Τα σενάρια των πρόωρων εκλογών «ξορκίζει» ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, διαμηνύοντας ότι κάλπες θα στηθούν στο τέλος της 4ετίας, δηλ. την άνοιξη του 2027.
«Θα κριθούμε σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο στις εκλογές» διεμήνυσε από την Κρήτη και ξεκαθάρισε ότι οι εκλογές θα γίνουν την άνοιξη του 2027.
«Είμαστε εδώ με σημαντικό κυβερνητικό κλιμάκιο, είμαστε εδώ για να ακούσουμε κυρίως τους δημάρχους διότι γνωρίζουμε την αξία για μεγάλα έργα εθνικής εμβέλειας πως είναι πολύ σημαντικά για το νησί. Θέλουμε να καταλάβουμε να κατανοήσουμε τις προτάσεις» και όπως είπε, ως Κρητικός γνωρίζει πολύ καλά τον τόπο και από ό,τι θυμάται τον εαυτό του αναρωτιέται τι σημαντικό και μεγάλο έχει γίνει στην Κρήτη όλα αυτά τα χρόνια.
«Την απάντηση τη γνωρίζουν οι Κρητικοί καλύτερα. Έργα εμβέλειας και προϋπολογισμού δισεκατομμυρίων, για πρώτη φορά δρομολογήθηκαν και υλοποιούνται από την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, με μεγάλο κόπο, μεγάλη προσπάθεια. Έργα με τεράστια κατανάλωση ενέργειας για να εξασφαλιστούν οι πόροι από το Ταμείο Ανάκαμψης που καταφέραμε να εξασφαλίσουμε 900 εκατομμύρια και αυτό κάποιος το διαπραγματεύτηκε κάποιοι τα κατένειμαν. Η Κρήτη έχει σημαντική αναπτυξιακή δυναμική, είναι η τρίτη περιφέρεια στη χώρα και για χρόνια ήταν πολύ πίσω σε κρίσιμα έργα».
Ο ΒΟΑΚ
Μιλώντας για τον ΒΟΑΚ ο πρωθυπουργός είπε ότι είναι ένα έργο με μεγάλη συνθετότητα. «Αυτή την περίοδο υπάρχουν ανοιχτά εργοτάξια μεταξύ Χανίων και Χερσονήσου στο Ηράκλειο και στους τρεις αυτούς μήνες θα υπογράψουμε επιτέλους τη σύνδεση Χανίων-Ηρακλείου-Χερσονήσου. Μιλάμε για έργο μεγάλης σημασίας και μεγάλου κόστους.
Η Κρήτη κατ' αναλογία απορροφά μακράν το μεγαλύτερο ποσοστό από όλες τις περιφέρειες ως προς τους δημόσιους και ευρωπαϊκούς πόρους. Όχι γιατί είμαι Κρητικός και θέλω να βοηθήσω τον τόπο μου, αλλά διότι πραγματικά το άξιζε. Είχε μείνει πίσω, με ευθύνες άλλων που δεν θέλω όμως να ανατρέξω. Τώρα τρέχουμε να καλύψουμε το χαμένο έδαφος».
Οδική ασφάλεια
Μιλώντας για τα ζητήματα οδικής ασφάλειας ο πρωθυπουργός είπε, ότι με την υπογραφή της σύμβασης που αφορά Χανιά μέχρι Χερσόνησο αλλά και Χανιά Κίσσαμο θα υπάρξουν παρεμβάσεις ώστε, «στο παλιό αυτό και ταλαιπωρημένο δρόμο να εξασφαλίσουμε σχεδόν το μηδενισμό των θανατηφόρων ατυχημάτων, με τις υποδείξεις της αστυνομίας, για το ποια είναι τα πιο επικίνδυνα σημεία».
Έκανε και μία έκκληση προς αυτοδιοίκηση και φορείς λέγοντας πως: «ότι και να κάνει το κράτος, δεν γίνεται να χάνονται άνθρωποι, νέα παιδιά από κρανιο-εγκεφαλικές κακώσεις, επειδή δεν φοράνε κράνος. Για το Θεό, δεν είναι ζήτημα τιμωρητικό, δεν είναι το να αυξήσουμε το πρόστιμο ή να πάρουμε το μηχανάκι. Δεν γίνεται αυτό το πράγμα, η Ελλάδα αυτή τη στιγμή να ξεφεύγει στα στατιστικά του μέσου όρου της Ευρώπης σε κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις που αφορούν τα δίκυκλα, επειδή δεν φοράμε κράνος όπως πρέπει να φοράμε. Κάνουμε έκκληση, εμείς θα κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε και κοιτάζω τους δημάρχους και ιδιαίτερα στον ορεινό όγκο που από μικρά παιδιά παίρνουν αυτοκίνητα τρακτέρ μηχανάκια. Βάλτε πλάτη παρακαλώ για το Θεό, δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα μόνοι μας ως κεντρική εξουσία».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών