Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Δήμος Χαϊδαρίου: Σε εφαρμογή το νέο ψηφιακό κέντρο υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης

Δήμος Χαϊδαρίου: Σε εφαρμογή το νέο ψηφιακό κέντρο υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
Με το νέο ψηφιακό κέντρο υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που ξεκίνησε τη λειτουργία του στο πόρταλ του Δήμου haidari.gr, ο πολίτης αποκτά πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ώστε να υποβάλλει ηλεκτρονικά τα αιτήματά του και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά προς τις υπηρεσίες του Δήμου
Η ηλεκτρονική και εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών από τον Δήμο Χαϊδαρίου γίνεται πλέον πολύ πιο εύκολη και αποτελεσματική.
Με το νέο ψηφιακό κέντρο υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που ξεκίνησε τη λειτουργία του στο πόρταλ του Δήμου haidari.gr, ο πολίτης αποκτά πρόσβαση σε προσωποποιημένες υπηρεσίες ώστε να υποβάλλει ηλεκτρονικά τα αιτήματά του και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά προς τις υπηρεσίες του Δήμου.
Η αυθεντικοποίηση κάθε χρήστη γίνεται μέσω κωδικών TaxisNET.
Τα πιστοποιητικά ή τα άλλα έγγραφα που ζητάει ο πολίτης μπορούν να παραδίδονται πλήρως ηλεκτρονικά μέσα από την ηλεκτρονική θυρίδα του.
Υπάρχει η δυνατότητα ο πολίτης να παρακολουθεί την πορεία των αιτημάτων του, να κατεβάσει το κάθε αρχείο σε μορφή .pdf ή να αναζητήσει το πιστοποιητικό σε μεταγενέστερο χρόνο.
Μέσω του κέντρου υπηρεσιών του Δήμου Χαϊδαρίου, οι Δημότες μπορούν στο εξής να αιτούνται την έκδοση πιστοποιητικών όπως πιστοποιητικό εντοπιότητας, ταυτοπροσωπίας, οικογενειακής κατάστασης για μεταδημότευση κ.λπ.
Μπορούν επίσης να υποβάλλουν απομακρυσμένα το αίτημά τους για ρύθμιση οφειλών, κατάληψη κοινόχρηστου χώρου, συνδιοργάνωση εκδήλωσης και πλήθος άλλα πιστοποιητικά, άδειες και βεβαιώσεις αρμοδιότητας του Δήμου.
Ο Δήμος σχολίασε σχετικά ότι «θα συνεχίσει να αξιοποιεί δυναμικά όλες τις νέες δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή εποχή.
Με σύμμαχο την τεχνολογία, κάνουμε την καθημερινή μας ζωή καλύτερη!».
281153248_1283284238745360_3514981091343815860_n_1.png

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης