Η βρετανική τράπεζα στρέφεται σε διαδικτυακές υπηρεσίες
Οι απολύσεις της βρετανικής τράπεζας σκοπό έχουν να περικόψουν το κόστος και να απαλύνουν τις πιέσεις στα περιθώρια κέρδους από τον ανταγωνισμό και τα υψηλά επιτόκια.
Εκπρόσωπος της Lloyds ανέφερε επίσης ότι η τράπεζα σχεδιάζει επίσης να δημιουργήσει 830 ρόλους σε μια διευρυμένη ομάδα «ανάπτυξης σχέσεων» για να κατανοήσει τους οικονομικούς στόχους των πελατών και να παρέχει υπηρεσίες σε υποκαταστήματα, βιντεοσυνεδριάσεις και μέσω τηλεφώνου.
Η Lloyds, η οποία είχε 59.354 προσωπικό στα τέλη του 2022, είπε ότι μόνο το 8% των πελατών εξακολουθούν να επιλέγουν να χρησιμοποιούν ένα υποκατάστημα αποκλειστικά για τη διαχείριση των χρημάτων τους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών