Στην επόμενη μεγάλη μας καμπάνια "επικεντρωνόμαστε στην προστασία του περιβάλλοντος, την έξυπνη κινητικότητα, τη μείωση των εκπομπών αερίου, τη μείωση των πλαστικών", ανέφερε ο Β. Κικίλιας
«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης που θα διαφυλάττει την αυθεντικότητα και τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε γωνιάς της πατρίδας μας, είναι το μοντέλο που προκρίνουμε για το τουριστικό μας προϊόν», τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού, Β. Κικίλιας, από το Συνέδριο του «My Green Mobility 2022», συμμετέχοντας στη θεματική ενότητα «Ενέργεια-Υποδομές-Χρήση».
Aναφέρθηκε εκτενώς στο παράδειγμα των τριών ενεργειακά “καθαρών” νησιών μας, -της Αστυπάλαιας, της Χάλκης και της Τήλου- , τρία εμβληματικά projects που φάνταζαν αδύνατο να υλοποιηθούν, όπως είπε, πριν από μερικά χρόνια.
«Το στοίχημα της πράσινης Μετάβασης των νησιών μας το έχει θέσει πρώτος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σε διεθνή και ευρωπαϊκά φόρα. Σήμερα, η χώρα μας είναι πρωτοπόρος στην επιτάχυνση της πράσινης μετάβασης, γεγονός που κατέστη εφικτό χάρη στις καινοτόμες πολιτικές της Κυβέρνησης για τη διαμόρφωση του κατάλληλου θεσμικού πλαισίου, καθώς και στη σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», σημείωσε ο κ. Κικίλιας.
Τα επόμενα βήματα
Περιέγραψε τα επόμενα βήματα της στρατηγικής για την περαιτέρω αναβάθμιση του brand “Ελλάδα”, τα οποία περνούν μέσα από τις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης, την ενίσχυση του “πράσινου” αποτυπώματος των πολικών που υιοθετεί το Υπουργείο Τουρισμού, την επένδυση στην κυκλική οικονομία και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αλλά και την ενίσχυση των έργων υποδομής σε όλη τη χώρα, με τη χρήση των χρηματοδοτικών εργαλείων που η Κυβέρνηση έχει στα χέρια της.
«Το μοντέλο της βιώσιμης ανάπτυξης είναι το μοντέλο που δημιουργεί νέες και καλές θέσεις εργασίας, παράγει πλούτο για τη χώρα, φέρνει επενδύσεις στη χώρα και δημιουργεί τις συνθήκες για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας. Ας μην ξεχνάμε, εξάλλου, ότι 8 στις 10 επενδύσεις που γίνονται στην Ελλάδα, αυτή τη στιγμή, είναι τουριστικές. Επενδύσεις, δηλαδή, σε υποδομές και ξενοδοχεία. Αλλά και το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες λαμβάνουν, πλέον, πολύ σοβαρά υπόψη τους το εάν η χώρα που θα επισκεφθούν και θα περάσουν τις διακοπές τους, έχει διατηρήσει την ταυτότητά της, είναι φιλική προς το περιβάλλον, εάν διαθέτει καταλύματα και ξενοδοχειακές μονάδες με “πράσινο” αποτύπωμα», υπογράμμισε χαρακτηριστικάο κ. Κικίλιας.
Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ
Προανήγγειλε, μάλιστα, ο Υπουργός Τουρισμού ότι σε αυτό το πλαίσιο θα κινείται και η νέα καμπάνια του ΕΟΤ, η οποία -όπως ανέφερε- θα έχει ως κεντρικό θέμα το βιώσιμο τουριστικό προϊόν.
«Έπειτα από μία εξαιρετικά επιτυχημένη -όπως όλα δείχνουν- φετινή σεζόν, στην επόμενη μεγάλη μας καμπάνια -για την οποία θα ενημερωθείτε σύντομα- επικεντρωνόμαστε στην προστασία του περιβάλλοντος, την έξυπνη κινητικότητα, τη μείωση των εκπομπών αερίου, τη μείωση των πλαστικών, προκειμένου να ενισχύουμε ακόμα περισσότερο τη μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία που λέγεται Ελλάδα», δήλωσε ο κ Κικίλιας.
Οι νέες προκλήσεις
Τέλος, στάθηκε στις νέες προκλήσεις που διαμορφώνονται από την ενεργειακή κρίση.
Όπως ανέφερε ο κ. Κικίλιας, «σε αυτή την τόσο κρίσιμη συγκυρία που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο, η στροφή σε πολιτικές με ξεκάθαρα βιώσιμα χαρακτηριστικά είναι μονόδρομος. Και αυτή η προσπάθεια μας αφορά όλους, ανεξάρτητα από κομματικές αποχρώσεις και μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις. Γιατί, το τουριστικό μας προϊόν φέρνει 1 στα 4 ευρώ στην ελληνική οικονομία, δηλαδή το 25% του ΑΕΠ, γεγονός που καθιστά τον τουρισμό εθνική υπόθεση. Και έχουμε διπλό χρέος -σε αυτή τη δύσκολη περίοδο- να στηρίξουμε τους συμπολίτες μας, “πλέκοντας” ένα δίκτυ προστασίας για όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες. Και, ιδίως, για τους πλέον ευάλωτους».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών