Εκτός από τους επικριτές υπάρχουν πάντως και εκείνοι που υποστηρίζουν ότι η συζήτηση για την αφίσα προσελκύει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη συμμετοχή στα θρησκευτικά δρώμενα κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας στη Σεβίλλη
Σάλος έχει ξεσπάσει στην Ισπανία με έργο τέχνης στο οποίο απεικονίζεται ο Χριστός «με θηλυπρεπή χαρακτηριστικά», όπως υποστηρίζουν όσοι εκφράζουν την οργή τους.
Αυτό που σκανδαλίζει περισσότερο είναι ότι το έργο του καλλιτέχνη Σαλουστιάνο Γκαρσία χρησιμοποιήθηκε για την αφίσα προώθησης της "Semana Santa" στη Σεβίλλη ενόψει του Πάσχα για το 2024. Πρόκειται για τη Μεγάλη Εβδομάδα που για τους Καθολικούς ξεκινά την Κυριακή 24 Μαρτίου και τελειώνει το Μεγάλο Σάββατο των Καθολικών, που φέτος θα γιορταστεί στις 30 Μαρτίου.
Ο Σαλουστιάνο Γκαρσία φιλοτέχνησε την αμφιλεγόμενη αφίσα που απεικονίζει τον Χριστό, σε φόντο κόκκινο, μετά την Ανάσταση να στέκεται ημίγυμνος με το κάτω μέρος του σώματός του να καλύπτεται από ένα λευκό πανί.
Εκφράζοντας συμπαράσταση στον Ισπανό καλλιτέχνη, το Συμβούλιο Αδελφοτήτων και Συντεχνιών που διοργανώνει τις βασικές εκδηλώσεις της Μεγάλης Εβδομάδας του Πάσχα στη Σεβίλλη υποστηρίζει ότι δείχνει "τη λαμπερή πλευρά της Μεγάλης Εβδομάδας" με το "αγνό ύφος αυτού του διάσημου ζωγράφου".
Ο Ισπανός καλλιτέχνης χρησιμοποίησε ως μοντέλο για το έργο του τον γιο του, Οράσιο.
Ο καλλιτέχνης Σαλουστιάνο Γκαρσία δέχεται έντονες επικρίσεις από υπερσυντηρητικούς, πιστούς Καθολικούς για το έργο του.
Ο Χαβιέρ Ναβάρο του ακροδεξιού κόμματος "Vox" έσπευσε να αποδοκιμάσει κι αυτός με τη σειρά του το έργο του καλλιτέχνη Γκαρσία γράφοντας σε ανάρτησή του στο "X" (πρώην Twitter) ότι η αφίσα "προσπάθησε να προκαλέσει" κι ότι δεν προωθεί τον στόχο "να ενθαρρύνει τους πιστούς να συμμετάσχουν στη Μεγάλη Εβδομάδα στη Σεβίλλη".
Ένας χρήστης των κοινωνικών δικτύων έγραψε ότι "η απεικόνιση του Χριστού αν δεν είναι να δείχνεις τι υπέφερε και τον θάνατο και την ανάστασή του, τότε είναι έργο του ίδιου του διαβόλου. Αυτό το έργο αλλοιώνει το μήνυμα της θυσίας του Ιησού για εμάς. Οι Καθολικοί προσβάλλονται με αυτό το είδος τέχνης, είναι βδέλυγμα. Θα κάνω αναφορά ότι πρόκειται για έργο μίσους".
Εκείνος απαντά ότι δεν υπήρχε πρόθεση να αναδειχθεί η "σεξουλικότητα" του Χριστού ενώ σχολιάζει ότι "θα πρέπει να είναι τρελλοί για να το βλέπουν έτσι".
Εκτός από τους επικριτές υπάρχουν πάντως και εκείνοι που υποστηρίζουν ότι η συζήτηση για την αφίσα προσελκύει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη συμμετοχή στα θρησκευτικά δρώμενα κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας στη Σεβίλλη που είναι από τα σημαντικότερα κέντρα της Καθολικής Εκκλησίας στην Ισπανία.
Ο Χουάν Εσπάντας, ηγέτης του κυβερνώντος Σοσιαλιστικού Κόμματος της Ισπανίας στην περιοχή της νότιας Ανδαλουσίας, στηρίζει τον Ισπανό καλλιτέχνη και καταγγέλει τις "εκφράσεις ομοφοβίας και μίσους" που εκφράζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λέγοντας ότι συνδύασε την "παράδοση και τον εκσυγχρονισμό".
www.bankingnews.gr
Αυτό που σκανδαλίζει περισσότερο είναι ότι το έργο του καλλιτέχνη Σαλουστιάνο Γκαρσία χρησιμοποιήθηκε για την αφίσα προώθησης της "Semana Santa" στη Σεβίλλη ενόψει του Πάσχα για το 2024. Πρόκειται για τη Μεγάλη Εβδομάδα που για τους Καθολικούς ξεκινά την Κυριακή 24 Μαρτίου και τελειώνει το Μεγάλο Σάββατο των Καθολικών, που φέτος θα γιορταστεί στις 30 Μαρτίου.
Ο Σαλουστιάνο Γκαρσία φιλοτέχνησε την αμφιλεγόμενη αφίσα που απεικονίζει τον Χριστό, σε φόντο κόκκινο, μετά την Ανάσταση να στέκεται ημίγυμνος με το κάτω μέρος του σώματός του να καλύπτεται από ένα λευκό πανί.
Εκφράζοντας συμπαράσταση στον Ισπανό καλλιτέχνη, το Συμβούλιο Αδελφοτήτων και Συντεχνιών που διοργανώνει τις βασικές εκδηλώσεις της Μεγάλης Εβδομάδας του Πάσχα στη Σεβίλλη υποστηρίζει ότι δείχνει "τη λαμπερή πλευρά της Μεγάλης Εβδομάδας" με το "αγνό ύφος αυτού του διάσημου ζωγράφου".
Ο Ισπανός καλλιτέχνης χρησιμοποίησε ως μοντέλο για το έργο του τον γιο του, Οράσιο.
Ο καλλιτέχνης Σαλουστιάνο Γκαρσία δέχεται έντονες επικρίσεις από υπερσυντηρητικούς, πιστούς Καθολικούς για το έργο του.
Ο Χαβιέρ Ναβάρο του ακροδεξιού κόμματος "Vox" έσπευσε να αποδοκιμάσει κι αυτός με τη σειρά του το έργο του καλλιτέχνη Γκαρσία γράφοντας σε ανάρτησή του στο "X" (πρώην Twitter) ότι η αφίσα "προσπάθησε να προκαλέσει" κι ότι δεν προωθεί τον στόχο "να ενθαρρύνει τους πιστούς να συμμετάσχουν στη Μεγάλη Εβδομάδα στη Σεβίλλη".
Ένας χρήστης των κοινωνικών δικτύων έγραψε ότι "η απεικόνιση του Χριστού αν δεν είναι να δείχνεις τι υπέφερε και τον θάνατο και την ανάστασή του, τότε είναι έργο του ίδιου του διαβόλου. Αυτό το έργο αλλοιώνει το μήνυμα της θυσίας του Ιησού για εμάς. Οι Καθολικοί προσβάλλονται με αυτό το είδος τέχνης, είναι βδέλυγμα. Θα κάνω αναφορά ότι πρόκειται για έργο μίσους".
Εκείνος απαντά ότι δεν υπήρχε πρόθεση να αναδειχθεί η "σεξουλικότητα" του Χριστού ενώ σχολιάζει ότι "θα πρέπει να είναι τρελλοί για να το βλέπουν έτσι".
Εκτός από τους επικριτές υπάρχουν πάντως και εκείνοι που υποστηρίζουν ότι η συζήτηση για την αφίσα προσελκύει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη συμμετοχή στα θρησκευτικά δρώμενα κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας στη Σεβίλλη που είναι από τα σημαντικότερα κέντρα της Καθολικής Εκκλησίας στην Ισπανία.
Ο Χουάν Εσπάντας, ηγέτης του κυβερνώντος Σοσιαλιστικού Κόμματος της Ισπανίας στην περιοχή της νότιας Ανδαλουσίας, στηρίζει τον Ισπανό καλλιτέχνη και καταγγέλει τις "εκφράσεις ομοφοβίας και μίσους" που εκφράζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λέγοντας ότι συνδύασε την "παράδοση και τον εκσυγχρονισμό".
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών