Σύσκεψη του συντονιστικού οργάνου για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κατασκευής του flyover
Στη σύσκεψη στο Διοικητήριο, παρουσία του κ. Σταϊκούρα, των δύο υφυπουργών Υποδομών και Μεταφορών, Ν. Ταχιάου και Β. Οικονόμου, του υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας - Θράκης) Κ. Γκιουλέκα, του υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη Ανδ.Νικολακόπουλου, του προέδρου της ΠΕΔΚΜ Ιγν. Καϊτεζίδη και υπηρεσιακών παραγόντων, συζητήθηκαν όλες οι παρεμβάσεις και οι πρωτοβουλίες, που αναλήφθηκαν και θα αναληφθούν στο προσεχές διάστημα, σε ό,τι αφορά την εξέλιξη των έργων στις υποδομές και στις συγκοινωνίες, οι οποίες θα διαμορφώσουν, με την ολοκλήρωση τους, τον «νέο συγκοινωνιακό χάρτη» της Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα επαναβεβαιωθηκε ότι κάθε δεκαπενθήμερο θα συνεδριάζει το συντονιστικό, ώστε να αξιολογούνται και να επικαιροποιουνται οι δράσεις και οι παρεμβάσεις.
Ο κ. Σταϊκούρας, μεταξύ άλλων, επεσήμανε ότι το «σήμερα για πρώτη φορά ακούσαμε από την ανάδοχο εταιρεία να εκφράζει την ικανοποίησή της, διότι πλέον έχουν αποδοθεί τα περισσότερα μέτωπα, οπότε το έργο μπορεί να τρέξει με ακόμη υψηλότερες ταχύτητες από αυτές που είχε σήμερα. Που, σήμερα, έχει 200 εργαζόμενους και 50 βαρέα οχήματα να υλοποιούν το έργο» πρόσθεσε.
Ο υπουργός επισήμανε ότι «τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης ενώ στο μεσοδιάστημα έγιναν προσλήψεις επιπλέον οδηγών, οπότε τα λεωφορεία, πρακτικά, στους δρόμους Θεσσαλονίκης είναι και καλύτερα και περισσότερα».
«Έχουμε δεσμευτεί και θα υλοποιηθεί απόλυτα, η λειτουργία του μετρό στη Θεσσαλονίκη, τον Νοέμβριο του 2024. 'Αρα, στο πεδίο των μέσων μαζικής μεταφοράς υλοποιούμε, εν τοις πράγμασι, τις δεσμεύσεις, που είχαμε αναλάβει πριν από κάποιους μήνες», πρόσθεσε ο κ. Σταϊκούρας.
Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο δεύτερο άξονα παρεμβάσεων, όπως συγκεκριμένες νομοθετικές πρωτοβουλίες και πολιτικές επιλογές που είχαν προταθεί στο συντονιστικό, έτσι ώστε «στο πεδίο ευθύνης του υπουργείου» να μειωθούν οι συνέπειες από την έναρξη κατασκευής του flyover. Όπως είπε, «αυτό έχει γίνει. Και διατάξεις έχουν περάσει στη Βουλή και η Εγνατία αναλαμβάνει τη λειτουργία της περιφερειακής οδού, σε εκείνο το συγκεκριμένο πεδίο».
Τέλος, αναφέρθηκε και στη διάνοιξη του δρόμου από το στρατόπεδο Καρατάσιου, για υπηρεσιακά οχήματα.
Από την πλευρά του, ο κ. Οικονόμου τόνισε ότι πρέπει όλοι να προετοιμαστούν για το νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης, που «θα αποτυπώνει τα νέα δεδομένα. Η πόλη αλλάζει, αλλάζουν τα συγκοινωνιακά δεδομένα, έχουμε το μετρό σε λίγο καιρό, άρα λοιπόν, πρέπει να προσαρμοστούμε».
Ο κ. Γκιουλέκας ανέφερε πως «άμεση προτεραιότητα είναι το ζήτημα της καθημερινότητας της πρωτεύουσας της Μακεδονίας, της Θεσσαλονίκης» και πρόσθεσε πως «καταλήξαμε σε κάποια συμπεράσματα, το πρώτο είναι αυτό που είχαμε ανακοινώσει από την πρώτη στιγμή, ότι το συντονιστικό συμβούλιο για να αποδώσει πρέπει να συνεδριάζει τακτικά, κάθε 15 μέρες. Λοιπόν, το συντονιστικό συμβούλιο της πόλης θα συνεδριάζει, όχι απλώς και μόνο για να συζητεί και να διαπιστώνει θέματα, αλλά κυρίως για να συζητήσει μέτρα. Να δούμε ποια μέτρα δεν απέδωσαν τόσο, όσο θα πρεπε, και πρέπει να ενταθούν, για να δούμε ποια μέτρα ενδεχομένως ήταν, ή δεν ήταν προς σωστή κατεύθυνση για να τα διορθώσουμε, αλλά πάντως για να μπορέσουμε τουλάχιστον από το Σεπτέμβριο να έχουμε δει μία βελτίωση στην καθημερινότητα των Θεσσαλονικέων».
«Η εντολή που έχουμε από τον πρωθυπουργό, από τον Κυριάκο Μητσοτάκη είναι να ανεβάσουμε πιο ψηλά τη Μακεδονία και τη Θράκη και ασφαλώς προτεραιότητά μας σε όλα αυτά είναι η Θεσσαλονίκη» συνέχισε και πρόσθεσε πως «αυτό θα κριθεί από το αν θα μπορέσουμε να κάνουμε κάποια πράγματα, που θα τα δουν οι συμπολίτες μας και θα μας κρίνουν από το αποτέλεσμα, όχι από τα λόγια».
Τέλος, ο κ. Νικολακόπουλος ανέφερε ότι «η αστυνομία, το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, έχει έναν ειδικό σχεδιασμό, προκειμένου να μειώσει τις συνέπειες από την κατασκευή του έργου και τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις», που περιλαμβάνει τροχονομική αστυνόμευση και βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας, με την παρουσία περισσότερων αστυνομικών.
«Η πόλη ενώνει δυνάμεις για ένα έργο, αυτό από μόνο του λέει πολλά, το έργο θα γίνει γιατί το θέλουν η πόλη και οι άνθρωποι» ανέφερε ο κ. Καϊτεζίδης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών