Τελευταία Νέα
Κοινωνία

Τραγωδία Τέμπη: Σε σύγχυση ο σταθμάρχης, δεν ήξερε τι του γινόταν – Δεν θα έπρεπε να είναι εκεί

Τραγωδία Τέμπη: Σε σύγχυση ο σταθμάρχης, δεν ήξερε τι του γινόταν – Δεν θα έπρεπε να είναι εκεί
Η τηλεδιοίκηση θα είχε εξαλείψει όλα τα προβλήματα υποστήριξε ο εκπαιδευτής μηχανοδηγών
Σχετικά Άρθρα
Πυρά κατά του σταθμάρχη Λάρισας ότι ήταν σε πλήρη σύγχυση και ότι δεν ήξερε τι του γινόταν εξαπολύει ο εκπαιδευτής μηχανοδηγών, Νίκος Τσουρίδης, ο οποίος υποστηρίζει πως δεν θα έπρεπε καν να είναι εκεί.
«Τα βίντεο τα είδα σήμερα το πρωί από την εκπομπή σας.
Η παλινδρόμηση που έκανε η αμαξοστοιχία είναι γιατί είχε μπει σε λάθος γραμμή.
Άκουσα τον σταθμάρχη, που ήταν τελείως άπειρος και δεν έπρεπε να είναι εκεί πέρα, να λέει ότι «φλασάρει το κλειδί».
Αυτό τι σημαίνει, ότι δεν λειτουργούν οι αιχμές, δεν είναι σίγουρος ότι οι αιχμές δουλεύουν κανονικά και μπορεί να τις πάει δεξιά ή αριστερά.
Αυτή η αλλαγή γίνεται ηλεκτρονικά μέσα από τον πίνακα του σταθμού.
Εάν υπάρχει βλάβη, πάει κάποιος και το σταθεροποιεί ή στέλνει τον κλειδούχο με το σύστημα ασφάλειας, πάει και το αποσυνδέει και το γυρίζει χειροκίνητα» είπε μιλώντας στο Mega ο κ.Τσουρίδης.

Σε πλήρη σύγχυση

«Ήταν σε σύγχυση ο άνθρωπος, ήταν στον σταθμό έβλεπε την κονσόλα και δεν ήξερε τι του γινόταν με την απειρία του.
Είχε τύχει και το άλλο το συμβάν νωρίτερα και είχε πελαγώσει.
Ό,τι και να έβλεπε εκείνη τη στιγμή στον πίνακα, νόμιζε ότι καλώς το έχει κάνει.
Δεν λειτουργούσε το μυαλό του.
Ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν θα έπρεπε να έχει πατήσει το πόδι του καθόλου στον σταθμό αυτόν, για να κάνει οποιαδήποτε υπηρεσία υπευθύνου.
Οι παλιοί σταθμάρχες που είχαμε συνεργαστεί, δεν πάταγαν το πόδι τους στην Λάρισα εάν δεν είχαν προϋπηρεσία 4-5 χρόνια, για να αναλάβουμε καθήκοντα υπευθύνου.
Στις βάρδιες πρέπει να είναι οπωσδήποτε δύο.
Παλιά θυμάμαι ήταν στις βάρδιες ο κεντρικός σταθμάρχης, ο σταθμάρχης κυκλοφορίας, ο βοηθός και ένας βοηθός ακόμη και από πάνω ο επιθεωρητής.
Κανονικά η βάρδια είναι 2-10 δεν ξέρω εάν τους έγραφαν υπερωρίες και έπρεπε να είναι μέχρι τις 11 η ώρα» είπε ο κ.Τσουρίδης

Η τηλεδιοίκηση

«Μέχρι το 2020, υπήρχε στην Καρόλου στον 3ο όροφο, ένα γραφείο, ο ρυθμιστής.
Εκεί ήταν ένας σταθμάρχης, ο προϊστάμενος των μηχανοδηγών και έλεγχαν επί 24ώρου βάσεως, 365 μέρες τον χρόνο, την κυκλοφορία.
Αυτό σταμάτησε να λειτουργεί, υπολειτουργεί γιατί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απέσυρε τους μηχανοδηγούς, τους προϊσταμένους που ήταν εκεί πέρα, θα έκανε δικό της συντονιστικό κέντρο στη Συγγρού και από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι έγινε.
Επιβάλλεται το συγκεκριμένο γραφείο να επαναλειτουργήσει πάση θυσία.
Υπήρχαν τηλέφωνα και ραδιοτηλέφωνα που απευθείας μιλούσαμε με όλους τους σταθμούς.
Είχαμε έναν πίνακα στον τοιχίο και γράφαμε κάθε λεπτομέρεια από τα δρομολόγια.
Δεν υπήρχε ηλεκτρονικό σύστημα, ξέραμε όμως ανά πάσα ώρα και στιγμή και το παρακολουθούσαμε.
Η τηλεδιοίκηση θα εξάλειφε όλα τα λάθη», είπε ο κ. Τσουρίδης.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης