Η σχετική συμφωνία ανακοινώθηκε σε συνέντευξη Τύπου, με τη διαδικτυακή παρουσία του Ινδού πρωθυπουργού Narendra Modi και του Γάλλου Προέδρου Emmanuel Macron
Η αγορά αυτή πραγματοποιείται στο πλαίσιο του σχεδίου της Tata Group, που αποτελεί τη νέα ιδιοκτησία της ινδικής αεροπορικής, για ολική μεταμόρφωση της εταιρείας.
Η παραγγελία της αεροπορικής εταιρείας της Ινδίας προς την Airbus περιλαμβάνει 210 αεροπλάνα στενής ατράκτου A320neo και 40 αεροσκάφη ευρείας ατράκτου A350, τα οποία η Air India θα χρησιμοποιήσει στις πολύ μακρινές πτήσεις της σε όλο τον κόσμο, δήλωσε ο πρόεδρος της Tata N. Chandrasekaran.
Η συνδυασμένη παραγγελία των 470 τζετ είναι η μεγαλύτερη που έχει κάνει ποτέ στον κόσμο αεροπορική εταιρεία, αναφέρει το Reuters.
Σε συνδυασμό με περίπου 25 ακόμη αεροσκάφη Airbus που η Air India σχεδιάζει να μισθώσει για να καλύψει τις άμεσες ανάγκες της, ο νέος στόλος της Air India θα αγγίξει τα 500 αεροπλάνα, επιβεβαιώνοντας τις σχετικές πληροφορίες που είχε αναφέρει για πρώτη φορά το Reuters τον Δεκέμβριο.
Οι αναλυτές είχαν τότε υποστηρίξει ότι το μέγεθος της παραγγελίας δείχνει τη φιλοδοξία της Ινδίας να αποτελέσει μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές αγορές στον κόσμο με μια αυξανόμενη βάση αεροπλάνων και μια ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα πτήσεων παγκοσμίως.
Η παραγγελία επιδιώκει να σηματοδοτήσει επίσης ένα σημείο καμπής για την Air India, η οποία, υπό τον νέο CEO της Campbell Wilson, θέλει να αναβιώσει τη φήμη της ως αεροπορικής εταιρείας παγκόσμιας κλάσης και να αποτινάξει την εικόνα της ως καθυστερημένης, υποβαθμισμένης επιχείρησης με γερασμένο στόλο και κακή εξυπηρέτηση.
«Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα είναι ένας σύγχρονος στόλος που είναι αποδοτικός και μπορεί να αποδώσει σε όλα τα δρομολόγια», δήλωσε ο Chandrasekaran κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.
Στη σχετική συνέντευξη παρευρέθηκαν, έστω και διαδικτυακά ο Ινδός πρωθυπουργός Narendra Modi και ο Γάλλος Πρόεδρος Emmanuel Macron.
Πηγές του κλάδου αναφέρουν ότι η Ινδία έχει ασκήσει επανειλημμένα πιέσεις ώστε η Airbus να προσθέσει μια τελική γραμμή συναρμολόγησης στη χώρα, αντίστοιχη με ένα εργοστάσιο στη βόρεια Κίνα, αλλά η γαλλική κατασκεάστρια αεροσκαφών έχει απορρίψει την ιδέα για οικονομικούς και βιομηχανικούς λόγους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών