Τόνισε ότι περίπου το ήμισυ του συνόλου της ρωσικής θαλάσσιας μεταφοράς πετρελαίου διέρχεται από τη Βαλτική Θάλασσα και τα ύδατα της Δανίας
Ο Σουηδός υπουργός Εξωτερικών Tobias Billström εξέφρασε την ανησυχία του για τις ενέργειες της Ρωσίας στη Βαλτική Θάλασσα, λέγοντας ότι η Μόσχα αποτελεί απειλή περιβαλλοντικής καταστροφής χρησιμοποιώντας αναξιόπιστα δεξαμενόπλοια για τη μεταφορά πετρελαίου.
Τόνισε ότι περίπου το ήμισυ του συνόλου της ρωσικής θαλάσσιας μεταφοράς πετρελαίου διέρχεται από τη Βαλτική Θάλασσα και τα ύδατα της Δανίας.
Οι επιχειρήσεις πραγματοποιούνται συχνά με τη χρήση πλοίων που λειτουργούν υπό ασαφή ιδιοκτησία και προσπαθούν να αποφύγουν τον διεθνή έλεγχο χρησιμοποιώντας διεθνή ύδατα.
Οι πληροφορίες δημοσιεύθηκαν από τον Guardian.
Στην πρώτη του επίσκεψη στο Λονδίνο μετά την ένταξη της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ, ο Billström εξέφρασε την ανάγκη για νέους κανόνες και μηχανισμούς επιβολής για να αποτραπεί φαινομενικά μια πιθανή περιβαλλοντική καταστροφή από συγκρούσεις ή διαρροές πετρελαίου από αυτά τα δεξαμενόπλοια, πολλά από τα οποία, όπως είπε, ήταν στα πρόθυρα της ναυτικής ικανότητας.
Ο υπουργός τόνισε ότι ο στόλος, εκτός από την άμεση συμμετοχή του στην παράκαμψη των δυτικών κυρώσεων που εμποδίζουν την πρόσβαση στην ασφάλιση εάν η Ρωσία πουλάει πετρέλαιο σε τιμή πάνω από 60 δολάρια το βαρέλι, αποτελεί επίσης σημαντική απειλή για το περιβάλλον.
Ωστόσο, οι ειδικοί πιστεύουν ότι η πραγματική εισαγωγή νέων ρυθμιστικών μηχανισμών βασίζεται στην ελαχιστοποίηση της διαμετακόμισης ρωσικού πετρελαίου και στην παρεμπόδιση της πρόσβασης των ρωσικών δεξαμενόπλοιων στη Βαλτική Θάλασσα, κάτι που είναι μια προσπάθεια να ασκηθεί πίεση στη Μόσχα από τη Δύση.
www.bankingnews.gr
Τόνισε ότι περίπου το ήμισυ του συνόλου της ρωσικής θαλάσσιας μεταφοράς πετρελαίου διέρχεται από τη Βαλτική Θάλασσα και τα ύδατα της Δανίας.
Οι επιχειρήσεις πραγματοποιούνται συχνά με τη χρήση πλοίων που λειτουργούν υπό ασαφή ιδιοκτησία και προσπαθούν να αποφύγουν τον διεθνή έλεγχο χρησιμοποιώντας διεθνή ύδατα.
Οι πληροφορίες δημοσιεύθηκαν από τον Guardian.
Στην πρώτη του επίσκεψη στο Λονδίνο μετά την ένταξη της Σουηδίας στο ΝΑΤΟ, ο Billström εξέφρασε την ανάγκη για νέους κανόνες και μηχανισμούς επιβολής για να αποτραπεί φαινομενικά μια πιθανή περιβαλλοντική καταστροφή από συγκρούσεις ή διαρροές πετρελαίου από αυτά τα δεξαμενόπλοια, πολλά από τα οποία, όπως είπε, ήταν στα πρόθυρα της ναυτικής ικανότητας.
Ο υπουργός τόνισε ότι ο στόλος, εκτός από την άμεση συμμετοχή του στην παράκαμψη των δυτικών κυρώσεων που εμποδίζουν την πρόσβαση στην ασφάλιση εάν η Ρωσία πουλάει πετρέλαιο σε τιμή πάνω από 60 δολάρια το βαρέλι, αποτελεί επίσης σημαντική απειλή για το περιβάλλον.
Ωστόσο, οι ειδικοί πιστεύουν ότι η πραγματική εισαγωγή νέων ρυθμιστικών μηχανισμών βασίζεται στην ελαχιστοποίηση της διαμετακόμισης ρωσικού πετρελαίου και στην παρεμπόδιση της πρόσβασης των ρωσικών δεξαμενόπλοιων στη Βαλτική Θάλασσα, κάτι που είναι μια προσπάθεια να ασκηθεί πίεση στη Μόσχα από τη Δύση.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών