Οι πελάτες που έχουν ήδη συμβόλαιο μπορούν να επιλέξουν το νέο τιμολόγιο αλλά θα χρειάζεται δικό τους αίτημα
Υπό το φόβο του νέου πράσινου τιμολογίου που νομοθέτησε το υπουργείο ενέργειας, οι εταιρείες προμήθειας δίνουν μάχη να κρατήσουν το πελατολόγιό τους μακριά από αυτό. Ο λόγος είναι τα μικρά περιθώρια κέρδους που θα έχει και ο κίνδυνος, που δημιουργείται για τα κέρδη τους αν μεγάλο μέρος του πελατολογίου τους καταλήξει εκεί.
Γι' αυτό ήδη έχουν ξεκινήσει ένα μαραθώνιο τηλεφωνημάτων στους πελάτες τους, που τα συμβόλαιά τους είναι στη λήξη τους ή έχουν λήξει, για να τα ανανεώσουν με ένα από τα υπάρχοντα σήμερα τιμολόγια. Αν οι καταναλωτές είναι χωρίς συμβόλαιο στο τέλος του έτους, τότε από 1/1/2024 αυτομάτως θα ενταχθούν στο πράσινο τιμολόγιο Σκυλακάκη. Αυτό σημαίνει ότι όσο μειώνονται οι πελάτες χωρίς συμβόλαιο στα τέλη του χρόνου… τόσο αυξάνονται τα κέρδη του επόμενου έτους.
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Γι' αυτό ήδη έχουν ξεκινήσει ένα μαραθώνιο τηλεφωνημάτων στους πελάτες τους, που τα συμβόλαιά τους είναι στη λήξη τους ή έχουν λήξει, για να τα ανανεώσουν με ένα από τα υπάρχοντα σήμερα τιμολόγια. Αν οι καταναλωτές είναι χωρίς συμβόλαιο στο τέλος του έτους, τότε από 1/1/2024 αυτομάτως θα ενταχθούν στο πράσινο τιμολόγιο Σκυλακάκη. Αυτό σημαίνει ότι όσο μειώνονται οι πελάτες χωρίς συμβόλαιο στα τέλη του χρόνου… τόσο αυξάνονται τα κέρδη του επόμενου έτους.
Διαβάστε περισσότερα στο www.worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών