Η εταιρεία βρέθηκε στο επίκεντρο πριν από λίγους μήνες, με αφορμή τη συμφωνία της Vivartia με τον Μιχάλη Αραμπατζή, βασικό μέτοχο τόσο της Ελληνικής Ζύμης όσο και της Άλεσις.
Η συμφωνία προβλέπει αύξηση του ποσοστού που κατέχει σήμερα η Vivartia μέσω της Μπαρμπα Στάθης στις δύο εταιρείες, ήτοι 49% και 51% αντίστοιχα, σε 75% στην καθεμιά.
Η Ελληνική Ζύμη, με σειρά επενδύσεων την τελευταία δεκαετία, έχει αποκτήσει ηγετική θέση στην αγορά, με σημαντική έκθεση στη ho.re.ca.
Παρά την αρνητική επίδραση της πανδημίας πέρυσι, κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 0,6%, στα 83,6 εκατ. ευρώ, διατηρώντας την ηγετική θέση της στον τομέα της κατεψυγμένης ζύμης.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 19,2 εκατ. ευρώ έναντι 19,4 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση και το μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε σε 22,9% έναντι 23,4% αντίστοιχα.
Σε επίπεδο λειτουργικής κερδοφορίας, τα αποτελέσματα προ φόρων, τόκων, αποσβέσεων και χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων διαμορφώθηκαν σε 13,1 εκατ. ευρώ έναντι 13,3 εκατ. ευρώ το 2019 ενώ τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 7,3 εκατ. ευρώ από 7,9 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Το 2020 δεν διέθετε τραπεζικό δανεισμό.
Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, η διοίκηση της Ελληνικής Ζύμης εκτιμά ότι το 2021 θα επιτύχει αύξηση πωλήσεων, με EBITDA σε χαμηλότερα επίπεδα έναντι του 2020, με δεδομένη τη μείωση του περιθωρίου κέρδους λόγω των ραγδαίων ανατιμήσεων σε πρώτες ύλες και υλικά συσκευασίας και τη δυσκολία μετακύλισής τους στην αγορά.
Η εταιρεία, το 2020, συνέχισε το επενδυτικό της πλάνο για την επέκταση των παραγωγικών της υποδομών και τη βελτιστοποίηση της παραγωγικής της διαδικασίας.
Υλοποίησε επενδύσεις 8,3 εκατ. ευρώ σε κτιριακές εγκαταστάσεις και νέες γραμμές παραγωγής.
Σημειώνεται ότι στον κλάδο των κατεψυγμένων ζυμών υπήρξε μικρή αύξηση λόγω της αρνητικής επίδρασης των μειωμένων πωλήσεων που πραγματοποιούνται στο δίκτυο ho.re.ca., τομέας που ανακάμπτει το 2021. Για το υπόλοιπο του έτους, λόγω της αβεβαιότητας ως προς την πορεία της πανδημίας, η διοίκηση δεν διακινδυνεύει προβλέψεις για την πορεία των πωλήσεων.
Βασικοί παράγοντες, όπως είναι ενδεικτικά η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, η πορεία του τουρισμού, η ένταση του 4ου κύματος της πανδημίας και η περαιτέρω επίδραση στα μακροοικονομικά μεγέθη της οικονομίας της χώρας, θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της πορείας των πωλήσεων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών