Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι αλλάζει από τις 14 Μαρτίου στις online κρατήσεις και πληρωμές ξενοδοχείων σε Ευρωπαϊκή Ένωση

Τι αλλάζει από τις 14 Μαρτίου στις online κρατήσεις και πληρωμές ξενοδοχείων σε Ευρωπαϊκή Ένωση
Ο κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει αντίκτυπο σε ολόκληρο τον κλάδο πληρωμών
Αύξηση της χρήσης εικονικών πιστωτικών καρτών (VCC) για online κρατήσεις και πληρωμές ξενοδοχείων και καταλυμάτων, θα υπάρξει μετά την επιβολή του ισχυρού ελέγχου ταυτότητας πελατών (SCA) στις 14 Μαρτίου -ως μέρος της Οδηγίας Υπηρεσιών Πληρωμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (PSD2)- εκτιμά η HotelHub.
Το PSD2 είναι ο πιο πρόσφατος κανονισμός για τις ευρωπαϊκές χώρες, ο οποίος καθυστέρησε να επιβληθεί λόγω πανδημίας. Επηρεάζει και τα ξενοδοχεία στον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται τη διαδικασία πληρωμής τους.
Σκοπός του είναι να κάνει τις διαδικτυακές πληρωμές πιο ασφαλείς, με προτεραιότητα το απόρρητο και τα προσωπικά δεδομένα του καταναλωτή.
Ο κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει αντίκτυπο σε ολόκληρο τον κλάδο πληρωμών. Οτιδήποτε περιλαμβάνει μια ηλεκτρονική πληρωμή, όπως κρατήσεις ξενοδοχείων, ζητήστε διαφορετικό τρόπο επεξεργασίας τους.
Επηρεάζονται επίσης οι ιστότοποι κρατήσεων, οι μηχανές κρατήσεων και τα συστήματα διαχείρισης ακινήτων (PMS).
Οι πρακτικές δυνατότητες του SCA στο περιβάλλον των επαγγελματικών ταξιδιών σημαίνουν επίσης ότι οι διοργανωτές ταξιδιών είναι πιθανό να απομακρυνθούν από τη χρήση εργαλείων online κρατήσεων για συναλλαγές ξενοδοχείων και αντ’ αυτού να επικοινωνήσουν με την εταιρεία διαχείρισης ταξιδιών τους (TMC) για να κάνουν την κράτηση εκτός σύνδεσης, σύμφωνα με τις προβλέψεις του HotelHub.

Τι είναι ο SCA

Ο SCA είναι ένα νέο σύνολο κανόνων που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι κάτοχοι πιστωτικών και χρεωστικών καρτών επιβεβαιώνουν την ταυτότητά τους κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών για να τους βοηθήσουν στην προστασία τους από απάτες.
Οι κάτοχοι κάρτας που κάνουν κράτηση για ταξίδια μέσω Διαδικτύου θα πρέπει συχνά να κάνουν ένα επιπλέον βήμα στη διαδικασία του check-out, απαιτώντας από αυτούς να επαληθεύσουν την ταυτότητά τους, συνήθως μέσω ενός κωδικού πρόσβασης μίας χρήσης (OTP) που παραδίδεται μέσω SMS, τηλεφώνου ή email.
Η επιβολή SCA παρουσιάζει προκλήσεις για τους διοργανωτές ταξιδιών που κάνουν κράτηση ξενοδοχείων μέσω ενός διαδικτυακού εργαλείου κρατήσεων όταν χρησιμοποιούν την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα που ανήκει στον ταξιδιώτη καθώς ο κωδικός SMS παραδίδεται στο τηλέφωνο του ταξιδιώτη.
«Οι μηχανισμοί B2C της SCA δεν λειτουργούν καλά στον τομέα των επαγγελματικών ταξιδιών και οι πάροχοι καρτών πρέπει ακόμα να βρουν μια εφαρμόσιμη λύση, επισημαίνει ο Eric Meierhans Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της HotelHub.
Ως εκ τούτου, πιστεύουμε ότι ο κλάδος των επαγγελματικών ταξιδιών θα δει σημαντική αύξηση στη χρήση εικονικών καρτών, ιδιαίτερα για πληρωμές ξενοδοχείων, για να ξεπεράσουν τις προκλήσεις.
Οι εικονικές κάρτες εξαιρούνται από το SCA επειδή θεωρούνται ασφαλείς καθώς η κάρτα προορίζεται για συγκεκριμένο ποσό και εφάπαξ χρήση.
Επί του παρόντος, αυτό σημαίνει ότι οι εικονικές κάρτες είναι ο πιο ασφαλής, αξιόπιστος και πρακτικός τρόπος χειρισμού πληρωμών για online κρατήσεις.
Όσοι οργανωτές ταξιδιού πρέπει να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την προσωπική κάρτα του ταξιδιώτη για να κάνουν μια κράτηση, θα στρέφονται όλο και περισσότερο στο TMC τους για να κάνουν την κράτηση εκτός σύνδεσης, καθώς αυτή δεν απαιτεί SCA.

Στροφή σε κρατήσεις εκτός σύνδεσης

Το SCA σίγουρα θα προωθήσει περισσότερες κρατήσεις εκτός σύνδεσης και θα προκαλέσει μια αντίστροφη τάση, επειδή μέχρι τώρα ο εταιρικός στόχος ήταν συνήθως να προωθήσει τη χρήση του OBT για κρατήσεις ξενοδοχείων προκειμένου να διατηρήσει χαμηλά τα τέλη συναλλαγής».
Το HotelHub πιστεύει επίσης ότι η επιβολή SCA θα επιταχύνει την εξέλιξη της τεχνολογίας για τη διαχείριση πληρωμών ξενοδοχείων στο περιβάλλον των επαγγελματικών ταξιδιών.
Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη προϊόντων εικονικής κάρτας (VC) για τον μεμονωμένο ταξιδιώτη, όχι μόνο τον εταιρικό οργανισμό ή το TMC, καθώς και μεγαλύτερη χρήση πορτοφολιών για κινητά, όπως η Google ή η Apple για πληρωμές ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με τον Eric Meierhans «οι εκδότες καρτών πρέπει να καινοτομήσουν και να βρουν τεχνολογία πληρωμών και λύσεις που σχετίζονται με το περιβάλλον των επαγγελματικών ταξιδιών και όχι απλώς να προσπαθήσουν να επιβάλουν ασφαλείς ροές εργασίας B2C 3D στον χώρο B2B».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης