Δεν απέδωσαν τα επιθετικά μέτρα μείωσης του κόστους που εφάρμοσε ο Musk στο Twitter
Η εξέλιξη αυτή είναι πολύ πιο δυσμενής σε σχέση με τις προσδοκίες του Musk, ο οποίος τον περασμένο Μάρτιο ανέφερε ότι αναμένει πως το Twitter θα περάσει σε θετικές ταμειακές ροές τον Ιούνιο.
«Πρέπει να επιτύχουμε θετικές ταμειακές ροές για έχουμε την πολυτέλεια για οτιδήποτε άλλο», έγραψε ο Musk σε tweet του, απαντώντας σε προτάσεις ακολούθων του που του συνιστούσαν να προχωρήσει σε ανακεφαλαιοποίηση της εταιρείας.
Η δήλωση Musk περί των αρνητικών ακόμη τανειακών ροών είναι το πιο πρόσφατο σημάδι ότι τα επιθετικά μέτρα μείωσης του κόστους από τότε που ο Musk εξαγόρασε το Twitter τον Οκτώβριο 2022 δεν αρκούν από μόνα τους ώστε να περάσει το Twitter σε θετικές ταμειακές ροές και δηλώνει ότι τα έσοδα από διαφημίσεις του Twitter μπορεί τελικά να μην ανακάμψουν τελικά τόσο γρήγορα όσο είχε υποστηρίξει ο Elon Musk σε συνέντευξή του τον Απρίλιο μιλώντας στο BBC και αναφέροντας μεταξύ των άλλων ότι οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι έχουν επιστρέψει στον ιστότοπο.
Μετά την απόλυση χιλιάδων υπαλλήλων στο μέσο κοινωνικής δικύτωσης και τις περικοπές στους λογαριασμούς υπηρεσιών cloud, ο Musk είχε πει ότι η εταιρεία μείωσε τις δαπάνες που δεν σχετίζονται με την εξυπηρέτησή του χρέους της σε 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι αρχικής πρόβλεψης για δαπάνες 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023.We’re still negative cash flow, due to ~50% drop in advertising revenue plus heavy debt load. Need to reach positive cash flow before we have the luxury of anything else.
— Elon Musk (@elonmusk) July 15, 2023
Το Twitter επιβαρύνεται επίσης με ετήσιες πληρωμές τόκων περίπου 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων ως αποτέλεσμα του χρέους που ανέλαβε όταν ο Musk έκλεισε τη συμφωνία εξαγοράς του έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων και το έβγαλε από το Χρηματιστήριο.
Οι προβλέψεις για τα έσοδα του 2023
Δεν ειναι σαφές σε ποια περίοδο αναφέθηκε ο Musk, μιλώντας για πτώση των εσόδων από διαφημίσεις κατά 50%.
Ο ίδιος έχει δηλώσει ότι αναμένει πως το Twitter θα έχει έσοδα 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023 έναντι 5,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021.
Πολλές μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες αποχώρησαν μετά την πλατφόρμα, εκφράζοντας ανοιχτά τη διαφωνία τους στις αλλαγές που ξεκίνησε να εισάγει ο Musk σε επίπεδο περιεχομένου στο πλαίσιο του σχεδίου του για την αναμόρφωση του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Η πρόσληψη από τον Musk της Linda Yaccarino, πρώην διευθύντριας διαφημίσεων στο NBCUniversal της Comcast ως Διευθύνουσας Συμβούλου, είχε στόχο να δώσει στην αγορά το μήνυμα ότι οι πωλήσεις διαφημίσεων αποτελούν προτεραιότητα για το Twitter, παρόλο που παράλληλα εργάζεται για την αύξηση των εσόδων από συνδρομές.
Η Yaccarino ξεκίνησε να εργάζεται στο Twitter στις αρχές Ιουνίου και δήλωσε στους επενδυτές ότι το Twitter σχεδιάζει να επικεντρωθεί σε συνεργασίες με δημιουργούς βίντεο και περιεχομένου και ότι βρίσκεται σε προκαταρκτικές συνομιλίες με πολιτικά και ψυχαγωγικά πρόσωπα, υπηρεσίες πληρωμών και μέσα μαζικής ενημέρωσης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών