Τελευταία Νέα
Διεθνή

AN 124 -100: Απογειώθηκε ο ρωσικός κόνδορας που έχει μέσα του… 3 μαχητικά αεροσκάφη Su - 25 και 880 στρατιώτες

AN 124 -100: Απογειώθηκε ο ρωσικός κόνδορας που έχει μέσα του… 3 μαχητικά αεροσκάφη Su - 25 και 880 στρατιώτες
Ένα AN-124 μπορεί να μεταφέρει 880 στρατιώτες με πλήρη εξοπλισμό
Σχετικά Άρθρα
Η Ρωσία είναι έτοιμη για την ευρεία χρήση των βαρέων στρατιωτικών μεταγωγικών αεροσκαφών, An-124-100 Ruslan ενώ ήδη πραγματοποίησε τις πρώτες ασκήσεις με τους λεγόμενους ρωσικούς κόνδορες.
Στόχος των ασκήσεων ήταν να ελεγχθεί η ετοιμότητά τους να μεταφέρουν ταυτόχρονα στρατιωτικό προσωπικό με όπλα και εξοπλισμό σε μεγάλες αποστάσεις.
Για πρώτη φορά, επτά An-124-100 Ruslan απογειώθηκαν ταυτόχρονα.
Το 2021, 6 αεροσκάφη συμμετείχαν σε παρόμοιες ασκήσεις.
Η συνολική απόσταση της πτήσης τους ήταν πάνω από 1.000 χιλιόμετρα.
Οι πτήσεις πραγματοποιήθηκαν σε υψόμετρο άνω των 4.000 μέτρων.
Η μέση ταχύτητα του αεροσκάφους είναι 500 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Κατά τη διάρκεια των πτήσεων, τα πληρώματα του βαρέως μεταγωγικού αεροσκάφους AN-124-100 Ruslan κλήθηκαν να επιχειρήσουν σε πολεμικές συνθήκες με απογειώσεις και προσγειώσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Σε δύσκολες καιρικές συνθήκες

Οι πτήσεις πραγματοποιήθηκαν σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, όπως βροχή, χαμηλή νέφωση και δυνατός άνεμος.
Το AN-124-100 Ruslan είναι ένα μεταγωγικό αεροσκάφος με χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου 120 τόνων.
Ένα AN-124 μπορεί να μεταφέρει 880 στρατιώτες με πλήρη εξοπλισμό.
Οι Ρωσικές Αεροδιαστημικές Δυνάμεις διαθέτουν επί του παρόντος 22 αεροσκάφη An-124-100 Ruslan σε υπηρεσία, συμπεριλαμβανομένων 16 στο 566ο Σύνταγμα Αεροπορίας Στρατιωτικών Μεταφορών και 8 ακόμη στο 224ο πτητικό απόσπασμα, που ανήκει στο υπουργείο Άμυνας.

an_1.jpg
Ο ρωσικός…κόνδορας

Οι πτήσεις πραγματοποιήθηκαν υπό την ηγεσία του Διοικητή Στρατιωτικών Μεταφορών της Αεροπορίας, Αντιστράτηγου Vladimir Benediktov.
«Σήμερα, έχουμε την πολυτέλεια να διεξάγουμε ασκήσεις με μια τέτοια σύνθεση, με μέρος των δυνάμεων των νεοσύστατων πληρωμάτων, χωρίς να αποσπάμε την προσοχή των πληρωμάτων που έχουν ήδη μεγάλη εμπειρία από την εκτέλεση των καθηκόντων τους», είπε.
Το An-124-100, γνωστό με το Νατοϊκό του όνομα Condor, είναι ένα τεράστιο αεροσκάφος μεταφοράς φορτίου που σχεδιάστηκε από την Antonov ASTC με έδρα το Κίεβο της Ουκρανίας.
Κατασκευασμένος από την Aviant State Aviation Plant στο Κίεβο και την Aviastar στο Ulyanovsk της Ρωσίας, αυτός ο τετρακινητήριος γίγαντας έχει γίνει κρίσιμο πλεονέκτημα για τις στρατιωτικές δυνατότητες της Ρωσίας λόγω της σημαντικής ικανότητας μεταφοράς φορτίου και της εκτεταμένης εμβέλειας.
Μεταξύ άλλων στρατιωτικών μεταφορικών αεροσκαφών, η Ρωσική Πολεμική Αεροπορία διαθέτει περισσότερα από 100 Il-76.
an2.jpg


Η Ρωσία μπορεί να μεταφέρει 20.000 στρατιώτες σε 6 ώρες στην Ουκρανία

Με τη σειρά του, ένα IL-76 μπορεί να μεταφέρει περίπου 145 στρατιωτικούς με πλήρη εξοπλισμό.
Έτσι, ο ρωσικός στρατός μπορεί εύκολα να αναπτύξει μια δύναμη 20.000 στρατιωτών σε αεροδρόμια στις δυτικές ρωσικές περιοχές εντός 8-12 ωρών, λαμβάνοντας υπόψη τον χρόνο φόρτωσης και εκφόρτωσης.
Από εκεί, μια ομάδα χιλιάδων στρατιωτικών μπορεί να μεταφερθεί προς οποιαδήποτε κατεύθυνση στην πρώτη γραμμή της Ουκρανίας εντός 6-8 ωρών.
Αυτή η μεγάλης κλίμακας άσκηση είναι ένα άλλο μήνυμα ότι ο ρωσικός στρατός έχει πάντα ένα ατού για να αιφνιδιάσει τους Ουκρανούς.
Μια τέτοια ταχύτητα ανάπτυξης νέων δυνάμεων και εξοπλισμού σε μια απροσδόκητη περιοχή του μετώπου μπορεί να εξασφαλίσει μια ταχεία συντριβή της ουκρανικής άμυνας.
Σήμερα, οποιαδήποτε μαζική κίνηση στρατευμάτων παρακολουθείται εύκολα από δορυφόρους από όλα τα μέρη της σύγκρουσης.
Ως εκ τούτου, η δυνατότητα μεταφοράς προσωπικού και εξοπλισμού σε σύντομο χρονικό διάστημα είναι στρατηγικής σημασίας.
Παρά την «υποστήριξη» από την αναγνώριση του ΝΑΤΟ, οι ένοπλες δυνάμεις της Ουκρανίας θα χρειαστούν πολύ περισσότερο χρόνο για να προετοιμαστούν για αντίποινα και να μεταφέρουν τυχόν ενισχύσεις στην περιοχή της ρωσικής επανάστασης.
an3.JPG


Στρατηγική η σημασία του


Η ευρεία χρήση αυτών των αεροσκαφών υπογραμμίζει τη σημασία τους για την υποστήριξη των στρατηγικών δυνατοτήτων αερομεταφοράς της Ρωσίας, ιδιαίτερα για τη μεταφορά βαρέων και υπερμεγέθων φορτίων σε μεγάλες αποστάσεις.
Η προέλευση του An-124 χρονολογείται από τα τέλη της δεκαετίας του 1970, όταν το Antonov Design Bureau στο Κίεβο της Ουκρανίας, το ανέπτυξε για να καλύψει τις ανάγκες της Σοβιετικής Πολεμικής Αεροπορίας για ένα υπερβαρύ μεταφορικό αεροσκάφος.
Η σχεδίαση ξεπέρασε το αντίστοιχο των ΗΠΑ, το Lockheed C-5 Galaxy, προσφέροντας ανώτερη απόδοση πτήσης και μεταφοράς φορτίου.
Το αρχικό σχέδιο που προτάθηκε από τον Oleg Antonov το 1972 υπέστη σημαντικές τροποποιήσεις και εξελίχθηκε σε μια μηχανή με τζετ που έμοιαζε με το C-5.
Δανειζόμενο σχεδιαστικά στοιχεία, όπως η μύτη με στροφείς προς τα πάνω και ο «γονατιστός» εξοπλισμός προσγείωσης για αποτελεσματική φόρτωση, το An-124 διαθέτει τεχνολογίες τοσύστημα ελέγχου πτήσης fly-by-wire.
an4.JPG

Εξοπλισμένο με στροβιλοανεμιστήρες Ivchenko-Progress D-18T, το An-124 αντιπροσώπευε ένα τεχνολογικό άλμα προς τα εμπρός για τη Σοβιετική Ένωση όσον αφορά τις δυνατότητες ανύψωσης βαρέων φορτίων.
Το μεγάλο κύτος του Antonov An-124-100 Ruslan έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί αποτελεσματικά διάφορους στρατιωτικούς εξοπλισμούς.
Μπορεί να μεταφέρει έως και τέσσερα ελικόπτερα, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων Mi-24/28, Ka-52 ή Mi-8.
Εναλλακτικά μπορεί να φιλοξενήσει έως και τρία επιθετικά αεροσκάφη Sukhoi Su-25, μαχητικά αεροσκάφη Su-27/30/35 ή μαχητικά MiG-29.
Τον Οκτώβριο του 2023, ο Ρώσος υπουργός Άμυνας Sergey Shoigu επιβεβαίωσε τα σχέδια για αναβάθμιση του στόλου AN-124, σκοπεύοντας να αυξήσει τον στόλο των εν λόγω αεροσκαφών μεγάλης εμβέλειας έως το 2025.
Οι συνεχιζόμενες προσπάθειες αναβάθμισης αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση να διασφαλιστεί ότι το An-124 παραμένει ένα τρομερό πλεονέκτημα στο απόθεμα στρατιωτικής αεροπορίας της Ρωσίας.
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης