Η αιτία της βύθισης παραμένει άγνωστη και η κινεζική MSA δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει τα αποτελέσματα οποιασδήποτε έρευνας
Ένα κινεζικό πλοίο υπεράκτιου εφοδιασμού 4.000 τόνων, το «Lianhe Qirui», βυθίστηκε στην Ανατολική Θάλασσα της Κίνας, ανακοίνωσε η China Maritime Safety Administration (MSA) στις 24 Μαΐου.
Η είδηση ήρθε την ίδια ημέρα που η Κίνα ολοκλήρωσε τη διήμερη μεγάλη -στρατιωτική άσκηση κλίμακας γύρω από την Ταϊβάν.
Σύμφωνα με το China MSA, το σκάφος βυθίστηκε κοντά στις συντεταγμένες 30 μοίρες 44,65 λεπτά βόρειου γεωγραφικού πλάτους και 122 μοίρες 31,59 λεπτά ανατολικού γεωγραφικού μήκους, κοντά στο βορειοανατολικό τμήμα του Zhoushan, Zhejiang.
Το κινεζικό "Xinde Maritime Network" ανέφερε ότι τα δεδομένα τροχιάς του δορυφορικού AIS έδειξαν ότι το ρυμουλκό κατευθυνόταν αρχικά προς το Zhoushan, στο Zhejiang.
Το πλοίο έπλεε νότια με περίπου 13 κόμβους προτού στρίψει απότομα στις 7:02 π.μ. της 24ης Μαΐου και επιβράδυνε. Στις 8:05 π.μ., το πλοίο είχε χάσει εντελώς το σήμα του συστήματος αυτόματης αναγνώρισης (AIS).
Η αιτία της βύθισης παραμένει άγνωστη και η κινεζική MSA δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει τα αποτελέσματα οποιασδήποτε έρευνας.
Ωστόσο, η χρονική στιγμή του περιστατικού, που συμπίπτει με τις στρατιωτικές ασκήσεις της Κίνας γύρω από την Ταϊβάν, έχει οδηγήσει σε διάφορα σενάρια. Παρά τη βύθιση που σημειώθηκε έξω από τη ζώνη στρατιωτικών ασκήσεων, εξετάζεται η υπόθεση να υπάρχει και διασύνδεση με το ζήτημα.
www.bankingnews.gr
Η είδηση ήρθε την ίδια ημέρα που η Κίνα ολοκλήρωσε τη διήμερη μεγάλη -στρατιωτική άσκηση κλίμακας γύρω από την Ταϊβάν.
Σύμφωνα με το China MSA, το σκάφος βυθίστηκε κοντά στις συντεταγμένες 30 μοίρες 44,65 λεπτά βόρειου γεωγραφικού πλάτους και 122 μοίρες 31,59 λεπτά ανατολικού γεωγραφικού μήκους, κοντά στο βορειοανατολικό τμήμα του Zhoushan, Zhejiang.
Το κινεζικό "Xinde Maritime Network" ανέφερε ότι τα δεδομένα τροχιάς του δορυφορικού AIS έδειξαν ότι το ρυμουλκό κατευθυνόταν αρχικά προς το Zhoushan, στο Zhejiang.
Το πλοίο έπλεε νότια με περίπου 13 κόμβους προτού στρίψει απότομα στις 7:02 π.μ. της 24ης Μαΐου και επιβράδυνε. Στις 8:05 π.μ., το πλοίο είχε χάσει εντελώς το σήμα του συστήματος αυτόματης αναγνώρισης (AIS).
Η αιτία της βύθισης παραμένει άγνωστη και η κινεζική MSA δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει τα αποτελέσματα οποιασδήποτε έρευνας.
Ωστόσο, η χρονική στιγμή του περιστατικού, που συμπίπτει με τις στρατιωτικές ασκήσεις της Κίνας γύρω από την Ταϊβάν, έχει οδηγήσει σε διάφορα σενάρια. Παρά τη βύθιση που σημειώθηκε έξω από τη ζώνη στρατιωτικών ασκήσεων, εξετάζεται η υπόθεση να υπάρχει και διασύνδεση με το ζήτημα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών