Κάποτε η τράπουλα μοιράζονταν ανάμεσα σε δύο μεγάλες γερμανικές εταιρείες, την DAS και την ARAG, σήμερα είναι η ARAG μόνη της στην Ελλάδα, αλλά φαίνεται πως ο κλάδος δεν έχει πείσει ακόμα για την αναγκαιότητα του.
Το μερίδιο των επιχειρήσεων μεταξύ 2020 και 2019, δεν ξεπερνά το 0,12% του συνολικού μεριδίου του κλάδου νομικής προστασίας στην Ελλάδα.
Ποσοστό μαμούθ που σκιάζει τα πάντα έχει το αυτοκίνητο με 99%.
Το 2020 εκδόθηκαν 3,17 εκατομμύρια συμβόλαια έναντι 3,14 εκατομμυρίων συμβολαίων το 2019 καταγράφοντας αύξηση μόλις 1%.
Ωστόσο μειώθηκαν οι αποζημιώσεις καθώς μειώθηκε και το πλήθος ζημιών.
Οι καλύψεις της Νομικής Προστασίας χωρίζονται σε Αυτοκινήτων, Οικογενείας, Επιχειρήσεων και Λοιπές.
Στον παρακάτω πίνακα, παρουσιάζεται το αποτέλεσμα της έρευνας ως προς το πλήθος συμβολαίων και η αντίστοιχη ποσοστιαία κατανομή ως προς τις καλύψεις.
Το αυτοκίνητο έχει τα υψηλότερα ποσοστά ενώ οι επιχειρήσεις τα λιγότερα
Οι ασφαλιστικοί πράκτορες κάνουν παιχνίδι
Οι ασφαλιστικοί πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας έχουν το πάνω χέρι στις πωλήσεις μια και έχουν και το αυτοκίνητο.
Πραγματοποίησαν το 73,0% του συνόλου της παραγωγής ασφαλίστρων του κλάδου, ακολουθούμενη από τα δίκτυα & πράκτορες αποκλειστικής συνεργασίας ,13,8% αντίστοιχα.
Ζημιάρικο το αυτοκίνητο τρώει τα λεφτά των αποζημιώσεων
Για τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που είχαν εκδοθεί το 2020 δηλώθηκαν 6.325 ζημιές εντός του 2020.
Πληρώθηκαν αποζημιώσεις 0,43 εκατ. ευρώ ενώ σχηματίστηκε απόθεμα εκκρεμών αποζημιώσεων στις 31/12/2020 ύψους 1,25 εκατ.
Αντίστοιχα δηλώθηκαν 9.979 ζημιές το 2019, με ποσό αποζημίωσης 1,22 εκατ. και απόθεμα εκκρεμών ζημιών ύψους 1,7 εκατ. .
Επισημαίνεται ότι οι ανωτέρω δηλωθείσες ζημίες και το απόθεμα εκκρεμών αποζημιώσεων αφορούν στην αρχική εκτίμηση του πρώτου έτους (έτους έκδοσης ασφαλιστηρίου συμβολαίου), γεγονός που σημαίνει ότι ο τελικό ποσό αποζημίωσης θα διαφέρει από το αρχικό ποσό.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών