Η απόλυση είναι συνέπεια της απεργίας στο τελικό εργοστάσιο συναρμολόγησης του Μίτσιγκαν
Την πόρτα εξόδου είδαν 600 εργαζόμενοι της Ford, εξαιτίας της συμμετοχής τους στις απεργίες της United Auto Workers, της Ένωσης των εργαζομένων στις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Όπως ανέφερε το ανέφερε το ABC Detroit, η Ford αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λόγω της συνεχιζόμενης απεργίας, με αποτέλεσμα να απολύσει 600 εργαζομένους στο τμήμα κατασκευής αμαξωμάτων του εργοστασίου συναρμολόγησης του Μίτσιγκαν.
Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της, «το σύστημα παραγωγής μας είναι πολύ διασυνδεδεμένο, πράγμα που σημαίνει ότι η στοχευμένη στρατηγική απεργίας του UAW θα έχει αρνητικά αποτελέσματα για εγκαταστάσεις που δεν στοχεύουν άμεσα σε στάση εργασίας.
Σε αυτήν την περίπτωση, η απεργία στα τμήματα τελικής συναρμολόγησης και βαφής του εργοστασίου συναρμολόγησης του Μίτσιγκαν επηρέασε άμεσα τις λειτουργίες σε άλλα μέρη της εγκατάστασης».
"Περίπου 600 εργαζόμενοι στο τμήμα κατασκευής αμαξώματος του εργοστασίου συναρμολόγησης του Μίτσιγκαν και στην περιοχή νότιας υποσυναρμολόγησης ενσωματωμένης σφράγισης ειδοποιήθηκαν να μην παρουσιαστούν στην εργασία τους στις 15 Σεπτεμβρίου.
Αυτό δεν είναι λουκέτο.
Αυτή η απόλυση είναι συνέπεια της απεργίας στο τελικό εργοστάσιο συναρμολόγησης του Μίτσιγκαν, επειδή τα εξαρτήματα που κατασκεύασαν αυτοί οι 600 εργαζόμενοι χρησιμοποιούν υλικά που πρέπει να είναι ηλεκτρονικά επικαλυμμένα για προστασία.
Η ηλεκτρονική επίστρωση ολοκληρώνεται στο τμήμα βαφής, που βρίσκεται σε απεργία», συνέχισε.
Οι απεργίες της United Auto Workers
Τα μεσάνυχτα της περασμένης Παρασκευής, οι United Auto Workers ξεκίνησαν την απεργία τους, εστιάζοντας τις αρχικές προσπάθειές τους σε τρεις εγκαταστάσεις—το εργοστάσιο συναρμολόγησης της Ford στο Michigan στο Wayne, το Toledo Assembly Complex της Stellantis στο Τολέδο και ένα εργοστάσιο της General Motors στο Μιζούρι.
Η Stellantis σε μια πρόσφατη διαπραγματευτική κίνηση με το σωματείο United Auto Workers, υπέβαλε πρόταση σύμβασης - που θα μπορούσε να οδηγήσει στο κλείσιμο 18 αμερικανικών εγκαταστάσεων, σύμφωνα με το CNBC.
Την Τρίτη, ο επικεφαλής της United Auto Workers, Shawn Fain, δήλωσε ότι θα προχωρήσουν σε πρόσθετες απεργίες στις εγκαταστάσεις παραγωγής των General Motors, Ford Motor και Stellantis NV.
Αυτή η κίνηση εξαρτάται από το ότι οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ανταποκρίνονται σωστά στις απαιτήσεις του σωματείου για νέα τετραετή σύμβαση εργασίας για τα 146.000 μέλη του.
Το συνδικάτο είπε ότι η Ford, η General Motors και ο Stellantis «απέτυχαν να θέσουν στο τραπέζι δίκαιες προσφορές συμβολαίων».
www.bankingnews.gr
Όπως ανέφερε το ανέφερε το ABC Detroit, η Ford αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λόγω της συνεχιζόμενης απεργίας, με αποτέλεσμα να απολύσει 600 εργαζομένους στο τμήμα κατασκευής αμαξωμάτων του εργοστασίου συναρμολόγησης του Μίτσιγκαν.
Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της, «το σύστημα παραγωγής μας είναι πολύ διασυνδεδεμένο, πράγμα που σημαίνει ότι η στοχευμένη στρατηγική απεργίας του UAW θα έχει αρνητικά αποτελέσματα για εγκαταστάσεις που δεν στοχεύουν άμεσα σε στάση εργασίας.
Σε αυτήν την περίπτωση, η απεργία στα τμήματα τελικής συναρμολόγησης και βαφής του εργοστασίου συναρμολόγησης του Μίτσιγκαν επηρέασε άμεσα τις λειτουργίες σε άλλα μέρη της εγκατάστασης».
"Περίπου 600 εργαζόμενοι στο τμήμα κατασκευής αμαξώματος του εργοστασίου συναρμολόγησης του Μίτσιγκαν και στην περιοχή νότιας υποσυναρμολόγησης ενσωματωμένης σφράγισης ειδοποιήθηκαν να μην παρουσιαστούν στην εργασία τους στις 15 Σεπτεμβρίου.
Αυτό δεν είναι λουκέτο.
Αυτή η απόλυση είναι συνέπεια της απεργίας στο τελικό εργοστάσιο συναρμολόγησης του Μίτσιγκαν, επειδή τα εξαρτήματα που κατασκεύασαν αυτοί οι 600 εργαζόμενοι χρησιμοποιούν υλικά που πρέπει να είναι ηλεκτρονικά επικαλυμμένα για προστασία.
Η ηλεκτρονική επίστρωση ολοκληρώνεται στο τμήμα βαφής, που βρίσκεται σε απεργία», συνέχισε.
Οι απεργίες της United Auto Workers
Τα μεσάνυχτα της περασμένης Παρασκευής, οι United Auto Workers ξεκίνησαν την απεργία τους, εστιάζοντας τις αρχικές προσπάθειές τους σε τρεις εγκαταστάσεις—το εργοστάσιο συναρμολόγησης της Ford στο Michigan στο Wayne, το Toledo Assembly Complex της Stellantis στο Τολέδο και ένα εργοστάσιο της General Motors στο Μιζούρι.
Η Stellantis σε μια πρόσφατη διαπραγματευτική κίνηση με το σωματείο United Auto Workers, υπέβαλε πρόταση σύμβασης - που θα μπορούσε να οδηγήσει στο κλείσιμο 18 αμερικανικών εγκαταστάσεων, σύμφωνα με το CNBC.
Την Τρίτη, ο επικεφαλής της United Auto Workers, Shawn Fain, δήλωσε ότι θα προχωρήσουν σε πρόσθετες απεργίες στις εγκαταστάσεις παραγωγής των General Motors, Ford Motor και Stellantis NV.
Αυτή η κίνηση εξαρτάται από το ότι οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ανταποκρίνονται σωστά στις απαιτήσεις του σωματείου για νέα τετραετή σύμβαση εργασίας για τα 146.000 μέλη του.
Το συνδικάτο είπε ότι η Ford, η General Motors και ο Stellantis «απέτυχαν να θέσουν στο τραπέζι δίκαιες προσφορές συμβολαίων».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών