Στο στόχαστρο του Robby Starbuck η δημοφιλής αυτοκινητοβιομηχανία
Στο πλαίσιο του ολοκληρωτισμού που έχει επιβάλει η woke ατζέντα και τα παρακλάδια της, το κομμάτι της (ιαπωνικής) Toyota που δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ, λύγισε στις ατζέντες που καθιέρωσαν παγκοσμίως η BlackRock και η Ουάσινγκτον.
Έτσι, η αγαπητή αυτοκινητοβιομηχανία έγινε αντικείμενο χλευασμού τις τελευταλίες ώρες, ακολουθώντας τη Ford, τη Harley, τη Deer και μία σειρά από άλλες εταιρείες που σταδιακά αποκαλύπτονται.
Συγκεκριμένα, όπως έγραψε ο Robby Starbuck στο «Χ»:
• Η Toyota χρηματοδότησε ένα πρόγραμμα drag queen σε μια καλοκαιρινή κατασκήνωση για παιδιά που αναγνωρίζονται ως LGBTQ+.
• Aντιτίθεται στους νόμους που απαγορεύουν τις αλλαγές φύλου για παιδιά και χρηματοδοτεί ομάδες που εργάζονται για να κάνουν νόμιμες αλλαγές φύλου για παιδιά.
• Yποστηρίζει ανοιχτά «την πράξη της ισότητας» που θα επέτρεπε στους άνδρες να μπουν στα μπάνια των κοριτσιών, στα αθλητικά και στα αποδυτήρια.
• Xρηματοδότησε το «Time To Thrive Summit » της HRC (Human Rights Campaign όπου συνεργάστηκε με το μεγαλύτερο σωματείο εκπαιδευτικών για να προωθήσουν τη woke ιδεολογία των φύλων στα δημοτικά σχολεία.
• Προχώρησε σε δωρεά στο HRC, στο Trevor Project, στο Dallas Resource Center, στο Κέντρο LGBT του Λος Άντζελες και στο Workplace Equality Summit: όλοι οι υποστηρικτές της αλλαγής φύλου για παιδιά.
Μάλιστα, το Trevor Project διαθέτει αίθουσες συνομιλίας όπου ενήλικες έχουν πιαστεί να μιλούν σε παιδιά για σεξουαλικές αποκλίσεις, τρόπους μετάβασης, αυνανισμό και πολλά άλλα.
• Χρηματοδότησε πολλές εκδηλώσεις pride «για όλες τις ηλικίες».
• Παρέχει εκπαιδεύσεις για τα DEI (Diversity, equity, and inclusion).
• Είναι μέλος LGBT Chamber of Commerce στις ΗΠΑ.
• Προνομιακή μεταχείριση για «diverse» προμηθευτές.
• Φιλοξενεί εταιρικές εκδηλώσεις LGBTQ+.
• Δημιούργησε αυτοκίνητα με τρανς σημαία.
• Ομάδες ERG (Employee Resource Groups) χωρισμένες ανά φύλο και σεξουαλικό προσανατολισμό.
• Πλήρης δέσμευση στις πολιτικές DEI.
• Βαθμολογία 100/100 CEI από το HRC για 16 συνεχόμενα χρόνια, πράγμα που σημαίνει ότι πληρώνουν όχι μόνο για τη μετάβαση φύλου των εργαζομένων, αλλά και για αλλαγή φύλου σε παιδιά εργαζομένων σε πολιτείες όπου είναι νόμιμο.
«Για να το θέσω ήπια, η Toyota φαίνεται να έχει ξεχάσει ποιοι είναι οι βασικοί πελάτες της. Εξαρτώνται από αμερικανικές οικογένειες και ιαπωνικές οικογένειες για να αγοράσουν τα αυτοκίνητά τους. Ήρθε η ώρα να τους υπενθυμίσουμε ποιοι είναι οι πελάτες τους», σχολιάζει ο Robby Starbuck.
www.bankingnews.grIt’s time to expose Toyota.@Toyota has been one of the most trusted brands in America but they’ve gone totally woke.
— Robby Starbuck (@robbystarbuck) September 26, 2024
Here’s some of what we found:
• Toyota sponsored a drag queen program at a summer camp for kids identifying as LGBTQ+.
• Toyota opposes laws that ban sex… pic.twitter.com/bmcWPftjT4
Σχόλια αναγνωστών