφη επιβατών καθηλώθηκαν στο έδαφος, καθιστώντας επίσης αυτές τις πτήσεις μη διαθέσιμες για μεταφορά φορτίων.
Η Turkish Cargo
Ωστόσο, η Turkish Cargo,θυγατρική της Turkish Airlines, συνέχισε τις δραστηριότητές της χρησιμοποιώντας φορτηγά και μερικά επιβατικά αεροσκάφη, κερδίζοντας έδαφος σε μια στιγμή, όταν οι περισσότερες επιχειρήσεις αεροπορικών επιβατών σταμάτησαν, τόνισε ο Ayci.
Αναφερόμενος στα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), ο Ayci υπογράμμισε ότι τον Ιανουάριο-Οκτώβριο 2020, ενώ ο όγκος της παγκόσμιας αγοράς έπεσε κατά 20,8%, η Turkish Cargo κατάφερε ακόμη να αυξήσει το 0,4% των αεροπορικών φορτίων.
Αύξηση του μεριδίου
Το μερίδιο αγοράς της Turkish Cargo αυξήθηκε στο 4,7% (τον Ιανουάριο-Οκτώβριο), από 4,1% (τον Ιανουάριο), δήλωσε ο Ayci, προσθέτοντας:
«Με αυτήν την εξέλιξη, φτάσαμε στην 6η θέση το 2020, από την 8η Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2019».
www.bankingnews.gr
Μιλώντας αποκλειστικά στο πρακτορείο Anadolu, ο Ilker Ayci είπε ότι το 2021 θα είναι έτος μετάβασης στον τομέα των αερομεταφορών.
Η ανάκαμψη αργεί
«Ακόμα κι αν ολόκληρος ο κόσμος εμβολιαστεί ταυτόχρονα, η αγορά δεν θα ενισχυθεί σύντομα, καθώς η οικονομική ανάκαμψη τόσο για τις εταιρείες όσο και για τους πελάτες θα χρειαστεί χρόνο», δήλωσε ο Ayci.
Στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2020, όταν άρχισε να γίνεται αισθητός ο πλήρης αντίκτυπος του Covid, η παγκόσμια αγορά εμπορευματικών μεταφορών περιορίστηκε καθώς τα αεροσκάφη επιβατών καθηλώθηκαν στο έδαφος, καθιστώντας επίσης αυτές τις πτήσεις μη διαθέσιμες για μεταφορά φορτίων.
Η Turkish Cargo
Ωστόσο, η Turkish Cargo,θυγατρική της Turkish Airlines, συνέχισε τις δραστηριότητές της χρησιμοποιώντας φορτηγά και μερικά επιβατικά αεροσκάφη, κερδίζοντας έδαφος σε μια στιγμή, όταν οι περισσότερες επιχειρήσεις αεροπορικών επιβατών σταμάτησαν, τόνισε ο Ayci.
Αναφερόμενος στα στοιχεία της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), ο Ayci υπογράμμισε ότι τον Ιανουάριο-Οκτώβριο 2020, ενώ ο όγκος της παγκόσμιας αγοράς έπεσε κατά 20,8%, η Turkish Cargo κατάφερε ακόμη να αυξήσει το 0,4% των αεροπορικών φορτίων.
Αύξηση του μεριδίου
Το μερίδιο αγοράς της Turkish Cargo αυξήθηκε στο 4,7% (τον Ιανουάριο-Οκτώβριο), από 4,1% (τον Ιανουάριο), δήλωσε ο Ayci, προσθέτοντας:
«Με αυτήν την εξέλιξη, φτάσαμε στην 6η θέση το 2020, από την 8η Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2019».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών