Η γκάμα του μικρότερου SUV στην ιστορία της Jeep αποκτά ακόμη μία έκδοση, συμπληρώνοντας τις διαθέσιμες επιλογές με την περιζήτητη υβριδική προσθιοκίνητη έκδοση
Ένα μοντέλο που σκοπεύει να πρωταγωνιστήσει εμπορικά οφείλει να έχει και τις ανάλογες επιλογές στην γκάμα του. Εκτός δηλαδή από το να πιάσει τον παλμό της αγοράς (το έπραξε όντας ένα όμορφο compact SUV με καλή τιμή πώλησης), το Avenger έπρεπε να καλύψει όλα τα γούστα.
Έτσι και έγινε, μας συστήθηκε ως αμιγώς ηλεκτρικό, προστέθηκε η βενζινοκίνητη εκδοχή του και πλέον δοκιμάζουμε το e-Hybrid, που είναι και η έκδοση με το μεγαλύτερο ίσως ενδιαφέρον εκτός από το τετρακίνητο 4xe που θα ακολουθήσει.
To να παραμείνει ένα SUV συμπαγές στις ημέρες μας είναι κατόρθωμα, και η Stellantis το κατάφερε, αφού το Avenger είναι μόλις 4,084 μέτρα σε μήκος, χωρίς να χάνει την… τετραγωνισμένη και επιβλητική εικόνα που συνοδεύει την γκάμα της Jeep. Είναι ένα από τα πιο όμορφα μικρά SUV που κυκλοφορούν στους δρόμους (αν όχι το πιο μπάνικο) και αποτελεί την απόδειξη πως ένα Jeep δεν είναι ανάγκη να έχει θηριώδεις διαστάσεις για να αξίζει να φέρει αυτό το όνομα.
Και αν με την πρώτη ματιά δεν προδίδει τη νέα καταγωγή του (της πολυεθνικής εταιρείας Stellantis και όχι της πάλαι ποτέ Jeep), το εσωτερικό φέρει πολλά γνώριμα σημεία σε σχέση με το αδελφό Fiat 600 ή και άλλα ιταλικά μοντέλα.
Οι δύο ψηφιακές οθόνες 7 και 10,25 ιντσών με τα εξαιρετικά γραφικά και την άμεση απόκριση του επεξεργαστή, τα πλήκτρα χαμηλά στην κονσόλα που παίζουν το ρόλο του επιλογέα, και ο ιδιαίτερος χώρος για μικρά αντικείμενα που καλύπτεται από ένα δερμάτινο πτυσσόμενο καπάκι, είναι μερικές μόνο από τις… τσαχπινιές του Avenger.
Στιλ και ουσία από το μικρό SUV (34 λίτρα συνολικά για μικροαντικείμενα) που μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες με τα πράγματα τους (380 λίτρα πορτμπαγκάζ, καλό ύψος για τα κεφάλια), με μικρή παραχώρηση ίσως για τα γόνατα των πίσω επιβατών σε συνθήκες μεγάλου ταξιδιού.
Αυτό έλειπε βέβαια, να απλώνουν τα πόδια τους σε ένα αυτοκίνητο με μήκος κάτω από 4,1 μέτρα, όσο δηλαδή ένα Mazda 2 ή ένα Dacia Sandero, από τα οποία έχει καλύτερους χώρους στα σημεία (Διαβάστε περισσότερα)
Έτσι και έγινε, μας συστήθηκε ως αμιγώς ηλεκτρικό, προστέθηκε η βενζινοκίνητη εκδοχή του και πλέον δοκιμάζουμε το e-Hybrid, που είναι και η έκδοση με το μεγαλύτερο ίσως ενδιαφέρον εκτός από το τετρακίνητο 4xe που θα ακολουθήσει.
To να παραμείνει ένα SUV συμπαγές στις ημέρες μας είναι κατόρθωμα, και η Stellantis το κατάφερε, αφού το Avenger είναι μόλις 4,084 μέτρα σε μήκος, χωρίς να χάνει την… τετραγωνισμένη και επιβλητική εικόνα που συνοδεύει την γκάμα της Jeep. Είναι ένα από τα πιο όμορφα μικρά SUV που κυκλοφορούν στους δρόμους (αν όχι το πιο μπάνικο) και αποτελεί την απόδειξη πως ένα Jeep δεν είναι ανάγκη να έχει θηριώδεις διαστάσεις για να αξίζει να φέρει αυτό το όνομα.
Και αν με την πρώτη ματιά δεν προδίδει τη νέα καταγωγή του (της πολυεθνικής εταιρείας Stellantis και όχι της πάλαι ποτέ Jeep), το εσωτερικό φέρει πολλά γνώριμα σημεία σε σχέση με το αδελφό Fiat 600 ή και άλλα ιταλικά μοντέλα.
Οι δύο ψηφιακές οθόνες 7 και 10,25 ιντσών με τα εξαιρετικά γραφικά και την άμεση απόκριση του επεξεργαστή, τα πλήκτρα χαμηλά στην κονσόλα που παίζουν το ρόλο του επιλογέα, και ο ιδιαίτερος χώρος για μικρά αντικείμενα που καλύπτεται από ένα δερμάτινο πτυσσόμενο καπάκι, είναι μερικές μόνο από τις… τσαχπινιές του Avenger.
Στιλ και ουσία από το μικρό SUV (34 λίτρα συνολικά για μικροαντικείμενα) που μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες με τα πράγματα τους (380 λίτρα πορτμπαγκάζ, καλό ύψος για τα κεφάλια), με μικρή παραχώρηση ίσως για τα γόνατα των πίσω επιβατών σε συνθήκες μεγάλου ταξιδιού.
Αυτό έλειπε βέβαια, να απλώνουν τα πόδια τους σε ένα αυτοκίνητο με μήκος κάτω από 4,1 μέτρα, όσο δηλαδή ένα Mazda 2 ή ένα Dacia Sandero, από τα οποία έχει καλύτερους χώρους στα σημεία (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών