Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

ΟΠΑΠ: Άλμα 60,3% στα κέρδη, στα 285,8 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του 2022 - Στο 1,4 δισ. ευρώ ο κύκλος εργασιών

tags :
ΟΠΑΠ: Άλμα 60,3% στα κέρδη, στα 285,8 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του 2022 - Στο 1,4 δισ. ευρώ ο κύκλος εργασιών
Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022, οι επιδόσεις μας χαρακτηρίστηκαν από τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη των retail δραστηριοτήτων

Στα 285,8 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ το 9μηνο του 2022, έναντι €178,2εκ. το εννεάμηνο 2021 αυξημένα κατά 60,3% ή κατά 87,3% σε επαναλαμβανόμενη βάση.
Το γ’ τρίμηνο 2022 τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα €118,5εκ. αυξημένα κατά 19,4% ή κατά 16,4% σε επαναλαμβανόμενη βάση, με βελτιωμένα χρηματοοικονομικά έξοδα λόγω της μείωσης των δανειακών υποχρεώσεων.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) στο εννεάμηνο 2022 αυξήθηκαν κατά 34,4% σε ετήσια βάση στα €1.398,1εκ. (εννεάμηνο 2021: €1.040,3εκ.) ως αποτέλεσμα της πλήρους λειτουργίας του retail δικτύου καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022 και της ισχυρής συνεισφοράς του online.
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) το εννεάμηνο 2022 διαμορφώθηκαν στα €533,3εκ. έναντι €379,9εκ. το εννεάμηνο 2021 αυξημένα κατά 40,4% ή κατά 48,4% σε επαναλαμβανομένη βάση.
Το γ΄ τρίμηνο 2022 τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα €197,6εκ. έναντι €175,0εκ. το γ΄ τρίμηνο 2021, αυξημένα κατά 12,9% ή κατά 13,4% σε επαναλαμβανόμενη βάση, ως αποτέλεσμα της αύξησης του GGR σε συνδυασμό με τη συνεχή προσήλωση στη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους.
Τα GGR στο γ’ τρίμηνο 2022 διαμορφώθηκαν στα €498,8εκ. αυξημένα κατά 6,1% σε ετήσια βάση (γ’ τρίμηνο 2021: €470,2εκ.), υποστηριζόμενα σημαντικά από τις προϊοντικές βελτιώσεις και αντικατοπτρίζοντας την αυξημένη επισκεψιμότητα στο επίγειο δίκτυό μας καθώς και τη συνεχή ανάπτυξη των διαδικτυακών δραστηριοτήτων μας.
Το μικτό κέρδος από παιχνίδια το εννεάμηνο 2022 διαμορφώθηκε στα €574,8εκ. έναντι €410,5εκ. το εννεάμηνο 2021 αυξημένο κατά 40,0% ως αποτέλεσμα της αύξησης του GGR και των υψηλότερων περιθωρίων κερδοφορίας.
Το μικτό κέρδος του γ’ τριμήνου 2022 διαμορφώθηκε στα €204,6εκ. υψηλότερο κατά 10,3% σε ετήσια βάση έναντι €185,4εκ. το γ΄ τρίμηνο 2021.
Τα λειτουργικά έξοδα εννεαμήνου 2022 ανήλθαν στα €251,2εκ. έναντι €228,6εκ. το εννεάμηνο 2021, αυξημένα κατά 9,9% σε ετήσια βάση υποστηρίζοντας την πλήρη λειτουργία του επίγειου δικτύου μας και την σημαντική online δραστηριότητα.
Τα λειτουργικά έξοδα του γ’ τριμήνου 2022 ανήλθαν στα €79,4εκ. υψηλότερα κατά 2,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Σε συγκρίσιμη βάση, μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα κονδύλια, τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 6,7% το εννεάμηνο 2022 και 2,6% το γ’ τρίμηνο 2022.
Τέλος, η ταμειακή θέση είναι ισχυρή, με καθαρό δανεισμό στα €243,6εκ., και δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM EBITDA στο 0,35x (0,41x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).
1_573.JPG

Jan Karas (CEO): Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022, οι επιδόσεις μας χαρακτηρίστηκαν από τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη των retail δραστηριοτήτων

«Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022, οι επιδόσεις μας χαρακτηρίστηκαν από τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη των retail δραστηριοτήτων, ως αποτέλεσμα της σταδιακής επιστροφής των περιστασιακών παικτών, και τη σταθερά ισχυρή ανάπτυξη των online δραστηριοτήτων.
Επίσης, η ομαλοποίηση των επιχειρησιακών λειτουργιών μας οδήγησε σε βελτιωμένο περιθώριο EBITDA, συνεισφέροντας ταυτόχρονα στην ισχυρή οικονομική θέση του ΟΠΑΠ.
Τα οφέλη που προέκυψαν από τις μοναδικές προϊοντικές προτάσεις μας και στα δύο κανάλια, καθώς και η εστίαση μας στη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, αναδεικνύουν την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής Fast Forward.
Μεταξύ άλλων, οι νέες ενισχυμένες αποδόσεις του Πάμε Στοίχημα στα πρακτορεία μας, οι οποίες είναι ανταγωνιστικές με αυτές της online αγοράς, επιβεβαιώνουν την ικανότητά μας να υλοποιούμε τολμηρές και ρηξικέλευθες αποφάσεις, που αλλάζουν τα δεδομένα και οδηγούν σε ουσιαστικά αποτελέσματα.
Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ήρθαμε ακόμη πιο κοντά στους πελάτες μας και βελτιώσαμε τις επιδόσεις μας, μέσω πρωτοβουλιών όπως η διάθεση καινοτόμων ΣΚΡΑΤΣ επαυξημένης πραγματικότητας, η ολοκλήρωση της μετάβασης στη νέα εφαρμογή OPAP Store App, η ενσωμάτωση gamified χαρακτηριστικών στα widget του online ΤΖΟΚΕΡ και καζίνο και οι προωθητικές ενέργειες που ενισχύουν περαιτέρω τη θέση του χαρτοφυλακίου μας.
Κοιτώντας στο μέλλον – και καθώς η πολυαναμενόμενη, κορυφαία διοργάνωση του Παγκοσμίου Κυπέλλου έχει μόλις ξεκινήσει – πιστεύουμε ότι αυτή η ενθαρρυντική δυναμική θα οδηγήσει σε ένα δυνατό φινάλε για τη φετινή χρονιά».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης