Η έρευνα της Expedia σε 12 χώρες, αποκάλυψε ότι οι Αμερικανοί ταξιδιώτες ενστερνίζονται τη νοοτροπία των GOAT (Greatest of All Trips)
Οι ταξιδιώτες θέλουν οι επόμενες διακοπές τους να είναι οι καλύτερες από όλα τα ταξίδια τους. Η Expedia αποκαλεί το νέο στυλ ταξιδιού «χωρίς τύψεις», νοοτροπία «GOAT» (Greatest of All Trips).
Επίσης οι ταξιδιώτες επιδιώκουν μεταμορφωτικές και ουσιαστικές τουριστικές εμπειρίες.
Η έρευνα της Expedia σε 12 χώρες, αποκάλυψε ότι οι Αμερικανοί ταξιδιώτες ενστερνίζονται τη νοοτροπία των GOAT αναζητώντας:
- Ενθουσιασμό/ευθυμία (41%).
- Αίσθηση ότι έχουν αξιοποιήσει στο έπακρο το ταξίδι τους (40%).
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι ταξιδιώτες είναι πιο πρόθυμοι από ποτέ να ξεκουραστούν στα μελλοντικά τους ταξίδια (40%).
Το 68% των Αμερικανών σχεδιάζει να ταξιδέψει σε διεθνείς προορισμούς όπως η Ρώμη, το Μπαλί, Λονδίνο και το Παρίσι.
«Τα ταξίδια δεν είναι πλέον απλώς «να πηγαίνεις κάπου», δήλωσε η Christie Hudson, Ανώτερη Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της Expedia.
Βγαίνοντας από μια τόσο μακρά περίοδο περιορισμών, το 2022 θα είναι η χρονιά που θα αποσπάσουμε κάθε κομμάτι πλούτου και νοήματος από τις εμπειρίες μας.
Είτε πρόκειται να πάμε κάπου για πρώτη φορά, είτε να κάνουμε ένα ταξίδια για να περιποιηθούμε τον εαυτό μας, είναι σαφές ότι ο ενθουσιασμός φουντώνει καθώς οι ταξιδιώτες κυνηγούν το μεγαλείο του ταξιδιού».
Κατάργηση του χρονοδιαγράμματος
Η πανδημία δυσκόλεψε τα ταξίδια με το 37% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ να παραδέχεται ότι είναι λιγότερο αυθόρμητοι από την εμφάνιση του COVID-19.
Ενώ οι ταξιδιωτικές συμβουλές και οδηγίες θα συνεχιστούν στο άμεσο μέλλον, οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να αυτοσχεδιάσουν και να χαλαρώσουν στα μελλοντικά τους ταξίδια.
- Το 25% θα είναι πιο αυθόρμητο και έτοιμο να ζήσει τη στιγμή.
- Το 26% στοχεύει να είναι πιο ευέλικτο και να ακολουθεί τη ροή.
Το 2022 θα συσχετιστεί με όσα κάνουν ένα ταξίδι αξέχαστο
Το 2022, το 40% των Αμερικανών ταξιδιωτών είναι πιο πρόθυμοι να περιποιηθούν τον εαυτό τους και να ξοδέψουν χρήματα για το επόμενο ταξίδι τους.
Από τις πολυτελείς εμπειρίες (15%), την αναβάθμιση σε δωμάτια ή πτήσεις (16%) έως την επίσκεψη σε έναν προορισμό της bucket list (32%), το 2022 θα συσχετιστεί με όσα κάνουν ένα ταξίδι αξέχαστο.
- Οι ταξιδιώτες ηλικίας 18 έως 34 ετών είναι πιο πιθανό να έχουν τέτοια συμπεριφορά (80%, σε σύγκριση με 56% των ταξιδιωτών ηλικίας άνω των 50 ετών).
- Οι ταξιδιώτες Gen-X είναι οι πιο πιθανό να προτιμήσουν τα πολυτελή εστιατόρια (18%).
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες θα “κυνηγήσουν” το GOAT στα ταξίδια τους το 2022
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες θα “κυνηγήσουν” το GOAT στα ταξίδια τους το 2022. Πώς; Βγαίνοντας από τη ζώνη άνεσης τους (22%) και επιδιώκοντας να “βυθιστούν” στον προορισμό, που θα επισκεφθούν. Καθώς και την κουλτούρα του και σε εμπειρίες εντελώς διαφορετικές από τις δικές τους (19%).
Από τη δοκιμή φαγητού που δεν έχουν γευθεί ποτέ στο παρελθόν (40%) και τον πειραματισμό με τοπικές λιχουδιές (31%), μέχρι να παρακολουθήσουν μια τοπική μουσική εκδήλωση (14%) και να αναζητήσουν νέες εμπειρίες και προορισμούς (23%), οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φαίνεται να έχουν μια ανανεωμένη περιέργεια να μάθουν και να γνωρίσουν τον κόσμο.
Το 2022, οι ταξιδιώτες όχι μόνο λαχταρούν νέες γεύσεις και μέρη, αλλά επιθυμούν να:
- Αισθανθούν ενθουσιασμένοι για άλλη μια φορά (41%).
- Ζήσουν μια αξέχαστη βραδινή έξοδο (24%).
- Δοκιμάσουν “τολμηρές” δραστηριότητες και εμπειρίες που ανεβάζουν την αδρεναλίνη (11%).
Επιπλέον, όταν πρόκειται για το επόμενο ταξίδι τους, το ένα πέμπτο (21%) των ταξιδιωτών είναι πιο ενθουσιασμένο με το να κάνουν πράγματα που δεν θα έκαναν ποτέ. Συμπεριλαμβανομένου:
- Ύπνου κάτω από τα αστέρια (19%).
- Solo ταξίδι (17%).
- Ρομαντικές διακοπές (10%).
Ένα επιτυχημένο ταξίδι δεν ορίζεται πλέον από likes στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον, οι προτεραιότητες των ταξιδιωτών έχουν αλλάξει, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο να παραμείνουν παρόντες και προσεκτικοί.
- Περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) των Αμερικανών ταξιδιωτών αναζητούν μια αίσθηση ικανοποίησης και ψυχικής ευεξίας στο επόμενο ταξίδι τους.
- Σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) σχεδιάζουν να αφιερώσουν λιγότερο χρόνο στις ηλεκτρονικές συσκευές ώστε να είναι περισσότερο παρόντες.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών