Με ένα φιλόδοξο σχέδιο κατά της κλιματικής αλλαγής ο Γάλλος πρόεδρος Emmanuel Macron προτίθεται για να προετοιμάσει τη Γαλλία για την επόμενη μέρα
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο βρίσκεται στο επίκεντρο των σχεδίων του Γάλλου προέδρου, Emmanuel Macron, για την ανοικοδόμηση μιας «οικολογίας αλά γαλλικά», όπως την παρουσίασε χθες, ενώπιον των υπουργών του.
«Αγαπάμε το αυτοκίνητο, και εγώ το λατρεύω» είπε.
«Το θέμα είναι πως θα πεισθούν τα νοικοκυριά να εγκαταλείψουν τα παλιά τους θερμικά αυτοκίνητα και να στραφούν στα υβριδικά και κυρίως τα ηλεκτρικά».
«Η στροφή θα πρέπει να γίνει με ευφυή τρόπο» πρόσθεσε, δηλαδή «να μην εξαρτώμαστε πλέον από τις εισαγωγές από Κίνα και Αμερική, αλλά να παράγουμε οχήματα και μπαταρίες στο σπίτι μας».
Μίλησε για «επαναβιομηχανοποίηση της Γαλλίας μέσω της Οικολογίας», και σαν πρώτο στοιχείο ανήγγειλε τη δημιουργία τεσσάρων εργοστασίων για μπαταρίες, που είναι σε εξέλιξη.
Leasing... αλα γαλλικά
Η άλλη αναζήτηση, αφορά στα μέσα βοήθειας των χαμηλόμισθων για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Ο Emmanuel Macron πρότεινε να αντιμετωπισθεί, μέσω ενός συστήματος χρονομίσθωσης γνωστής ως leasing, με 100 ευρώ το μήνα.
Η σύμβαση γίνεται για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα και στο τέλος ο ενοικιαστής μπορεί να διαλέξει εάν θα αγοράσει το όχημα ή όχι.
Στο «leasing - αλά γαλλικά» υπάρχει μια σημαντική δέσμευση: Ισχύει μόνο για τα γαλλικά ή ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.
Τα πρώτα μοντέλα θα είναι έτοιμα αρχές του 2024.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις, το 2030 το 15% των αυτοκινήτων στη Γαλλία αναμένεται να είναι ηλεκτρικά.
Ο Emmanuel Macron ανέβαλε εκ νέου το κλείσιμο των δύο τελευταίων σταθμών ηλεκτροπαραγωγής με καύση άνθρακα, που προβλεπόταν για το 2022.
Ο νέος στόχος είναι να γίνεται πλέον η καύση με βιομάζα, μετατροπή που υπόσχεται να ολοκληρώσει πριν το 2027.
www.bankingnews.gr
«Αγαπάμε το αυτοκίνητο, και εγώ το λατρεύω» είπε.
«Το θέμα είναι πως θα πεισθούν τα νοικοκυριά να εγκαταλείψουν τα παλιά τους θερμικά αυτοκίνητα και να στραφούν στα υβριδικά και κυρίως τα ηλεκτρικά».
«Η στροφή θα πρέπει να γίνει με ευφυή τρόπο» πρόσθεσε, δηλαδή «να μην εξαρτώμαστε πλέον από τις εισαγωγές από Κίνα και Αμερική, αλλά να παράγουμε οχήματα και μπαταρίες στο σπίτι μας».
Μίλησε για «επαναβιομηχανοποίηση της Γαλλίας μέσω της Οικολογίας», και σαν πρώτο στοιχείο ανήγγειλε τη δημιουργία τεσσάρων εργοστασίων για μπαταρίες, που είναι σε εξέλιξη.
Leasing... αλα γαλλικά
Η άλλη αναζήτηση, αφορά στα μέσα βοήθειας των χαμηλόμισθων για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Ο Emmanuel Macron πρότεινε να αντιμετωπισθεί, μέσω ενός συστήματος χρονομίσθωσης γνωστής ως leasing, με 100 ευρώ το μήνα.
Η σύμβαση γίνεται για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα και στο τέλος ο ενοικιαστής μπορεί να διαλέξει εάν θα αγοράσει το όχημα ή όχι.
Στο «leasing - αλά γαλλικά» υπάρχει μια σημαντική δέσμευση: Ισχύει μόνο για τα γαλλικά ή ευρωπαϊκά αυτοκίνητα.
Τα πρώτα μοντέλα θα είναι έτοιμα αρχές του 2024.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις, το 2030 το 15% των αυτοκινήτων στη Γαλλία αναμένεται να είναι ηλεκτρικά.
Ο Emmanuel Macron ανέβαλε εκ νέου το κλείσιμο των δύο τελευταίων σταθμών ηλεκτροπαραγωγής με καύση άνθρακα, που προβλεπόταν για το 2022.
Ο νέος στόχος είναι να γίνεται πλέον η καύση με βιομάζα, μετατροπή που υπόσχεται να ολοκληρώσει πριν το 2027.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών