«Τη Δευτέρα, όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, πάμε να κάνουμε το αυτονόητο σε αυτή τη χώρα, δηλαδή να συνδέσουμε το λιμάνι με το αεροδρόμιο. Εμείς δεν κάνουμε εγκαίνια με μουσαμάδες (…) τα εγκαίνια των σταθμών μετρό στον Πειραιά θα γίνουν τη Δευτέρα. Με το που θα πάμε και θα εγκαινιάσουμε το μετρό του Πειραιά, ακριβώς την ίδια στιγμή θα ανοίξει σε όλο το επιβατικό κοινό», υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλής.
Το μετρό στη συμπρωτεύουσα θα είναι έτοιμο τέλος του 2023, επανέλαβε μιλώντας στην ΕΡΤ ο κ. Καραμανλής, σημειώνοντας πως «σήμερα στη Θεσσαλονίκη έχουμε δοκιμαστικά δρομολόγια στα 9 από τα 12 χιλιόμετρα της γραμμής».
Μιλώντας για την Αθήνα, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι σύμφωνα με αρκετές μελέτες που έχουν γίνει σε σχέση με άλλες πόλεις της Ευρώπης, το πρόβλημα της κίνησης δεν είναι τόσο έντονο, συμπληρώνοντας ωστόσο πως «έχουμε ακόμα ένα πολύ μικρό περιθώριο, το οποίο όμως κλείνει επικίνδυνα».
«Όλα αυτά τα έργα τα οποία συζητάμε, είτε είναι υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως, είτε είναι επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, είτε είναι η επέκταση στη Ραφήνα, είναι τα λεγόμενα έργα Αττικής που είναι απαραίτητα να γίνουν το συντομότερο δυνατόν, διότι αλλιώς, ειδικά με το μεγάλο αναπτυξιακό έργο που γίνεται στο Ελληνικό, η Αττική θα φρακάρει. Επομένως, πρέπει να κάνουμε δύο πράγματα, από τη μια να κάνουμε τα πολύ μεγάλα και σημαντικά έργα, τα οποία τα έχουμε ήδη δρομολογήσει και ακόμα πρέπει να ενισχύσουμε τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπως είναι το τραμ, όπως είναι το μετρό», εξήγησε ο υπουργός.
Για Εξάρχεια και Κολωνάκι για την επέκταση του μετρό
Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε χαρακτηριστική πως «κάνουμε έναν καλλωπισμό όλων των σταθμών, δηλαδή εκεί που υπάρχουν τα εργοτάξια. Διότι, ξέρετε, είναι απαράδεκτη η εικόνα και για τους κατοίκους του Κολωνακίου και για τους κατοίκους των Εξαρχείων και στην Ακαδημίας να στήνονται εργοτάξια. Και αυτά τα εργοτάξια θα μείνουν αρκετό καιρό μέχρι να ολοκληρωθούν τα έργα και να βλέπουν λαμαρίνες. Εάν πάτε λοιπόν σήμερα στα Εξάρχεια και δείτε το καλλωπισμό που έχει γίνει γύρω από το εργοτάξιο, θα δείτε κάτι διαφορετικό. Αυτό γίνεται τώρα και στο Κολωνάκι. Έχουμε συνεργαστεί με διάφορους φορείς, με τη Σχολή Καλών Τεχνών, έτσι ώστε να μην δίνεται η αίσθηση ότι υπάρχει ένα εργοτάξιο με λαμαρίνες. Από την άλλη όμως, δεν θέλω να κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου, όταν γίνεται ένα πολύ σημαντικό και μεγάλο έργο υποδομής, υπάρχει μία αναστάτωση στην πόλη αυτή τη στιγμή».
Σχετικά με τις αντιδράσεις, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι «δεν προέρχονται από τους κατοίκους. Προέρχονται από μία ομάδα των γνωστών αγνώστων, οι οποίοι εδώ και χρόνια θεωρούν ότι η πλατεία τους ανήκει και θεωρούν ότι κάθε φορά που πάει να γίνει το οτιδήποτε στην πλατεία πρέπει να ρίχνουμε μολότοφ και πέτρες».
Για την Αττική Οδό
«Η Αττική οδός είναι ένας δρόμος κορεσμένος. Για όλες αυτές τις επεκτάσεις που σχεδιάζονται λαμβάνεται υπ’ όψιν το μποτιλιάρισμα και δίνει λύση η υπογειοποίηση της Κύμης για να έχουμε εύκολη ροή προς τους μεγάλους οδικούς άξονες», επισήμανε.
Υποχρεωτικές οι αλυσίδες στα αυτοκίνητα σε ακραία καιρικά φαινόμενα
Πρόσθεσε δε, πως λαμβάνονται υπόψη και οι καιρικές συνθήκες, ώστε να μην επαναληφθούν τα περσινά φαινόμενα με την χιονόπτωση.
«Προσπαθούμε να παραδώσουμε ένα έργο ποιοτικό που θα μπορεί να αντιμετωπίσει και τα καιρικά φαινόμενα», είπε.
Για τις υποχρεωτικές αλυσίδες στα αυτοκίνητα σε ακραία καιρικά φαινόμενα που ισχύει από 1η Οκτωβρίου, ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι «σε λίγο καιρό επειδή μπαίνουμε πλέον και σε μία εποχή που θα έχουμε ακραία καιρικά φαινόμενα, γίνονται όλες οι απαραίτητες διαδικασίες για την αναμόρφωση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, έτσι ώστε σε συγκεκριμένες συνθήκες να είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε και να φέρουμε τις αλυσίδες. Από την άλλη όμως, και στη διαδικασία της εκπαίδευσης των οδηγών όταν πάμε να δώσουμε εξετάσεις να έχουμε μέσα ως προϋπόθεση και μία διαδικασία του πώς φοράμε τις αλυσίδες».
Για τα 48 χρόνια της ΝΔ
Τέλος, ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι «χθες είχαμε την επέτειο των 48 χρόνων από τότε που ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ίδρυσε τη Νέα Δημοκρατία. Λοιπόν, ας κάνουμε μια παύση και ας σκεφτούμε ότι αυτή τη στιγμή η ΝΔ είναι η μόνη σταθερά στο πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα τα τελευταία σχεδόν 50 χρόνια. Αυτό είναι μια κατάκτηση και για το κοινοβουλευτικό σύστημα και για το πολιτικό σύστημα».
Υπογράμμισε ότι «εκλογές, θα έχουμε στο τέλος της τετραετίας» και συμπλήρωσε ότι «τότε λοιπόν θα κληθούν οι Έλληνες να αποφασίσουν εάν θέλουν να επιλέξουν τη ΝΔ και να της δώσουν μια καθαρή εντολή αυτοδυναμίας ή αν θέλουν να μην το κάνουν αυτό και να μπούμε σε μια διαδικασία κυβερνήσεων συνεργασιών», λέγοντας ότι για να πάει η χώρα μπροστά χρειάζεται σταθερή κυβέρνηση.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών