Τελευταία Νέα
Διεθνή

Αναξιόπιστα, ακριβά και με μηδενική μεταπωλητική αξία τα ηλεκτρικά οχήματα - Ένας μύθος καταρρέει

Αναξιόπιστα, ακριβά και με μηδενική μεταπωλητική αξία τα ηλεκτρικά οχήματα - Ένας μύθος καταρρέει
Υπάρχει έλλειψη ζήτησης για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα, γεγονός που αποτελεί εμπόδιο στη συνολική αφήγηση του κόστους ιδιοκτησίας.
Κάποιοι το είδαν να έρχεται από χιλιόμετρα μακριά, ενώ άλλοι έπρεπε να περιμένουν στην άκρη του δρόμου πριν καταλάβουν τι συνέβη με την... πτώση των ηλεκτρικών οχημάτων.
Στις πρώτες μέρες της προώθησης των ηλεκτρικών οχημάτων που θα αντικαθιστούσαν όσα κινούνται με φυσικό αέριο, ήταν οι καινοτομίες που χρησιμοποιήθηκαν για διάκριση των αρετών των ηλεκτρικών.
Καθώς η προώθηση ανέβαινε γρήγορα, εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο ακολουθούσαν την διαφήμιση, πρόθυμα ή απρόθυμα, καθώς φαινόταν ότι το μέλλον των EV ήταν αναπόφευκτο.

Τώρα που η αγορά έχει ωριμάσει, οι προκλήσεις είναι εμφανείς:


Τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αναξιόπιστα.

Η επισκευή τους είναι ακριβή. 
Η υποδομή για την τροφοδοσία τους είναι ανεπαρκής επίσης, παρόλο που αποτελούν μόνο ένα μικρό ποσοστό αυτού που κυκλοφορεί στο δρόμο.
Πίσω από όλα αυτά τα οδοφράγματα κρύβεται μια υποβόσκουσα πραγματικότητα:
Πολύ λιγότεροι άνθρωποι εντάσσονται στο βαγόνι που υποστηρίζει την κλιματική αλλαγή, όπως θέλουν οι πολιτικοί, από ό,τι ήλπιζαν οι δυνάμεις.
Η αναγκαστική τροφοδότησή μας μέσω κανονισμών, κινήτρων και μαζικών εκστρατειών εκφοβισμού ESG απέτυχε παταγωδώς.

Πεθαίνει η «Επανάσταση των Ηλεκτρικών Οχημάτων»;


Όχι.
Ήταν νεκρή πριν φτάσει στο σήμερα.

Η Audi ενώνεται με τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες στη μείωση της παραγωγής EV.
Από την πλευρά του λιανικού εμπορίου, οι αντιπρόσωποι της Ford υποχωρούν ακόμη και στο να προσφέρουν EV.
Αναφορές για επερχόμενες προκλήσεις για τους οδηγούς EV κάνουν τον κύκλο των Χριστουγέννων.
Αυτό δεν είναι το μέλλον που υποσχέθηκαν οι οπαδοί της κλιματικής αλλαγής και επηρεάζει την πίστη στο κίνημα.

Υπάρχει και
χειρότερο: Έλλειψη ενθουσιασμού για μεταχειρισμένα EV.

Τα οχήματα με σταθερή ισχύ απολαμβάνουν δημοτικότητα σε όλα τα στάδια της ζωής τους.
Πουλάνε καλά όταν αγοράζονται ή μισθώνονται καινούργια.
Στη συνέχεια, πωλούνται καλά ως πιστοποιημένα μεταχειρισμένα ή απλά παλιά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Μερικά, συγκεκριμένα φορτηγά, απολαμβάνουν εκτεταμένη χρησιμότητα καθώς οι ιδιοκτήτες καταβάλλουν χρήματα και προσπάθεια για να τα κρατήσουν στους δρόμους για δεκαετίες.
Με τα EVs, κανένα από αυτά τα σενάρια δεν εκτυλίσσεται.
Τα αποτελέσματα ήταν προβλέψιμα καθώς τα νεκροταφεία EV άρχισαν να εμφανίζονται σε όλο τον δυτικό κόσμο.
Εδώ είναι το άρθρο που δημιουργήθηκε από αναφορές εταιρικών μέσων ενημέρωσης από το Discern Reporter…
Η ζήτηση για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα είναι ακόμη χαμηλότερη από ό,τι για καινούργια

Η μετάβαση από τα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης αντιμετωπίζει μια νέα πρόκληση: την απροθυμία των αγοραστών να αγοράσουν μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα (EV), υπονομεύοντας έτσι την αγορά τόσο για νέα όσο και για μεταχειρισμένα EV.

Στην αγορά μεταχειρισμένων 1,2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, οι τιμές για αυτοκίνητα με μπαταρίες μειώνονται ταχύτερα από τα αντίστοιχα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αρκετοί παράγοντες συμβάλλουν σε αυτήν την τάση, συμπεριλαμβανομένης της απουσίας επιδοτήσεων, μιας προσέγγισης αναμονής για καλύτερη τεχνολογία και των συνεχιζόμενων ελλείψεων στις υποδομές.
Ο έντονος ανταγωνισμός, που τροφοδοτείται από την Tesla Inc. και τα κινεζικά μοντέλα, έχει προκαλέσει πόλεμο τιμών, επηρεάζοντας εξίσου τις αξίες καινούργιων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, θέτοντας έτσι σε κίνδυνο τα κέρδη για εταιρείες όπως η Volkswagen AG και η Stellantis NV.
Καθώς η πλειονότητα των νέων οχημάτων στην Ευρώπη είναι μισθωμένα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι έμποροι αντιμετωπίζουν κατακόρυφη πτώση των αποτιμήσεων, οδηγώντας σε αυξημένο κόστος δανεισμού για την ανάκτηση των ζημιών.
Αυτή η στρατηγική, με τη σειρά της, μειώνει τη ζήτηση στις ευρωπαϊκές αγορές που ήταν στην πρώτη γραμμή της στροφής από τα οχήματα που κινούνται με ορυκτά καύσιμα.
Σε απάντηση στη μείωση των αξιών μεταπώλησης, οι μεγάλοι αγοραστές νέων αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων εταιρειών ενοικίασης όπως η Sixt SE, μειώνουν την υιοθέτηση των EV.
Οι προκλήσεις αναμένεται να κλιμακωθούν το επόμενο έτος, όταν πολλά από τα 1,2 εκατομμύρια EV που πωλήθηκαν στην Ευρώπη το 2021, στο πλαίσιο τριετών συμβάσεων μίσθωσης, εισέλθουν στην αγορά μεταχειρισμένων. Ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες αντιμετωπίζουν αυτό το ζήτημα θα είναι ζωτικής σημασίας για τις οικονομικές τους επιδόσεις, την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και τον ευρύτερο στόχο της απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές, ευθυγραμμίζοντας με το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης να καταργήσει σταδιακά τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων που καίνε καύσιμα έως το 2035.

Υπάρχει έλλειψη ζήτησης για μεταχειρισμένα ηλεκτρικά οχήματα, γεγονός που αποτελεί εμπόδιο στη συνολική αφήγηση του κόστους ιδιοκτησίας.


Οι εταιρείες μπορούν να εκτρέψουν τα EV σε προσφορές κινητικότητας και startups να μοιράζονται τη διαδρομή, αλλά η περιορισμένη ζήτηση από αυτές τις επιχειρήσεις παραμένει πρόκληση.

Τα αυτοκίνητα ανεπιθύμητης καύσης καταλήγουν συχνά στην Αφρική, αλλά η κακή υποδομή φόρτισης σε αυτήν την περιοχή περιορίζει την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Η κατάσταση στην Κίνα, όπου οι προσοδοφόρες επιδοτήσεις οδήγησαν σε εγκαταλειμμένα ηλεκτρικά οχήματα, χρησιμεύει ως προειδοποιητική ιστορία.
Τα πρώτα σημάδια προβλήματος εμφανίστηκαν όταν η Tesla μείωσε επιθετικά τις τιμές νωρίτερα φέτος, ξεκινώντας έναν πόλεμο τιμών που διέβρωνε την κερδοφορία για ορισμένους και επιδείνωσε τις ζημίες για άλλους.
Οι τιμές των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών ηλεκτρικών οχημάτων παρουσίασαν σημαντική πτώση, περίπου στο ένα τρίτο, το έτος έως τον Οκτώβριο, σε σύγκριση με μια μείωση μόλις 5% στη συνολική αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Στη Γερμανία, μια βασική αγορά αυτοκινήτων, η επιβράδυνση στις παραγγελίες νέων EV οδηγεί σε πλεόνασμα μεταχειρισμένων μοντέλων, επηρεάζοντας την αγορά μεταχειρισμένων.
Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα έντονη για τα ηλεκτρικά οχήματα, με περισσότερες μονάδες να παραμένουν σε παρτίδες για εκτεταμένες περιόδους, που κατηγοριοποιούνται ως «απογραφή κινδύνου».

Οι τιμές χρειάζονται ουσιαστικές μειώσεις για να προσελκύσουν πελάτες να εξετάσουν τα EV, δημιουργώντας προκλήσεις για τους αντιπροσώπους και τους κατασκευαστές.

Ο χειρισμός μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων αποτελεί μοναδική πρόκληση, καθώς δεν υπάρχουν τυποποιημένες δοκιμές για τον προσδιορισμό της ποιότητας μιας μπαταρίας, η οποία αποτελεί περίπου το 30% της αξίας ενός EV. Οι κατασκευαστές εξερευνούν νέες τεχνολογίες μπαταριών, όπως μπαταρίες στερεάς κατάστασης, για να μειώσουν το κόστος, να αυξήσουν την εμβέλεια και να διευκολύνουν την ταχύτερη φόρτιση.
Παρά την καλή απόδοση ορισμένων ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά μεταχειρισμένων, ο δισταγμός των καταναλωτών παραμένει και οι κατασκευαστές εργάζονται ενεργά σε νέες τεχνολογίες για να αντιμετωπίσουν τις ανησυχίες.
Η αβεβαιότητα γύρω από την τεχνολογία EV αναμένεται να οδηγήσει περισσότερους πελάτες προς τη μίσθωση αντί για την αγορά, επιταχύνοντας τη μετάβαση από την ιδιοκτησία στη χρήση.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης