Τελευταία Νέα
Διεθνή

H Apple ανοίγει το πρώτο της κατάστημα στην Ινδία αναζητώντας μια νέα γενιά αγοραστών iPhone

H Apple ανοίγει το πρώτο της κατάστημα στην Ινδία αναζητώντας μια νέα γενιά αγοραστών iPhone
Η Ινδία έχει μια αυξανόμενη μεσαία τάξη, έναν νεανικό και ιδαίτερα επιρρεπή στα κινητά πληθυσμό πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για τηλέφωνα
Σχετικά Άρθρα
H Apple άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ινδία, με τον διευθύνοντα σύμβουλό της να επιλέγει να παραστεί στα εγκαίνια, σε μια κίνηση που δηλώνει τη σημασία της συγκεκριμένης αγοράς για το μέλλον του κατασκευαστή iPhone.
Το πρώτο κατάστημα της Apple στην Ινδία που ονομάζεται Apple BKC άνοιξε στη Βομβάη που είναι η πόλη με τον μεγαλύτερο πληθυσμό  ενώ σε δυο μέρες θα ανοίξει και δεύτερο κατάστημα στην πρωτεύουσα Δελχί.
«Η Ινδία έχει μια τόσο όμορφη κουλτούρα και μια απίστευτη ενέργεια, και είμαστε ενθουσιασμένοι που χτίζουμε πάνω στη μακρόχρονη ιστορία μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook, σε δελτίο τύπου.
Ο Cook δημοσίευσε επίσης μια φωτογραφία του και μια φωτογραφία του προσωπικού στο νέο κατάστημα της Apple στην Ινδία.
Η Apple στοχεύει να ενισχύσει τις πωλήσεις και την κατασκευή iPhone στην Ινδία, σε μια κίνηση που κατά τους αναλυτές προσομοιάζει με τη στρατηγική της όταν εισήλθε για πρώτη φορά στην Κίνα, η οποία τώρα αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες αγορές της.
Η Apple υποστηρίζει ότι το νέο κατάστημά της στη Βομβάη θα αποτελεί «ένα από τα πιο ενεργειακά αποδοτικά» καταστήματα στον κόσμο, ότι διαθέτει ένα αποκλειστικό σύστημα ηλιακής ενέργειας και δεν βασίζεται σε ορυκτά καύσιμα για τις λειτουργίες του καταστήματος.
Η Apple BKC λειτουργεί με 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, δήλωσε η Apple.
Ο Cook θεωρούσε εδώ και καιρό την Ινδία ως μια βασική αγορά για το μέλλον της Apple και τον Φεβρουάριο δήλωσε ότι ήταν «αισιόδοξος» για τις προοπτικές της πέμπτης μεγαλύτερης οικονομίας στον κόσμο και ότι η εταιρεία διαθέτει «σημαντική ποσότητα ενέργειας» στην αγορά.
Ο Cook ταξίδεψε στην Ινδία για τα εγκαίνια του καταστήματος, σχεδόν επτά χρόνια μετά την πρώτη του επίσκεψη ως Διευθύνων Σύμβουλος της Apple.
Η αγορά smartphone της Ινδίας, ωστόσο, κυριαρχείται τα τελευταία χρόνια από τη Samsung και κινεζικές μάρκες όπως η Xiaomi, με συσκευές χαμηλής έως μεσαίας κατηγορίας.
Ωστόσο, η Ινδία υφίσταται μια «πριμοδότηση της αγοράς», σύμφωνα με τον Neil Shah, συνεργάτη της Counterpoint Research.
Τα smartphone με τιμή άνω των 400 δολαρίων αντιπροσωπεύουν τώρα το 10% του συνολικού όγκου τηλεφώνων που αποστέλλονται έναντι 4% πριν από την πανδημία, σύμφωνα με τον Shah.
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η συγκεκριμένη κατηγορία smartphone αντιπροσωπεύει το 35% των συνολικών εσόδων της αγοράς smartphone.
Η Ινδία έχει μια αυξανόμενη μεσαία τάξη, έναν νεανικό και ιδαίτερα επιρρεπή στα κινητά πληθυσμό πρόθυμο να πληρώσει περισσότερα για τηλέφωνα, ειδικά στη Βομβάη και το Δελχί, δύο από τις πλουσιότερες πόλεις της χώρας όπου επέλεξε να ανοίξει τα καταστήματά της η Apple.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης