γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Καταστηματάρχες και καταναλωτές ήταν σε αγαστή συνεργασία τηρώντας το υγειονομικό πρωτόκολλο σε ότι αφορά την είσοδο των καταναλωτών στο κατάστημα.
Η προσέλευση των καταναλωτών κινήθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα αφού αψήφησαν το κρύο και αποδέχθηκαν υπομονετικά να περιμένουν στην ουρά για να περάσουν στο εσωτερικό του καταστήματος.
Ορισμένες επιχειρήσεις έβαλαν ταμπέλα γράφοντας «Μας λείψατε» και σας Καλωσορίζουμε, και την ίδια στιγμή τους προέτρεπαν να εφαρμόζουν τα μέτρα κατά του covid19.
Ο πιο εμπορικός δρόμος της Αθήνας η Ερμού αλλά και άλλοι κεντρικοί δρόμοι της Αθήνας, όπως η Σταδίου, η Πανεπιστημίου και η Πατησίων οι καταναλωτές σχημάτισαν ουρές περιμένοντας τη σειρά τους για να εξυπηρετηθούν.
Οι ουρές
Στην Ερμού ο χρόνος αναμονής ξεπερνούσε τα 30 λεπτά ανά άτομο και ο αριθμός των καταναλωτών που ανέμενε στην ουρά ήταν πάνω από 30 σχηματίζοντας ουρά μεγαλύτερη των 500 μέτρων.
Τα καταστήματα ένδυσης κέρδισαν την προσοχή των καταναλωτών σπεύδοντας να εκμεταλλευτούν τις γενναίες εκπτώσεις που έφταναν το 70% σε κάποιους κωδικούς προϊόντων.
Κατά μέσο όρο οι προσφερόμενες εκπτώσεις κυμαίνονται από 30 έως 50%.
Πάντως οι χαμηλές θερμοκρασίες κράτησαν μακριά το κύμα των καταναλωτών που σχεδιάζει να προχωρήσει σε αγορά καταναλωτικών αγαθών μετά από την καραντίνα.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας κ. Σταύρος Καφούνης εμφανίστηκε αισιόδοξος επισημαίνοντας ότι το κυριότερο ήταν τηρήθηκαν τα μέτρα ασφαλείας και έτσι πρέπει να συνεχίσουμε.
Έντονη ήταν παρουσία των καταναλωτών στα πολυκαταστήματα όπως είναι τα Jumbo, το ΙΚΕΑ και άλλες μεγάλες αλυσίδες.
Οι δηλώσεις
Ο οικονομικός διευθυντής στον Όμιλο Fourlis Group Γιώργος Αλεβίζος είπε στο (bankingnews) ΒΝ ότι οι καταναλωτές έτρεξαν να αγοράσουν προϊόντα που είχαν άμεση ανάγκη διότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις δεν μπόρεσαν να ικανοποιήσουν τα αιτήματα των καταναλωτών καθώς υπήρχαν προβλήματα με το χρόνο παράδοσης και αρκετοί περίμεναν να ανοίξουν τα καταστήματα.
Σύμφωνα με τον κ. Αλεβίζο οι εισπράξεις κινήθηκαν σε πολύ υψηλά επίπεδα και σε κάποιες περιπτώσεις θύμισε τζίρους black Friday.
O ίδιος ανέφερε ότι η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί τις επόμενες ημέρες, επισημαίνοντας ότι η αγορά θέλει και θα παραμείνει ανοικτή τηρώντας με ασφάλεια τα μέτρα προστασίας κατά του Covid19.
Ο αντιπρόεδρος του Πλαίσιο Κωνσταντίνος Γεράρδος είπε στο ΒΝ ότι η πρώτη ημέρα λειτουργίας ήταν αναπάντεχα θετική και εμφάνισε ημερήσιο τζίρο που αντιστοιχεί στο εβδομαδιαίο τζίρο μιας εβδομάδας black Friday.
Ο κ.Γεράρδος τόνισε ότι το Πλαίσιο στην περίοδο της καραντίνας κατάφερε να κάνει τις παραδόσεις των προϊόντων σε χρόνους που είχε υποσχεθεί τον πελάτη προσδίδοντας επιπλέον αξία και εμπιστοσύνη στους καταναλωτές το όνομα «Πλαίσιο».
Ο ίδιος άφησε να εννοηθεί ότι το 2020 παρά τις αντιξοότητες τα μεγέθη του Ομίλου θα εμφανίσουν θετικό πρόσημο σε σχέση με το 2019 και με βάση την οικονομική εικόνα που ανακοίνωσε ο Όμιλος στο εννεάμηνο του 2020.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών