Στην 7η γενιά της η νέα M5 είναι plug-in υβριδική, τετρακίνητη με M xDrive, με V8 των 4,4 λίτρων και έχει τα 0-100 σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα.
Η παραγωγή της θα ξεκινήσει τον Ιούλιο και οι πωλήσεις της το Νοέμβριο.
Η νέα BMW M5 είναι η πρώτη plug-in υβριδική M σηματοδοτώντας την εξηλεκτρισμένη εποχή που περνά το M Division.
Όπως είναι αναμενόμενο, η νέα M5 διακρίνεται από τις υπόλοιπες εκδόσεις της Σειράς 5 χάρη στους επιθετικούς προφυλακτήρες, τα φουσκωμένα φτερά, τα έντονα μαρσπιέ, τις ζάντες που φτάνουν μέχρι και τις 21 ίντσες κ.α..
Τα λογότυπα M5 στο πίσω μέρος, κοντά στο χαρακτηριστικό “σπάσιμο” Hofmeister Knick, υπογραμμίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Ταυτόχρονα, ένα ασυνήθιστα υψηλό ποσοστό επιφανειών που είναι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος τονίζουν τις υψηλές δυναμικές επιδόσεις της νέας M5.
Το σύστημα πρόωσης M Hybrid της M5 συνδυάζει τον V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων -που αποδίδει 585 ίππους και 750 Nm ροπής-, με έναν ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων και 250 Nm.
Η στιγμιαία ροπή του ηλεκτροκινητήρα μπορεί να φτάσει τα 450 Nm (διαβάστε περισσότερα)
Η νέα BMW M5 είναι η πρώτη plug-in υβριδική M σηματοδοτώντας την εξηλεκτρισμένη εποχή που περνά το M Division.
Όπως είναι αναμενόμενο, η νέα M5 διακρίνεται από τις υπόλοιπες εκδόσεις της Σειράς 5 χάρη στους επιθετικούς προφυλακτήρες, τα φουσκωμένα φτερά, τα έντονα μαρσπιέ, τις ζάντες που φτάνουν μέχρι και τις 21 ίντσες κ.α..
Τα λογότυπα M5 στο πίσω μέρος, κοντά στο χαρακτηριστικό “σπάσιμο” Hofmeister Knick, υπογραμμίζουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Ταυτόχρονα, ένα ασυνήθιστα υψηλό ποσοστό επιφανειών που είναι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος τονίζουν τις υψηλές δυναμικές επιδόσεις της νέας M5.
Το σύστημα πρόωσης M Hybrid της M5 συνδυάζει τον V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων -που αποδίδει 585 ίππους και 750 Nm ροπής-, με έναν ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων και 250 Nm.
Η στιγμιαία ροπή του ηλεκτροκινητήρα μπορεί να φτάσει τα 450 Nm (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών