Τελευταία Νέα
Ενέργεια

Παράπονα καταναλωτών για τα τιμολόγια ρεύματος της Volterra - Τι συμβαίνει;

Παράπονα καταναλωτών για τα τιμολόγια ρεύματος της Volterra - Τι συμβαίνει;
Η Volterra από τις αρχές του έτους μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου έχει απωλέσει το 47% των καταναλωτών της Χαμηλής Τάσης με βάση τις καταναλώσεις
Σχετικά Άρθρα

Διώχνει πελάτες από τη χαμηλή τάση η Volterra τους τελευταίους δέκα μήνες της χρονιάς ενώ ενισχύει τη θέση της στη Μέση Τάση.
Η θυγατρική του ομίλου AVAX τα έχει «βάλει» με τους πελάτες της, οι οποίοι για να βρουν το δίκιο τους ή για να κατανοήσουν τη συμπεριφορά των αρμοδίων της εταιρείας, επέλεξαν να στείλουν αρκετό υλικό μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του BN προς αξιολόγηση.
Η Volterra από τις αρχές του έτους μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου έχει απωλέσει το 47% των καταναλωτών της Χαμηλής Τάσης με βάση τις καταναλώσεις.
Στα τέλη Ιανουαρίου οι καταναλώσεις ρεύματος των νοικοκυριών ήταν στις 34.000 MWh για να κατρακυλήσουν στις 18.000 MWh τον Οκτώβριο του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΑΔΜΗΕ.
Η πτωτική πορεία του χαρτοφυλακίου των νοικοκυριών πιθανότατα συνδέεται με την απόφαση της διοίκησης να ανακατέψει την τράπουλα στη λιανική αγορά διότι διαπιστώνει ότι οι δυσκολίες διαχείρισης είναι περισσότερες από τις ευκολίες.
Το BN έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων για τη Volterra η οποία αποφάσισε να αλλάξει τα προγράμματα σταθερού τιμολογίου που είχε υπογράψει και να τα μετατρέψει μονομερώς σε προγράμματα με κυμαινόμενα τιμολόγια ρεύματος.
Οι μετακινήσεις έγιναν μετά τον «ντόρο» που είχε γίνει στην αγορά ενέργειας με τη ρήτρα αναπροσαρμογής αλλά και με τη δημοσιοποίηση δικαστικών αποφάσεων που δικαίωναν καταναλωτές που σε μία νύχτα το σταθερό έγινε κυμαινόμενο τιμολόγιο.
Αναγνώστης του ΒΝ έστειλε την αλληλογραφία που είχε με την εταιρεία όπως και την έντονη διαμαρτυρία του για την μεταφορά του σε κυμαινόμενο πρόγραμμα ενέργειας από σταθερό που είχε υπογράψει με τη Volterra.
Η μετατροπή του συμβολαίου έγινε κατά 14 μήνες νωρίτερα πριν την λήξη του συμβολαίου.

Του έκοψαν τα ρεύμα γιατί δεν πλήρωνε τον λογαριασμό....

Ο καταναλωτής ως αντίδραση αποφάσισε να μην πληρώνει τους λογαριασμούς ρεύματος με συνέπεια η οφειλή προς την εταιρεία να αυξάνεται από τον έναν μήνα στο άλλο με το συνολικό ποσό να ξεπεράσει τα 1.000 ευρώ ως οφειλή.
Η διεύθυνση εμπορίας της εταιρεία ζήτησε τη διακοπή της παροχής ρεύματος με αποτέλεσμα ο καταναλωτής και πελάτης της Volterra όταν πήγε σπίτι του διαπίστωσε ότι δεν έχει ρεύμα.
Σύμφωνα με τον ίδιο η ηλεκτρική σύνδεση αποκαταστάθηκε σε μία εβδομάδα χωρίς να πληρώσει τον λογαριασμό, σημειώνοντας ότι η προμηθεύτρια εταιρεία ζήτησε την επανασύνδεση και την ίδια στιγμή έκανε άρση εκπροσώπησης με τον πελάτη να ενταχθεί σε πιο ακριβό και ειδικό τιμολόγιο.
Ο ενδιαφερόμενος προσέφυγε στη ΡΑΕ στην αρμόδια υπηρεσία για καταναλωτικά θέματα ενημερώνοντας τη διεύθυνση για τη συμπεριφορά του προμηθευτή αλλά δεν είχε μια ουσιαστική απάντηση, διότι η Volterra δεν μπήκε στη διαδικασία να ανοίξει διάλογο διότι τόσο το σταθερό όσο και το κυμαινόμενο πρόγραμμα λειτουργούν σε πλήρη νομιμότητα ενώ η ΡΑΕ απέφυγε να πάρει θέση για την μετατροπή του σταθερού τιμολογίου σε κυμαινόμενο.
Ο καταναλωτής ανακάλυψε ότι οι καταγγελίες από το ένα γραφείο στο άλλο δεν είχαν κάποιο αποτέλεσμα ενώ οι προμηθευτές ενέργειας έχουν τα μαχαίρι και το πεπόνι.
Ο καταναλωτής δεν πήρε ποτέ απάντηση για το σπάσιμο του σταθερού συμβολαίου που είχε υπογράψει από κοινού με την προμηθεύτρια εταιρεία.
Οι καταναλωτές από το περασμένο Αύγουστο έχουν σταθερό τιμολόγιο το οποίο αλλάζει τον επόμενο μήνα.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
w
ww.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης