H ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει δύσκολες προκλήσεις
Ο Όμιλος Volkswagen ανακοίνωσε την Παρασκευή μείωση 7% στις παγκόσμιες παραδόσεις αυτοκινήτων για το γ' τρίμηνο του 2024, άλλο ένα σημάδι πως η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει δύσκολες προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της αδύναμης ζήτησης από την Κίνα και του υψηλού κόστους παραγωγής στην πατρίδα της.
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επίσης να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις ενός ενδεχόμενου εμπορικού πολέμου μεταξύ του Πεκίνου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς η ΕΕ προωθεί τους εισαγωγικούς δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, που επιβλήθηκαν λόγω υποτιθέμενων επιδοτήσεων, σημειώνει το Reuters.
Οι παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων υποχώρησαν κατά 9,8% σε ετήσια βάση, ανερχόμενες σε 189.400 μονάδες το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Βαρίδι η Κίνα
www.bankingnews.gr
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επίσης να αντιμετωπίσουν τις επιπτώσεις ενός ενδεχόμενου εμπορικού πολέμου μεταξύ του Πεκίνου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς η ΕΕ προωθεί τους εισαγωγικούς δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, που επιβλήθηκαν λόγω υποτιθέμενων επιδοτήσεων, σημειώνει το Reuters.
Οι παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων υποχώρησαν κατά 9,8% σε ετήσια βάση, ανερχόμενες σε 189.400 μονάδες το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Βαρίδι η Κίνα
Η πτώση οφείλεται στις παραδόσεις στην Κίνα που σημείωσαν βουτιά 15% και στις παραδόσεις στην υπόλοιπη περιοχή Ασίας-Ειρηνικού που σημείωσαν πτώση 23,4%.
Οι παραδόσεις στη Δυτική Ευρώπη υποχώρησαν 7%.
Η VW, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, βρίσκεται σε μια σημαντική καμπή, καθώς εξετάζει για πρώτη φορά το κλείσιμο γερμανικών εργοστασίων λόγω της αδύναμης ευρωπαϊκής ζήτησης, του ανταγωνισμού από την Κίνα, των προκλήσεων που παρουσιάζει η ηλεκτροκίνηση των οχημάτων και του υψηλού κόστους στη Γερμανία.
«Μια καλύτερη βάση κόστους, ιδιαίτερα στη Γερμανία, είναι απαραίτητη για να παραμείνουμε επιτυχημένοι σε αυτό το περιβάλλον στο μέλλον», δήλωσε το μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της VW Marco Schubert.
Οι παραδόσεις στη Δυτική Ευρώπη υποχώρησαν 7%.
Η VW, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, βρίσκεται σε μια σημαντική καμπή, καθώς εξετάζει για πρώτη φορά το κλείσιμο γερμανικών εργοστασίων λόγω της αδύναμης ευρωπαϊκής ζήτησης, του ανταγωνισμού από την Κίνα, των προκλήσεων που παρουσιάζει η ηλεκτροκίνηση των οχημάτων και του υψηλού κόστους στη Γερμανία.
«Μια καλύτερη βάση κόστους, ιδιαίτερα στη Γερμανία, είναι απαραίτητη για να παραμείνουμε επιτυχημένοι σε αυτό το περιβάλλον στο μέλλον», δήλωσε το μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της VW Marco Schubert.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών