Τελευταία Νέα
Απόψεις - Άρθρα

Το ατόπημα του Βασίλη Φουρλή

Το ατόπημα του Βασίλη Φουρλή
Η διοίκηση του Ομίλου δεν είπε κουβέντα για την αλλαγή για ένα κρίσιμο πόστο της εταιρείας
Το πρώτο λάθος βήμα του Ομίλου Fourlis στη νέα εποχή με κριτήριο την επικοινωνία έγινε χθες από τον κ Βασίλη Φουρλή, όπως και για τη νέα υπεύθυνη της εταιρικής επικοινωνίας κας Ελένης Παππά.
Πριν από 24 ώρες ο κ. Φουρλής προσδιόρισε τους νέους στόχους του Ομίλου παρουσία των δημοσιογράφων αλλά με την απουσία όμως του CFO, Γιώργου Αλεβίζου, ο οποίος είχε αποχωρήσει από τον Όμιλο μία ημέρα πιο νωρίς μετά από παρουσία 25 ετών.
Η διοίκηση του Ομίλου δεν είπε κουβέντα για την αλλαγή για ένα κρίσιμο πόστο της εταιρείας με τη σχετική ανακοίνωση για τις αλλαγές έγιναν μετά από 24 ώρες.
Η σχετική ανακοίνωση του Ομίλου για την αντικατάστασή του βγήκε στον... αέρα στις 12 το μεσημέρι προς το Χρηματιστήριο Αθηνών.
Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι «Με γνώμονα την αποτελεσματική λειτουργία της Οικονομικής Διεύθυνσης του Ομίλου και στόχο την περαιτέρω υποστήριξη της αναπτυξιακής του πορείας, η Διοίκηση αποφάσισε να προχωρήσει σε οργανωτικές αλλαγές προκειμένου τα τμήματα Controlling, Planning, Accounting & Consolidation, Tax και Treasury να αποτελούν πλέον μέρος μια ενιαίας Οικονομικής Διεύθυνσης
Η FOURLIS Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι το νέο αυτό ρόλο της Οικονομικής Διευθύντριας Ομίλου (Group Finance Director), αναλαμβάνει από 22.05.2024 η κα Τέσσυ Λατσού η οποία διαθέτει πάνω από 33 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των Οικονομικών κατέχοντας ρόλους σε πολυεθνικές εταιρείες και διαφορετικά business units.

Βασικοί κανόνες…

Λοιπόν η διοίκηση ξέχασε ότι η επικοινωνία έχει βασικούς κανόνες οι οποίοι όταν καταστρατηγούνται ο συνομιλητής του έχει κάθε δικαίωμα να γίνει καχύποπτος για όλους και για όλα.
Ο νέος στρατηγικός στόχος του Ομίλου που παρουσιάστηκε στους δημοσιογράφους από τον επικεφαλής κ Βασίλη Φουρλή, ο οποίος παρέλειψε να αναφέρει τις αλλαγές και την είσοδο της κας Τέσσυ Λατσού στο νέο εταιρικό σχήμα αποτελούν απλά και βασικά μαθήματα marketing.
Ο χειρισμός της υπόθεσης είναι κακός οιωνός αρχικά για την επενδυτική κοινότητα.
Πρόκειται για λάθος επικοινωνιακό που απλά λέγεται και γράφεται ότι είναι το Α και το Β της επικοινωνίας.
Όταν αυτά λείπουν από τον Όμιλο κάποιος πρέπει να αναλάβει την ευθύνη.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης