Έρευνα για τις φερόμενες ως αντίθετες προς τον ανταγωνισμό πρακτικές του Facebook ανοίγει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, επιχειρώντας να εξετάσει αν η εταιρεία υπονομεύει τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αγγελίες.
Στο μικροσκόπιο της Κομισιόν βρίσκεται η χρήση δεδομένων από το Facebook, τα οποία συλλέχθηκαν από διαφημιζόμενους, σύμφωνα με το AFP.
Οι αρμόδιες αρχές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα εξετάσουν αν το Facebook αποκτά άδικο πλεονέκτημα στην αγορά διαδικτυακών αγγελιών.
Όπως ανέφεραν την περασμένη εβδομάδα οι Financial Times σε δημοσίευμά τους, αξιωματούχοι της Ε.Ε. είχαν απευθύνει ερωτήματα στο Facebook και ανταγωνιστές του με αντικείμενο εάν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης στρεβλώνει την αγορά αγγελιών, μέσω της δωρεάν προώθησης των υπηρεσιών του Marketplace στους δύο δισεκατομμύρια χρήστες του.
Το Facebook ήταν μέχρι στιγμής ο μόνος από τους κολοσσούς τεχνολογίας των ΗΠΑ, για τον οποίο δεν είχε εκκινήσει κάποια επίσημη αντιμονοπωλιακή έρευνα.
Η Ε.Ε. έχει ήδη αρχίσει έρευνες για τις εταιρείες Microsoft, Amazon, Apple και Google.
www.bankingnews.gr
Αντιμονοπωλιακή έρευνα Ε.Ε. κατά Facebook
Η Ε.Ε. έχει ήδη αρχίσει έρευνες για τις εταιρείες Microsoft, Amazon, Apple και Google
Σχόλια αναγνωστών